Genieter045
Newbie
- 6
- 27/05/26
- 22
Hey mede-beren! Ik ben nieuw op dit forum en na wat gelezen te hebben hier in de topics heb ik toch een paar kleine vraagjes.
Ik ben niet geheel een onbekende in de wereld van Sauna clubs maar ook zeker geen vaste bezoeker, na de corona periode 3 bezoeken gedaan 2 aan SS en 1 aan HG.
In de week van 8 Juni ben ik jarig en ik ben van plan dit te gaan vieren in Sixsens.
Ik neem aan dat het birthday korting tarief alleen geldt op de dag zelf? Aangezien dit op een doordeweekse dag valt en ik alleen in de weekenden SS bezocht heb en vooral in de winter periode heb ik toch een aantal korte vragen.
- Is het een groot verschil qua sfeer en beleving doordeweeks en qua weekenden? En dan bedoel ik qua gejaag van de dames bijv. En qua drukte in het algemeen. Ik vind de feestsfeer van het weekend altijd wel leuk.
- ik hoop dat dit weer in die week ook nog is, en indien dat zo is, zijn de dames dan ook buiten te vinden in het zwembad etc.? Of zijn ze voornamelijk enkel in de bar of de veranda?
- Is een zwembroek toegestaan met dit warme weer ipv de bekende badjas? En is zwemmen hier mee mogelijk of moet dit zonder?
- de prijs per half uur is €70,- lees ik veel, al proberen dames nog wel eens meer te vragen lees ik ook. Hoe kan ik het beste aangeven dat ik op de hoogte ben van het "normale tarief"?
Nou maakt het prijsverschil van het b-day tarief en de reguliere weekend prijs niet zoveel uit voor mij als jullie mede-beren aangeven dat ik beter op vrijdag of zaterdag kan gaan ipv doordeweeks. Ik hoor graag jullie mening.
Alvast bedankt en tegen de tijd dat de dag is geweest zal ik zeker weten hier een verslag uitbrengen van hoe de dag was. (Laatste bezoek was December 2024)
Ik ben niet geheel een onbekende in de wereld van Sauna clubs maar ook zeker geen vaste bezoeker, na de corona periode 3 bezoeken gedaan 2 aan SS en 1 aan HG.
In de week van 8 Juni ben ik jarig en ik ben van plan dit te gaan vieren in Sixsens.
Ik neem aan dat het birthday korting tarief alleen geldt op de dag zelf? Aangezien dit op een doordeweekse dag valt en ik alleen in de weekenden SS bezocht heb en vooral in de winter periode heb ik toch een aantal korte vragen.
- Is het een groot verschil qua sfeer en beleving doordeweeks en qua weekenden? En dan bedoel ik qua gejaag van de dames bijv. En qua drukte in het algemeen. Ik vind de feestsfeer van het weekend altijd wel leuk.
- ik hoop dat dit weer in die week ook nog is, en indien dat zo is, zijn de dames dan ook buiten te vinden in het zwembad etc.? Of zijn ze voornamelijk enkel in de bar of de veranda?
- Is een zwembroek toegestaan met dit warme weer ipv de bekende badjas? En is zwemmen hier mee mogelijk of moet dit zonder?
- de prijs per half uur is €70,- lees ik veel, al proberen dames nog wel eens meer te vragen lees ik ook. Hoe kan ik het beste aangeven dat ik op de hoogte ben van het "normale tarief"?
Nou maakt het prijsverschil van het b-day tarief en de reguliere weekend prijs niet zoveel uit voor mij als jullie mede-beren aangeven dat ik beter op vrijdag of zaterdag kan gaan ipv doordeweeks. Ik hoor graag jullie mening.
Alvast bedankt en tegen de tijd dat de dag is geweest zal ik zeker weten hier een verslag uitbrengen van hoe de dag was. (Laatste bezoek was December 2024)
Laatst bewerkt:
