Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey mede-beren! Ik ben nieuw op dit forum en na wat gelezen te hebben hier in de topics heb ik toch een paar kleine vraagjes.

Ik ben niet geheel een onbekende in de wereld van Sauna clubs maar ook zeker geen vaste bezoeker, na de corona periode 3 bezoeken gedaan 2 aan SS en 1 aan HG.

In de week van 8 Juni ben ik jarig en ik ben van plan dit te gaan vieren in Sixsens.

Ik neem aan dat het birthday korting tarief alleen geldt op de dag zelf? Aangezien dit op een doordeweekse dag valt en ik alleen in de weekenden SS bezocht heb en vooral in de winter periode heb ik toch een aantal korte vragen.

- Is het een groot verschil qua sfeer en beleving doordeweeks en qua weekenden? En dan bedoel ik qua gejaag van de dames bijv. En qua drukte in het algemeen. Ik vind de feestsfeer van het weekend altijd wel leuk.

- ik hoop dat dit weer in die week ook nog is, en indien dat zo is, zijn de dames dan ook buiten te vinden in het zwembad etc.? Of zijn ze voornamelijk enkel in de bar of de veranda?

- Is een zwembroek toegestaan met dit warme weer ipv de bekende badjas? En is zwemmen hier mee mogelijk of moet dit zonder?

- de prijs per half uur is €70,- lees ik veel, al proberen dames nog wel eens meer te vragen lees ik ook. Hoe kan ik het beste aangeven dat ik op de hoogte ben van het "normale tarief"?

Nou maakt het prijsverschil van het b-day tarief en de reguliere weekend prijs niet zoveel uit voor mij als jullie mede-beren aangeven dat ik beter op vrijdag of zaterdag kan gaan ipv doordeweeks. Ik hoor graag jullie mening.

Alvast bedankt en tegen de tijd dat de dag is geweest zal ik zeker weten hier een verslag uitbrengen van hoe de dag was. (Laatste bezoek was December 2024)
 
Laatst bewerkt:
Pek en veren...

Je geeft zelf aan dat je het wereldje kent. Waarom dan nog vragen...
Zoals ik aangeef ben ik voornamelijk in de winter maanden geweest, nooit met mooi weer/zomer periode. Heb dan dus ook nog nooit het zwembad gebruikt en in de winterperiodes is een badjas geen overbodige luxe, maar met 30 graden wel lijkt me. Ook geef ik aan dat ik wel eens geweest ben maar zeker geen vaste bezoeker ben, dingen kunnen veranderd zijn in de periode dat ik niet meer geweest ben oa. Vandaar mijn vragen.
 
Hey mede-beren! Ik ben nieuw op dit forum en na wat gelezen te hebben hier in de topics heb ik toch een paar kleine vraagjes.

Ik ben niet geheel een onbekende in de wereld van Sauna clubs maar ook zeker geen vaste bezoeker, na de corona periode 3 bezoeken gedaan 2 aan SS en 1 aan HG.

In de week van 8 Juni ben ik jarig en ik ben van plan dit te gaan vieren in Sixsens.

Ik neem aan dat het birthday korting tarief alleen geldt op de dag zelf? Aangezien dit op een doordeweekse dag valt en ik alleen in de weekenden SS bezocht heb en vooral in de winter periode heb ik toch een aantal korte vragen.

- Is het een groot verschil qua sfeer en beleving doordeweeks en qua weekenden? En dan bedoel ik qua gejaag van de dames bijv. En qua drukte in het algemeen. Ik vind de feestsfeer van het weekend altijd wel leuk.

- ik hoop dat dit weer in die week ook nog is, en indien dat zo is, zijn de dames dan ook buiten te vinden in het zwembad etc.? Of zijn ze voornamelijk enkel in de bar of de veranda?

- Is een zwembroek toegestaan met dit warme weer ipv de bekende badjas? En is zwemmen hier mee mogelijk of moet dit zonder?

- de prijs per half uur is €70,- lees ik veel, al proberen dames nog wel eens meer te vragen lees ik ook. Hoe kan ik het beste aangeven dat ik op de hoogte ben van het "normale tarief"?

Nou maakt het prijsverschil van het b-day tarief en de reguliere weekend prijs niet zoveel uit voor mij als jullie mede-beren aangeven dat ik beter op vrijdag of zaterdag kan gaan ipv doordeweeks. Ik hoor graag jullie mening.

Alvast bedankt en tegen de tijd dat de dag is geweest zal ik zeker weten hier een verslag uitbrengen van hoe de dag was. (Laatste bezoek was December 2024)
Het verjaardagtarief geldt inderdaad alleen op de dag zelf. Je moet een kopie van je identiteitsbewijs afgeven of laten maken, zodat de theke kan verantwoorden iemand tegen het verjaardagstarief te hebben binnen gelaten.
Maandag en dinsdag zijn duidelijk rustiger dan de topdagen vrijdag en zaterdag. Qua jagen is er niet veel verschil, maar de sfeer na 20 uur is heel anders met of zonder DJ. Als je de feestsfeer en het dansen 's avonds belangrijk vindt, dan moet je dus op vrijdag of zaterdag gaan.
Bij warm weer zijn er meer dames boven in de tent en bij het zwembad.
Een zwembroek is uit hygiëne overwegingen niet toegestaan in de douches en ook niet in de wellness of het zwembad. Wel kun je buiten de wellness in een saunakilt rondlopen in plaats van een badjas. Die kun je bij de receptie krijgen.
Als een dame het niet over geld heeft van tevoren, dan kun je gewoon met haar naar de kamer gaan en haar achteraf €70 of €130 betalen. Als een dame in de kamer begint over hogere prijzen dan kun je gewoon zeggen dat je €70 betaalt. Gaat ze daar niet mee akkoord, dan kun je zeggen dat ze dat eerder had moeten zeggen. In de kamer kunnen natuurlijk we extra's ontstaan. Als je bijvoorbeeld klaarkomt in haar mond, of over haar lijf, dan zul je de €50 extra ook af moeten rekenen.
Lees eventueel het topic eerste keer Sixsens nog even door.
Veel plezier!
 
Iemand enig idee of er morgen BBQ is ?
Die kans is erg klein.
Meer kans op Vrijdag en Zaterdag.
Als je bijvoorbeeld klaarkomt in haar mond, of over haar lijf, dan zul je de €50 extra ook af moeten rekenen.
Voor klaarkomen in de mond betaal ik meestal niks extra, maar ik vraag er ook nooit om. Dus dan kiest de dame er zelf voor. Als je het echt vraagt zullen de meeste dames het ook wel doen voor 100€ voor een half uurtje, inclusief cim. Meer heb ik nooit betaald.
Voor klaarkomen op het lijf heb ik in 35 jaar wandelen nooit extra betaald. In het gezicht spuiten is dan weer een ander verhaal… 😆.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!
Gisteren was ik bij Sixsens.
Ik kwam om 12.30 uur aan en betaalde bij de ingang 60 euro.
Er waren niet veel meisjes. Ik heb een korte rondleiding gemaakt. Twee koppels waren aan het vrijen in een donkere kamer. In totaal waren er ongeveer 15 meisjes.

Voor de eerste kamer koos ik de Roemeense Kassi. Ik vond de seks met haar niet leuk. Pijpbeurt met condoom, strelingen leken op stof afvegen. De kamer duurde 15 minuten. Dit is gewoon een meisje uit het raam.

Rond 16.00 uur kwamen er meer meisjes. De Roemeense meisjes zaten in hun eigen groepjes. Een Roemeens meisje met donker haar, tatoeages op haar been en arm, op hoge zwarte schoenen stond met haar vriendinnen bij een tafeltje bij het zwembad. Om de een of andere reden stak ze een sigaret in het oor van haar vriendin. Misschien vinden ze dat grappig. Ik vroeg of ze beschikbaar was. Ze antwoordde dat ze bezet was. Maar het volgende uur stond ze gewoon bij het tafeltje te kletsen met haar vriendinnen. Onbegrijpelijk. Kan iemand haar naam vertellen?

Daarom koos ik voor de tweede beurt de Bulgaarse Simona. Ze loopt onzeker, het lijkt alsof ze geen steun heeft. Standaard service voor 70 euro, 30 minuten, een lange pijpbeurt zonder condoom, lange seks. Ze zet een timer op haar telefoon.

Het viel me op dat Bulgaarse meisjes om de een of andere reden het condoom helemaal uitrollen en het pijnlijk om de penis doen. Andere meisjes rollen het condoom op de penis af. Wat is dat voor een speciale vaardigheid bij Bulgaarse meisjes?

Om 17.30 uur was er een lekker diner. Het vlees leek me een beetje te zout. Misschien moet iemand dit aan de koks doorgeven.

Ik heb ook nog tijd gehad om in de sauna en de jacuzzi te gaan.
Het was een fijne dag.
 
@Wiskundige uit Herten Goed dat je geweest bent! 👍

Kassi was een beginnersfout, die heb je nu gehad dan 🙂.

Simona er nog niet zo lang en een heel mooi meisje, de meeste andere meisjes zijn jaloers op haar. Service zal niet geweldig zijn geweest, maar onder de streep een prima deal (omdat ze zo mooi is).

Tip: probeer de volgende keer op een donderdag, vrijdag of zaterdag te gaan, dan is de lineup heel anders. Zondag kan ook, maar dan zijn de meisjes uitgeblust vind ik.
 
Het verjaardagtarief geldt inderdaad alleen op de dag zelf. Je moet een kopie van je identiteitsbewijs afgeven of laten maken, zodat de theke kan verantwoorden iemand tegen het verjaardagstarief te hebben binnen gelaten.
Maandag en dinsdag zijn duidelijk rustiger dan de topdagen vrijdag en zaterdag. Qua jagen is er niet veel verschil, maar de sfeer na 20 uur is heel anders met of zonder DJ. Als je de feestsfeer en het dansen 's avonds belangrijk vindt, dan moet je dus op vrijdag of zaterdag gaan.
Bij warm weer zijn er meer dames boven in de tent en bij het zwembad.
Een zwembroek is uit hygiëne overwegingen niet toegestaan in de douches en ook niet in de wellness of het zwembad. Wel kun je buiten de wellness in een saunakilt rondlopen in plaats van een badjas. Die kun je bij de receptie krijgen.
Als een dame het niet over geld heeft van tevoren, dan kun je gewoon met haar naar de kamer gaan en haar achteraf €70 of €130 betalen. Als een dame in de kamer begint over hogere prijzen dan kun je gewoon zeggen dat je €70 betaalt. Gaat ze daar niet mee akkoord, dan kun je zeggen dat ze dat eerder had moeten zeggen. In de kamer kunnen natuurlijk we extra's ontstaan. Als je bijvoorbeeld klaarkomt in haar mond, of over haar lijf, dan zul je de €50 extra ook af moeten rekenen.
Lees eventueel het topic eerste keer Sixsens nog even door.
Veel plezier!
Bedankt voor de uitgebreide reactie en antwoorden Wandelaar5!

Ik denk dat ik dan toch in het weekend ga en er een lekker lange dag ontspannen en inspannen van ga maken! Hopelijk op mooi weer en dan flink genieten. Ik ben benieuwd naar de nieuwe buiten welness en uiteraard de "line up" ik zal me nog even inlezen hier om niet met de verkeerde naar de kamer te gaan😅😂 verslag zal de dag na mijn bezoek volgen. Ik heb er zin in
 
Bedankt voor de uitgebreide reactie en antwoorden Wandelaar5!

Ik denk dat ik dan toch in het weekend ga en er een lekker lange dag ontspannen en inspannen van ga maken! Hopelijk op mooi weer en dan flink genieten. Ik ben benieuwd naar de nieuwe buiten welness en uiteraard de "line up" ik zal me nog even inlezen hier om niet met de verkeerde naar de kamer te gaan😅😂 verslag zal de dag na mijn bezoek volgen. Ik heb er zin in

Na inspanning is er ruimte genoeg voor ontspanning bij sixsens;)

Ik wens je veel plezier alvast met je eerste bezoek!
 
Ik ben van plan komende maand op een m vrijdag eens een bezoekje te wagen. Welke (relatief) jonge mooie dame kan ik het beste kiezen als ik een sensuele blowjob (geen afwerken) wil met als finale CIM? Slikken is leuk maar niet noodzakelijk.
 
Ik ben van plan komende maand op een m vrijdag eens een bezoekje te wagen. Welke (relatief) jonge mooie dame kan ik het beste kiezen als ik een sensuele blowjob (geen afwerken) wil met als finale CIM? Slikken is leuk maar niet noodzakelijk.
Dat zijn er zoveel. Je kunt er het beste ter plekke 1 kiezen die jouw type is en je wensen duidelijk bespreken. Cristina is wel 1 van de beste pijpsters en Corina probeert vaak te deepthroaten. Bulgaarse Melis zal waarschijnlijk het beste proberen aan je wensen te voldoen. Danusia is een klasse apart.
Als de leeftijd maximaal 25 mag zijn, dan kun je denk ik het beste gaan voor Ariana (of is die er net boven?), Cleo of Lorena. Maar de kwaliteit van pijpen neemt natuurlijk wel vaak toe met de leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
@Theezakje7 Nancy is de beste pijpster. Iedereen kent haar. Ze is niet meer de jongste, maar heeft wel een spannende uitstraling. Dat zul je dus zelf even moeten bekijken.
Hij wilde een jonge dame. In die categorie van Nancy kun je zeker ook Alicia, Nikki, Gloria (met haar bankschroef techniek), Larissa en Pascale noemen.

Er is nog een middenweg (nog geen 39) met o.a. Mimi, Monika, Lulu, Lilly (ook deepthroat) Patricia, Duitse Melis en Aisha als toppers.

Daarom zei ik al, er zijn er zoveel.

Oefening baart kunst!
 
Aylin is sedert de verplichte sluiting (...) niet meer teruggekomen. Gezien haar leeftijd kon ze niet terecht in YY en is dus moeten uitwijken naar een ander land. Of dat nu Italië is laat ik in het midden.
 
Heeft Sixsense eigenlijk airco op alle kamers? Of kun je vragen om een van de kamers die wel airco hebben?
Gelukkig heeft Sixsens airco in de bar en een behoorlijk aantal kamers. Niet op alle kamers en ja je kunt vragen om een kamer met airco. De kamers op -2, de nieuwe kamers (30 en hoger), kamer 1 en de VIP kamers zijn koel. De kamers op -1 zijn meestal goed te doen en er zijn er nog een paar die ik niet uit mijn hoofd weet. Je kunt er om vragen bij de sleutelafgifte. Op deze hete dagen zul je misschien wel even moeten wachten, afhankelijk van de drukte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan