Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
355
02/07/21
332
12
Adres :
Rijksweg 1
6295 AK Lemiers/Vaals

Naast de club is er een ruime parking.

Entree : vanaf 01/01/2023 70 euro, voor 11:30u 60.

Openingsuren : maandag en dinsdag : 10:00u tot 23:00u
woensdag tem zondag : 10:00u tot 01:00u



Omschrijving : een saunaclub, dwz een bordeel gecombineerd met wellness.
Bij het betreden van de club krijg je een badjas, slippers, een handdoek en indien gewenst ook een saunahanddoek. Belangrijk : bij het verlaten van de club dien je dit alles weer aan de receptie te overhandigen, dus je handdoek etc. gooi je niet zomaar achteloos weg.
Je krijgt een armbandje met een chip : deze dient om je locker te sluiten en om alcoholische dranken mee te betalen.

Op het gelijkvloers is er de resto (links van de entree) en rechts is er de tuin met zwembad en buitenbar. Er is ook een overdekte rokersruimte.
Op -1 zijn er de lockers, douches, 2 sauna's, een stoombad en een bubbelbad. Er is een rustruimte en ook een masseur.
Op -2 is er de kino en de grote barruimte.
Op +1 is er een terras.

Eten en drinken zijn gratis, ook pilsbier. Voor sterke dranken, wijn of champagnes dien je te betalen. Dit wordt geregistreerd op de chip en als je de club verlaat dien je te betalen, enkel cash.
De resto is geopend vanaf 11u (ontbijt) tot ca 13u, vanaf 17:30u warme maaltijden. Tussendoor zijn er wel versnaperingen te verkrijgen, zolang de voorraad strekt. Bij mooi weer wordt er buiten gebarbequed.

Publiek : hoofdzakelijk Nederlanders, Belgen en wat Duitsers. Men is behoorlijk strikt : iedereen mag binnen maar de security grijpt bij eventuele herrie onmiddellijk in.

Dames : Roemeensen, Bulgaarsen, een paar Duitse dames en heel uitzonderlijk ook een Nederlandse of Belgische. Prijzen : 50 euro per halfuur, extra's te bespreken bij de meisjes zelf. Betalen doe je als je weer van de kamer komt aan de dames zelf.
In deze club in pzc nog steeds mogelijk...
 
Laatst bewerkt:
In de meeste clubs is het in het begin van de week eerder kalm. Hoe dichter bij het weekend, hoe drukker...

Ik zou zeggen : ga gerust eens tijdens de week en overdag als je kan.
 
Van Sixsens veneem ik het volgende :

Beste bezoekers,

Vanaf morgen zijn we helaas genoodzaakt onze openingstijden aan te aanpassen tot en met 14 augustus.

Maandag en Dinsdag vanaf 11:00 - 23:00 uur

Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00 - 24:00 uur

Sixsens
 
De dames apart afrekenen, dus betekent het dan dat je met die duster met zakken vol bankbiljetten rondloopt? Of dragen die kerels een tasje met hun portemonnee?
 
Nog wat tips voor nieuwkomers :

Ga zeker het eerste uur van je aanwezigheid niet met een dame naar de kamer. Immers, je bent onzeker, je bent overdonderd door al dat vrouwelijk schoon, misschien ben je wat vermoeid van een lange autotrip... allemaal zaken die een kamergang kunnen doen floppen...
Bovendien weten de dames heel snel dat je een nieuwkomer bent en durven ze wel eens onterecht extra's aanrekenen. Ik zeg altijd dat ik er al vaak geweest ben, ook al is dat niet juist...:cool:
 
Laatst bewerkt:
Heb je ook een paar namen, weet ik tenminste of ik met de goede meega.
Garanties heb je nooit, zelfs niet als je met een 5-sterren recentie meegaat. Als de dame een mindere dag heeft of als er geen klik is dan kan het alsnog niks worden.
Maar dat is het mooie van zo'n club, je gaat even douchen, je drinkt wat, je eet wat en kijkt goed om je heen en maakt een praatje met de volgende en probeert het nog een keer. Uiteindelijk vind je er een paar waar je elke week voor terug wilt komen.
 
Op -1 zijn er de lockers, douches, 2 sauna's, een stoombad en een bubbelbad. Er is een rustruimte en ook een masseur.
Op -2 is er de kino en de grote barruimte.
Op +1 is er een terras.

Aanvulling:

Op +2: Kamers en een douche alleen voor gebruik na het kameren. En een dakterras met bedjes en stoelen alleen bereikbaar via de buitentrap.

Op +1: Kamers en een tweetal douches alleen te gebruiken direct na het kameren.

Op 0: Parkeerplaats, entree, receptie, verse handoeken, restaurant, snoepautomaat, geldautomaat, buiten bar, ligbedjes, stoelen, eettafels binnen/buiten, zwembad, een buiten douche, sport televisie.

Op -1 Kleedruimte Heren+Lockers, douches, 2 sauna's, 1 stoombad, bubbelbad een tap met koud water. Verder zijn er cabines voor als het te druk is op de kamers. Een aantal kamers. Een WC. Een men-only ruimte met betaalde kluisjes met opladers voor je mobiel en wat bedjes en stoelen. Sleutels en linnengoed ophalen voor het kameren. Een massagekamer waarvoor je bij de receptie een echte massage van gediplomeerde masseur (man) kunt reserveren.

Op -2: Kleedruimte Dames. De kino. De grote barruimte met sport televisie, veel zitplaatsen en wat gokkasten. Een aantal kamers. en de WC's.
 
Wat zijn tegenwoordig de normale tarieven die de dames hanteren (per half uur, ...)? Zijn er extra's die aangerekend worden (PZC,...)?
Ik vraag dit omdat mijn ervaringen al meer dan 5 jaar oud zijn en ik een bezoek overweeg. Dus alvast bedankt.
 
Wat zijn tegenwoordig de normale tarieven die de dames hanteren (per half uur, ...)? Zijn er extra's die aangerekend worden (PZC,...)?
Ik vraag dit omdat mijn ervaringen al meer dan 5 jaar oud zijn en ik een bezoek overweeg. Dus alvast bedankt.
Ik heb vorige week €50 betaalt voor 30 min (incl pzc).
 
Terug
Bovenaan Onderaan