Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog een vraagje van een complete nieuwkomer (in de saunaclub wereld). Ik hoop eind september een keer te kunnen gaan, wordt dan een donderdagavond, hopelijk ook een goed moment om voor de eerste keer te gaan.
Ik vroeg me af hoe het zat voordat je gaat kameren. Kan je al met een dame tongzoenen voordat je je keuze maakt of is je keuze dan al gemaakt? Gebeurt dat überhaupt in de publieke ruimte?
Ik vroeg me dus ook deels af wat de presales en aftersales inhouden? Alvast bedankt!

Afspreken met een ervaren beer klinkt wel als een goed (slim) idee, maar vind ik ook wel weer spannend. Ik weet ook pas last-minute of ik kan, ik woon niet in de buurt.
Zoals vabarik al zei hangt het 100% af van de dame en vooral of ze denkt dat ze je op die manier kan verleiden tot een kamerbezoek. Sommigen gaan daarin heel ver en willen je zelfs in de bar al beginnen af te trekken. Anderen raken je helemaal niet aan en praten alleen.
Pre/aftersales is meestal gewoon een gezellig praatje. Soms met wat kusjes of tongzoenen of wat gefriemel onder je badjas. Hoe meer je toelaat tijdens de presales bepaald natuurlijk wel hoe pijnlijk het word als je dan toch nee zegt om gaan te kameren. Helemaal als je laat blijken dat je het allemaal erg lekker vind wat ze doet.
Tongzoenen in de "publieke ruimtes" gebeurt bij het zwembad, in de bar, uiteraard in de kino en soms terloops op de gangen... maar vooral pas op initiatief van de dames! Daar is soms niet veel voor nodig, maar toch.
Of donderdag avond een goede avond voor je word hangt ook veel van jouw af, er zijn altijd genoeg meisjes. Als jij gewoon een goed humeur hebt en niet stomdronken daar rondwaggelt (ja ik heb ze vaak genoeg gezien) en de meisjes met respect behandeld, komt het echt wel goed.
 
Nog een vraagje van een complete nieuwkomer (in de saunaclub wereld). Ik hoop eind september een keer te kunnen gaan, wordt dan een donderdagavond, hopelijk ook een goed moment om voor de eerste keer te gaan.
Ik vroeg me af hoe het zat voordat je gaat kameren. Kan je al met een dame tongzoenen voordat je je keuze maakt of is je keuze dan al gemaakt? Gebeurt dat überhaupt in de publieke ruimte?
Ik vroeg me dus ook deels af wat de presales en aftersales inhouden? Alvast bedankt!

Afspreken met een ervaren beer klinkt wel als een goed (slim) idee, maar vind ik ook wel weer spannend. Ik weet ook pas last-minute of ik kan, ik woon niet in de buurt.
Tongzoenen zal niet zo snel als presales gebeuren; overigens sowieso niet in het openbaar omdat de dames daar selectief mee zijn.
 
Nog een laatste vraag. Ik las dat pzc normaal gesproken standaard is en dat CIM regelmatig voorkomt, maar zijn er ook dames die CIF doen doen? Of is dat een no-go?
PZC is inderdaad standaard (alhoewel een aantal het echt met tegenzin lijken te doen, constant afvegen met een papiertje enzo pfff ?). CIM doen er een heel aantal zeker wel voor 50 extra, CIF kun je wel gewoon vragen, ik zou dat nooit bij een eerste kennismaking aan een dame vragen, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk :LOL:
 
Laatst bewerkt:
PZC is inderdaad standaard (alhoewel een aantal het echt met tegenzin lijken te doen, constant afvegen met een papiertje enzo pfff ?). CIM doen er een heel aantal zeker wel voor 50 extra, CIF kun je wel gewoon vragen, ik zou dat nooit bij een eerste kennismaking aan een dame vragen, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk :LOL:
Ben wel benieuwd welke dames CIF aanbieden..
En hoe bespreek je dat? Voorafgaand aan de kamergang ??
 
Aan de nieuwe bezoekers , naast de eerder vermelde tips ..... kijk zeker naar het uur van het begin van de kamer.
in principe is het 50 €/halfuur. Ga je daar 5 min. over dan willen de zakelijke gfe soms nogal eens cashen.... oeps met 50 ballen. Anderen doen er niet moeilijk over, en zijn tevreden met een tip van 5 a 10 Euro.
Er hangt een uurwerk in het restaurant, meestal kom je daar voorbij om naar de kamers te gaan. Of check de tijd op uw gsm , maak dat de dame dat ziet zodat ze weet dat het moeilijk zal worden om een discussie te voeren over de begintijd.
De timer van een gsm zetten heb ik nog nooit gedaan, de meeste dames maken er u attent op dat er bv. nog 5 min zijn of je kan ook de tijd vragen aan de dame ze dragen meestal een uurwerk.

Doc
 
Moraal van het verhaal : goede afspraken maken goede vrienden.

Spreek op voorhand duidelijk af wat je wil, hoe lang je wil en hoeveel je moet betalen. Dan heb je geen gezever achteraf want zoiets vergalt je hele dag.
 
Ik ben een keer in SS geweest Beviel me prima. Leuke zaak, mooie dames Lekker eten. Echter wel een minpuntje. Om er te komen ben ik ruim 3.5 uur onderweg en dan ook weer 3.5 uur terug. Heen gaat nog wel, maar terug met je vermoeide lijf.
 
Gisteren mijn vrijkaartje verzilverd die ik had gewonnen via het Sixsens forum.

Naast Memo Moo waren er nog een aardige groep mede-ijsberen aanwezig. Leek net een een mini ijsberenparty.

Had gehoopt dat de roemeense Alexa aanwezig zou zijn en gelukkig kwam ze begin van de middag binnen. Ze kwam ons even groeten en ik kreeg een heerlijke zoen op me voorhoofd.

Iets later kwam ik haar tegen toen ze net van de kamer terug kwam. Gelijk afgesproken om later te kameren. Eind van middag met haar op de kamer geweest. Had voorgenomen om een uurtje met haar te kameren want ik wilde nog een poging wagen om met het "buurmeisje" de kamer op te gaan. Maar het was zo gezellig met Alexa dat ik maar een half uur er aan heb geplakt. Kwam met knikkende knieën van de kamer ?

Het was een gemoedelijke dag en niet druk.

Het was weer gezellig?
 
Hi Allen,

Ik ben nog niet eerder in een saunaclub geweest maar heb m'n zinnen nu op sixsens gezet.
Ik wil op een dinsdag of woensdagochtend langsgaan, direct vanaf openingstijden. Ik heb de vraag voor begin middag al zien langskomen, maar zijn er bij opening doordeweeks ook al wat dames aanwezig?
Ik had ook nog 2 praktische vragen na het lezen van alle berichten:

Hebben mannen hun onderbroek aan onder de badjas, of mag je naakt eronder? Zoja, kan je dan ook naakt in de baden/sauna? En hoor je de badjas altijd aan te hebben of mag je ook naakt daar zitten?

Zijn de dames in SS naakt/topless als ze rondlopen?

Wat gebeurt er precies in de darkroom en kino? Wat mag je daar doen en wat niet? (bijv aftrekken, met een dame bezig zijn, etc)
 
Hi Allen,

Ik ben nog niet eerder in een saunaclub geweest maar heb m'n zinnen nu op sixsens gezet.
Ik wil op een dinsdag of woensdagochtend langsgaan, direct vanaf openingstijden. Ik heb de vraag voor begin middag al zien langskomen, maar zijn er bij opening doordeweeks ook al wat dames aanwezig?
Ik had ook nog 2 praktische vragen na het lezen van alle berichten:

Hebben mannen hun onderbroek aan onder de badjas, of mag je naakt eronder? Zoja, kan je dan ook naakt in de baden/sauna? En hoor je de badjas altijd aan te hebben of mag je ook naakt daar zitten?

Zijn de dames in SS naakt/topless als ze rondlopen?

Wat gebeurt er precies in de darkroom en kino? Wat mag je daar doen en wat niet? (bijv aftrekken, met een dame bezig zijn, etc)
Het is helaas geen fkk club waar de dames naakt rondlopen. Je bent naakt onder je badjas. De dames in lingerie soms topless en bij mooi weer soms naakt aan het zwembad. Je kunt naakt zwemnen, baden of zonnen. Ik heb geen openbare sex gezien.
 
Afgelopen vrijdag kwam ik om 12.00 u. bi
Hi Allen,

Ik ben nog niet eerder in een saunaclub geweest maar heb m'n zinnen nu op sixsens gezet.
Ik wil op een dinsdag of woensdagochtend langsgaan, direct vanaf openingstijden. Ik heb de vraag voor begin middag al zien langskomen, maar zijn er bij opening doordeweeks ook al wat dames aanwezig?
Ik had ook nog 2 praktische vragen na het lezen van alle berichten:

Hebben mannen hun onderbroek aan onder de badjas, of mag je naakt eronder? Zoja, kan je dan ook naakt in de baden/sauna? En hoor je de badjas altijd aan te hebben of mag je ook naakt daar zitten?

Zijn de dames in SS naakt/topless als ze rondlopen?

Wat gebeurt er precies in de darkroom en kino? Wat mag je daar doen en wat niet? (bijv aftrekken, met een dame bezig zijn, etc)
Afgelopen vrijdag ging ik om 12.00 u. naar binnen. Er waren al diverse dames aanwezig en er kwamen ook continu dames binnen.

Diverse mannen dragen hun ondergoed onder hun badjas. Dat wordt door de meeste ijsberen niet gewaardeerd vanwege de hygiene. Er zijn mannen die met hun ondergoed in de jacuzzi of sauna gaan zitten.

Tijdens mijn vorige vorige bezoeken heb ik een dame naakt rond zien lopen en geregeld zijn enkele die topless zijn.

Darkroom? die heb ik daar niet gezien. In de kino was er afgelopen vrijdag een stelletje die sex had. Als je er van houdt dan kon je meekijken maar het is niet mijn ding dus ben ik gewoon doorgelopen.

Weet je zo voldoende?
 
Afgelopen vrijdag kwam ik om 12.00 u. bi

Afgelopen vrijdag ging ik om 12.00 u. naar binnen. Er waren al diverse dames aanwezig en er kwamen ook continu dames binnen.

Diverse mannen dragen hun ondergoed onder hun badjas. Dat wordt door de meeste ijsberen niet gewaardeerd vanwege de hygiene. Er zijn mannen die met hun ondergoed in de jacuzzi of sauna gaan zitten.

Tijdens mijn vorige vorige bezoeken heb ik een dame naakt rond zien lopen en geregeld zijn enkele die topless zijn.

Darkroom? die heb ik daar niet gezien. In de kino was er afgelopen vrijdag een stelletje die sex had. Als je er van houdt dan kon je meekijken maar het is niet mijn ding dus ben ik gewoon doorgelopen.

Weet je zo voldoende?

Zeker, goede info; geen onderbroek dus.
Topless heeft trouwens mijn voorkeur boven helemaal naakt, maar ik zie wel graag wat ze ongeveer in huis hebben, geeft me ook het strip club gevoel..
De darkroom noemde ik omdat die op de site vermeld staat, misschien weet iemand anders hier iets van?
en ja het toekijken, weet niet wat ik daarvan vindt. misschien wel interessant.
't lijkt me dus dat je bijv. ook mag aftrekken in de kino?

kan niet wachten om langs te gaan, ben heel benieuwd
 
Terug
Bovenaan Onderaan