Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat zijn tegenwoordig de normale tarieven die de dames hanteren (per half uur, ...)? Zijn er extra's die aangerekend worden (PZC,...)?
Ik vraag dit omdat mijn ervaringen al meer dan 5 jaar oud zijn en ik een bezoek overweeg. Dus alvast bedankt.
De prijsstructuur is ongewijzigd gebleven tov 5 jaar geleden, dus is het nog steeds €50/30min. Hierin zijn PZC, kussen ed. normaal gezien standaard inbegrepen.
Let wel dat de dames op zelfstandige basis werken, en sommigen durven wel eens te upsellen. Die wandel je dan maar gewoon voorbij.

Er werken trouwens nog heel wat dames die er 5 jaar geleden ook al zaten.
 
Niets meer afgeplakt, je mag overal zitten/eten.
Het enige is nog dat bij het avondeten je via de andere kant in de rij moet staan en dat het personeel voor je opschept.
Als je dus bij de receptie bent moet je eerst naar -1 en de route lopen langs de masseur, en daar waar de dames de kamersleutel afhalen weer de trap op.
Zodat je na het opscheppen met een bord eten via de normale korte weg naar de zitplaatsen binnen en buiten kunt lopen zonder dat je de rij wachtenden dichtbij hoeft te passeren.
 
In de recensies over meerdere dames met cup C gelezen. Maar als echte grote borsten liefhebber vroeg ik me af of er ook veel dames zijn met cup D/E (naturel) of groter? Of zijn die behoorlijk zeldzaam in SS?
 
In de recensies over meerdere dames met cup C gelezen. Maar als echte grote borsten liefhebber vroeg ik me af of er ook veel dames zijn met cup D/E (naturel) of groter? Of zijn die behoorlijk zeldzaam in SS?
Met siliconen zie je ze wel wat vaker. Naturel in die grootte is toch wel zeldzaam ja. Ik herinner me er 2 gezien te hebben de afgelopen weken maar ik heb geen idee hoe ze heten.
 
2 vragen:
Toegang is 65 euro, is dit inclusief eventuele kamerhuur of komt deze nog boven het bedrag wat je afspreekt met een meisje?
Kunnen aantonen dat je coronavrij bent, voldoet vaccinatie bewijs of is een test nodig?

(ik kan ze natuurlijk ook bellen :)
 
2 vragen:
Toegang is 65 euro, is dit inclusief eventuele kamerhuur of komt deze nog boven het bedrag wat je afspreekt met een meisje?
Kunnen aantonen dat je coronavrij bent, voldoet vaccinatie bewijs of is een test nodig?

(ik kan ze natuurlijk ook bellen :)
Dat is inclusief kamer tenzij je een kamer met bubbelbad wil, dat 20 euro extra.
 
Vaccinatiebewijs voldoet.
En werd niet naar gevraagd, ben gisteren geweest en aangegeven dat ik gevaccineerd was, was voldoende. Hoefde het niet te bewijzen.
Moet zeggen dat ik het wel erg goed geregeld vind daar, vriendelijk personeel ook. Eten was goed (had niet verwacht dat de bbq inclusief was). Gebruik gemaakt van de sauna faciliteiten en ook die waren boven verwachting (misschien waren die te laag)
Met 2 meisjes naar de kamer geweest en met beiden was het leuk en fijn.

Weet alleen niet of een saunaclub echt iets voor me is, denk dat het een stuk leuker wordt wanneer je met een vriend gaat i.p.v. alleen. Vrienden hoeven echter niks van mijn hobby te weten dus dat zit er niet in.

Andere reden waarom ik denk ik ook niet terug kom is dat ik verschillende mensen daar met hun telefoons heb gezien, was al bijna reden om direct te vertrekken maar me daar overheen gezet. Mobiele telefoons vind ik echt niet kunnen daar.
 
Ik ga niet wennen aan telefoons die daar (blijkbaar) toegestaan zijn.
Ze zijn niet overal toegestaan.

Van mij mag het overal wel verboden worden. En het personeel mag best wat minder vriendelijk zijn als mensen zich er niet aan houden. Dat doet namelijk 99% gewoon bewust. Veel vrouwen houden zich er ook niet aan.

Eigenlijk moeten ze gewoon iets installeren wat het signaal blokkeert, dan houd het vanzelf op.
 
Ze zijn niet overal toegestaan.

Van mij mag het overal wel verboden worden. En het personeel mag best wat minder vriendelijk zijn als mensen zich er niet aan houden. Dat doet namelijk 99% gewoon bewust. Veel vrouwen houden zich er ook niet aan.

Eigenlijk moeten ze gewoon iets installeren wat het signaal blokkeert, dan houd het vanzelf op.
Echter, soms moet je toch een appje of zo beantwoorden of zelfs in de stille rustruimte even bellen om vragen te voorkomen omtrent bereikbaarheid
 
Echter, soms moet je toch een appje of zo beantwoorden of zelfs in de stille rustruimte even bellen om vragen te voorkomen omtrent bereikbaarheid
Dit is dus precies het probleem, mensen die menen hun eigen draai te mogen geven aan de regels. In hun eigen voordeel.
Er staat nergens dat je wel mag bellen/appen om vragen omtrent bereikbaarheid te voorkomen.
Dat iemand bereikbaar "moet" zijn is niet het probleem van de mensen die zich wel aan de regels (willen) houden.
Je bewust niet aan de regels willen houden is op z'n minst gewoon asociaal.
 
Dit is dus precies het probleem, mensen die menen hun eigen draai te mogen geven aan de regels. In hun eigen voordeel.
Er staat nergens dat je wel mag bellen/appen om vragen omtrent bereikbaarheid te voorkomen.
Dat iemand bereikbaar "moet" zijn is niet het probleem van de mensen die zich wel aan de regels (willen) houden.
Je bewust niet aan de regels willen houden is op z'n minst gewoon asociaal.
In saunaclub Venus is Duitsland hebben ze speciale plakkertjes die ze op je camera plaatsen; misschien een goed idee
 
Dit is dus precies het probleem, mensen die menen hun eigen draai te mogen geven aan de regels. In hun eigen voordeel.
Er staat nergens dat je wel mag bellen/appen om vragen omtrent bereikbaarheid te voorkomen.
Dat iemand bereikbaar "moet" zijn is niet het probleem van de mensen die zich wel aan de regels (willen) houden.
Je bewust niet aan de regels willen houden is op z'n minst gewoon asociaal.
Jeetje, jij bent vast heel leuk op feestjes.

Zoals hierboven genoemd, zo was het bij GT in Duitsland ook de laatste maanden. Een plakkertje werd op je camera gedaan zodat je geen foto's kan maken.
Snap je probleem niet zo als mensen gewoon een appje willen sturen, hun mail bijwerken of bijv een bet willen plaatsen.
 
Wat zijn tegenwoordig de normale tarieven die de dames hanteren (per half uur, ...)? Zijn er extra's die aangerekend worden (PZC,...)?
Ik vraag dit omdat mijn ervaringen al meer dan 5 jaar oud zijn en ik een bezoek overweeg. Dus alvast bedankt.
€ 50,- per half uur is ook mijn ervaring bij de meeste dames.
Incl. PZC en TZ indien de dame overtuigd is van je persoonlijke hygiëne.
Er zijn echter ook dames die meer geld vragen voor extra's, ook voor PZC en TZ.
Een enkel dame doet ivm Corona nu niet aan (tong-)zoenen.
 
Heren,

Even een vraagje aan de SS-ervaringsdeskundigen alhier.
Ik wil binnenkort afreizen naar het zuiden en een bezoekje brengen aan Sixsens.
Dit is voor mij de eerste keer naar een saunaclub, dus enige vorm van gezonde spanning is er dan wel, vrees ik.
Wat is een beetje een relaxte dag en tijd om voor de eerste keer deze club te bezoeken?
 
Heren,

Even een vraagje aan de SS-ervaringsdeskundigen alhier.
Ik wil binnenkort afreizen naar het zuiden en een bezoekje brengen aan Sixsens.
Dit is voor mij de eerste keer naar een saunaclub, dus enige vorm van gezonde spanning is er dan wel, vrees ik.
Wat is een beetje een relaxte dag en tijd om voor de eerste keer deze club te bezoeken?
Als je tot 10 september kan en wilt wachten dan ben ik met nog een paar vaste ss bezoekers aanwezig.
we kunnen je dan wegwijs maken
 
Heren,

Even een vraagje aan de SS-ervaringsdeskundigen alhier.
Ik wil binnenkort afreizen naar het zuiden en een bezoekje brengen aan Sixsens.
Dit is voor mij de eerste keer naar een saunaclub, dus enige vorm van gezonde spanning is er dan wel, vrees ik.
Wat is een beetje een relaxte dag en tijd om voor de eerste keer deze club te bezoeken?

Een zaterdag of zondag alvast niet. Te druk voor een nieuweling (denk ik toch).
Kies een donderdag of een vrijdag, en begin rond het middaguur als je kan. Kwestie van relaxed de club te ontdekken...
 
Als je tot 10 september kan en wilt wachten dan ben ik met nog een paar vaste ss bezoekers aanwezig.
we kunnen je dan wegwijs maken
Wachten is het probleem niet, andere sociale verplichtingen op 10 september helaas wel. Maar bedankt voor het aanbod, en mocht je na 10 september nog eens gaan, dan maak ik wellicht gebruik van je aanbod.
 
Nog wat tips :

Wacht minstens 1 uur om een kamergang te maken. Je bent onzeker omdat je in een nieuwe omgeving bent, overdonderd door het vrouwelijk schoon en misschien wat vermoeid door de heenreis... Allemaal ingrediënten om een kamergang te doen mislukken. Neem je tijd...
Zeg ook niet tegen een dame dat je nieuw bent. Dan durven ze je wel eens extra's aanrekenen...
 
@Timmeh zorg dat je je laat begeleiden door ervaren rotten. Dat heb ik ook gedaan toen ik voor het eerst een saunaclub bezocht. Vooraf afgesproken met een oude rot in het vak die me die dag op de parkeerplaats opwachtte. Samen naar binnen, hij legde alles uit. Mooie was dat hij alle meiden kende en precies aan kon geven wie wel en wie niet aan te raden viel. In begin inderdaad rustig bijkomen van de reis, Wat drinken, wat eten, de boel verkennen. Meiden bekijken en overleggen met de ervaren rotten. Heb die dag in vier sessies met vier meiden gekamerd. Een waar genot, gespoten tot aan het plafond. Maar het had ook heel anders af kunnen lopen, want niet alle meiden zijn zo geil op je lul, maar wel op je centen.

Een saunaclubbezoek is niet enkel neuken. Het is ook relaxen, eten, drinken én babbelen met de medewandelaars. Dan is het prettig als je vooraf al weet wie je tegen gaat komen. Dan heb je al een groepje waar je bij aan kunt sluiten.
 
@Timmeh zorg dat je je laat begeleiden door ervaren rotten. Dat heb ik ook gedaan toen ik voor het eerst een saunaclub bezocht. Vooraf afgesproken met een oude rot in het vak die me die dag op de parkeerplaats opwachtte. Samen naar binnen, hij legde alles uit. Mooie was dat hij alle meiden kende en precies aan kon geven wie wel en wie niet aan te raden viel. In begin inderdaad rustig bijkomen van de reis, Wat drinken, wat eten, de boel verkennen. Meiden bekijken en overleggen met de ervaren rotten. Heb die dag in vier sessies met vier meiden gekamerd. Een waar genot, gespoten tot aan het plafond. Maar het had ook heel anders af kunnen lopen, want niet alle meiden zijn zo geil op je lul, maar wel op je centen.

Een saunaclubbezoek is niet enkel neuken. Het is ook relaxen, eten, drinken én babbelen met de medewandelaars. Dan is het prettig als je vooraf al weet wie je tegen gaat komen. Dan heb je al een groepje waar je bij aan kunt sluiten.

Dat ik ook gedaan toen ik voor het eerst naar een saunaclub (YinYang) ging.
Je leert gelijk diverse medewandelaars kennen en je krijgt alle tips mee.

@Timmeh ik heb een vrijkaartje gewonnen die uiterlijk 10 sept ingeleverd moet hebben. Vandaar dat ik ga. Er zullen ook diverse medewandelaars aanwezig zijn.
Probeer je sociale afspraken te verzetten. Je zal er geen spijt van krijgen
 
Eerlijk gezegd heb ik nooit echt contact met medewandelaars. Sind ik mijn favorietje heb ontmoet spendeer ik mijn tijd met haar en haar vriendinnen aan het zwembad. Dat noemen jullie een pannenkoek toch?
 
Nog een vraagje van een complete nieuwkomer (in de saunaclub wereld). Ik hoop eind september een keer te kunnen gaan, wordt dan een donderdagavond, hopelijk ook een goed moment om voor de eerste keer te gaan.
Ik vroeg me af hoe het zat voordat je gaat kameren. Kan je al met een dame tongzoenen voordat je je keuze maakt of is je keuze dan al gemaakt? Gebeurt dat überhaupt in de publieke ruimte?
Ik vroeg me dus ook deels af wat de presales en aftersales inhouden? Alvast bedankt!

Afspreken met een ervaren beer klinkt wel als een goed (slim) idee, maar vind ik ook wel weer spannend. Ik weet ook pas last-minute of ik kan, ik woon niet in de buurt.
 
@Pieterdekale: Het hangt allemaal een beetje van de dame in kwestie af uiteraard. Bij sommige dames beperken de presales zich tot een praatje. Je hebt er echter ook die echt teasen & pleasen: geflirt, hand onder de badjas, effe knijpen in je lul, zoen(tje) hier en daar. Zulke dingen. Echt voluit tongzoenen gebeurt niet zo veel tijdens de presales (en aftersales) is mijn ervaring. Of je moet de dame al goed kennen en voordien al met haar gekamerd hebben. Dan kan dat wel gebeuren. Maar in het algemeen is mijn ervaring dat tongzoenen impliciet een kamergang inhoudt. En wat de aftersales betreft: da's meestal gewoon een praatje achteraf, een knuffel of een zoen of zo. That's it. Succes met dat eerste bezoek, en vooral: have fun!
 
Terug
Bovenaan Onderaan