Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo'n 40-50 dames eind van de week/weekend. Voor corona 80-90 dus het is voorlopig behelpen.
Zou sowieso begin van de week gaan, de kans op een worstenparade/gay-party is dan iets kleiner, maar het aantal dames jammer genoeg ook.
Het is nu bijna elke dag wel druk, goed voor de dames maar als je de good old days heb meegemaakt (ook in andere clubs) dan niet zo goed voor de beren.
 
Gisteren weer in Sixens geweest ... in de middag een redelijke aanwezigheid van dames, echter na het avond eten werd het een minder omgeving daar:
veel minder dames en veel van de dames die er nog wel waren werden opeens enorm luidruchtig tegen elkaar maar ook tegen de ijsberen.
Ijsberen toeschreeuwen 'You want to fuck with me' etc - tot het ordinaire aan toe.
Ook het publiek werd opeens heel anders - veel 'Finnen' welke enorm luidruchtig waren.

Vreemde overgang; besloten om maar snel naar huis te gaan - dit is niet zoals ik Sixsens ken :(
 
Gisteren weer in Sixens geweest ... in de middag een redelijke aanwezigheid van dames, echter na het avond eten werd het een minder omgeving daar:
veel minder dames en veel van de dames die er nog wel waren werden opeens enorm luidruchtig tegen elkaar maar ook tegen de ijsberen.
Ijsberen toeschreeuwen 'You want to fuck with me' etc - tot het ordinaire aan toe.
Ook het publiek werd opeens heel anders - veel 'Finnen' welke enorm luidruchtig waren.

Vreemde overgang; besloten om maar snel naar huis te gaan - dit is niet zoals ik Sixsens ken :(
Wat bedoel je met 'Finnen'? Ik neem aan geen inwoners uit Finland. Edit: ik heb het opgezocht en ik weet nu wat je bedoelt -> the usual suspects.
Ik was er gisteren overigens ook, maar was om 18.30 na het avondeten vertrokken. Heb dus niks meegekregen van de 'herrie'. Kun je nu ook al niet meer midweeks rustig genieten...
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met 'Finnen'? Ik neem aan geen inwoners uit Finland. Edit: ik heb het opgezocht en ik weet nu wat je bedoelt -> the usual suspects.
Ik was er gisteren overigens ook, maar was om 18.30 na het avondeten vertrokken. Heb dus niks meegekregen van de 'herrie'. Kun je nu ook al niet meer midweeks rustig genieten...
Eeuwig zonde inderdaad! Ik zou graag uitwijken naar een andere club - maar qua aantal dames is Sixens nog steeds de enige met dit aantal als ik het zo lees ....
 
Met een uitgebreid alibi nog eens op een vrijdag naar SS. Wel goed, als je dan 3 kamers wil maken, kun je het rustig aan doen en eventueel wat wachten op de gewenste dame maar dat was zelfs niet eens nodig deze keer.
Dankzij een Franstalige sympathieke medepleger die verkoos om nog wat te wachten, kwam Ramona zo maar vrij. Uiteraard niet getwijfeld om met deze ravissante blondine een bijzonder aangenaam uurtje te gaan beleven. En gelukje want zij is bijna steeds bezet. Voor de fans, haar nicht Valentina zou vandaag, zaterdag, terug voor langere tijd terugkeren naar SS. Ik ben niet zo voor triootjes, maar met Ramona en Valentina, dat is wel iets om naar uit te kijken. ?

Er waren erg veel dames aanwezig, wat normaal zou leiden tot heel wat keuzestress. Maar dankzij een tip van Reference had ik mijn zinnen gezet op de nieuwe Sylvia, een mooie verschijning die er sinds woensdag is en nog nooit in een sauna-club heeft gewerkt. Ze is reeds veel gevraagd, haar prima service had zich onder de geilaards blijkbaar al flink verspreid. Gelukkig kwam ze vrij op het goede moment en op naar kamer 26 onder in de gang. Daar aangekomen stelde ze vast dat ze het laken vergeten was, de routine zit er dus nog niet in. Zelf dan gegaan voor het laken, kwestie om haar met die hoge schoenen niet nogmaals die trappen te laten doen en alvast wat goede punten te scoren. Over de kamer kan ik kort zijn, topservice en het gebrek aan ervaring maakt ze ruimschoots goed door haar inzet. Haar Engels is nog wel matig, maar een eenvoudige conversatie is al wel mogelijk.
Sylvia: ongeveer 1.60, lang bruin haar, geen tattoos of piercings, draagt een beugel met blokjes.

Na het prima avondeten wat verder rondgeven en zowaar Roemeense Lili tegen het mooie lichaam gelopen, teruggekeerd na 2 jaar en niks veranderd. Zij stelde voor om onze kennismaking te hernieuwen op de kamer. Uiteraard ook nu niet getwijfeld en ook met haar werd het bijzonder fijn weerzien, een erg aangename en sympatieke dame met een hoog serviceniveau.

Het werd dus een topdag waarvan ik nog wel enkele dagen kan nagenieten, hopelijk tot aan het bezoek op volgende vrijdag.

Tot slot nog een onvolledig overzicht van de aanwezige dames.
Bulgaars: Melanie, Maria, Veronica, Natascha & Nancy, Dani, Victoria, Margarita, Domenica, Laura, Melissa, Jasmin,…
Roemeens: Alena, Ramona, Sylvia, Ruby, Lili, Alice, Elena, Lulu, Nelly, Amalia, Lizzie, Evelyne, Alexa, Erica, Nicole, Alef,
Annabel, Ivanna, Vivian, Alexis, Carmina, Ella, Niki blond, Raissa, Corina, Carla, Aisha, Marie, Christal,…
Overigen: Sofie, Alina, Sarah, Vanessa, Eliza, Deborah(Port), Beatrice, Nathalie T,…
 
Sinds zaterdag word je test of vaccinatiebewijs bij de receptie echt gecheckt. Als je die niet hebt krijg je de keus om je ter plekke te laten testen. Als je dat allemaal niet wilt kom je er niet in.
Prima toch. Als het een zelftest is dan is de drempel voor de dames ook laag
 
Prima toch. Als het een zelftest is dan is de drempel voor de dames ook laag

Voor mij hoeft het allemaal niet.
Als mensen zich niet willen laten vaccineren ook prima.
Mensen hebben nu natuurlijke immuniteit opgebouwd en in combinatie met de vaccinatiegraad is er nu voldoende reden om klaar te zijn met al dat gedoe overal. (of je nou wel of niet in de ernst van de zaak "gelooft")
We moeten weer normaal verder met ons leven, allemaal.
Deze club moet ook gewoon weer lekker open van 11:00 tot 03:00.
De angst achter ons laten.
 
Vraag mij af of er nog veel dames komen want ik heb afgelopen tijd aan veel vrouwen gevraagd of ze ingeënt waren en geen eentje ging dat doen,,,iedere dag testen lijkt mij ook niks of mogen de dames zo doorlopen..?
 
De vorige bezoeken op vrijdag waren me erg goed bevallen, redelijk druk maar nog goed te doen. Gezien mijn alibi op vrijdag wat ruimer is, dus weer op het begin van het weekend naar fantasialand met aankomst rond de middag.

Eerst even gepasseerd langs het uitgebreide ontbijtbuffet en blij vastgesteld dat de kleine koffiekoeken ook weer terug zijn.
Daarna wat tijd doorgebracht met Reference en enkele bekende beren op het terras, maar met de beperkte klederdracht werd het daar na een tijdje toch wat te koud. Tijd dus om eens in de bar te gaan kijken, op zoek naar een sparringpartner om wat opwarmingsoefeningen te doen.

Bij het rondkijken in de bar een jongedame gespot die mij bekend voorkwam. Geen speciaal mooi aangezicht, maar wel een erg mooie body, helemaal mijn ding. Even gaan praten en het bleek Lisa te zijn die vorig jaar in SS was in gezelschap van de skinny Alessia. Bleek dat we zelfs gekamerd hadden. Ondanks dat ik meestal een goed geheugen heb voor zulke zaken kon ik het mij niet herinneren. Verder niets gevraagd en haar maar direct om een sleutel gestuurd.
In de kamer aangekomen kwam de herinnering plots wel terug en wist ik het weer, zij zoent namelijk totaal niet waardoor ze mij niet bijgebleven was. Geen probleem, de rest was wel in orde. Het bij een halfuur gehouden maar zeker geen spijt van.

Voor de tweede kamer gekozen voor Aisha waar Reference heel enthousiast over was .Wat een leuke dame, erg sympathiek en met een prima service. Typisch zo iemand waar je je direct erg vertrouwd mee voelt. Een heerlijk uurtje mee doorgebracht en herhaling verzekerd. Als er nog geen paspoortje van bestaat, zal ik er één aanmaken.

Na het prima avondbuffet op zoek naar een partner voor de derde en laatste kamer van de dag. Eigenlijk was deze voorbehouden voor Bulgaarse Victoria of een tip van een medebeer, maar ik kon beiden op het goede moment niet vinden. Wat gewacht maar ze daagden niet op. Erica had dit vanuit de andere zijde van de bar gemerkt, kwam mij rond de hals gevlogen en het vervolg laat zich raden…weer een leuk uurtje dat succesvol werd beëindigd.

Tot slot nog een onvolledig overzicht van de aanwezige dames.
Bulgaars: Melanie, Stacey, Veronica, Natascha & Nancy, Dani, Victoria, Margarita, Domenica, Melissa, Jasmin,…
Roemeens: Alena, Lili, Elena, Lizzie, Evelyne, Alexa, Erica, Nicole, Alef, Annabel, Ivanna, Vivian, Ella, Carla, Aisha, Marie, Christa, Mickey, Lisa, Gabriella, Valentina, Micaela, Mara, Alexa, Nela, Cataleya,…
Overigen: Alina, Sarah, Vanessa, Eliza, Deborah(Port), Beatrice, Nathalie T, Luna,…

Tot binnenkort
 
Terug
Bovenaan Onderaan