Algemeen Eindhoven algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Normaal zit Joy op 18R maar die houdt altijd Gina's plekje op links warm als Gina er zelf niet is (over een ruime week terug trouwens).

Enne, die kussende kleine Roemeense in het rood, bedoel je dan met of zonder tong 😋??
 
Ja dan weet je dus niet of je Anna hebt gehad
Anna staat er wel al smorgens vroeg
Dus betwijfel of ze tot sluiting blijft
Zie mijn laatste recensie, toen stelde ze zich aan mij ook voor met 'Laura', terwijl het de eerste keer Anna was. Maar ze is klein, heeft slappe tietjes en heeft altijd een geil stringetjes aan. Ze kijkt je altijd aan met van die grote, vragende, hangende hondenogen. Dat is Anna/Laura.
 
Ik zal maar onder het draadje algemeen maar iets over Rebekka zeggen. Ik denk dat ik de enige ben van alle bezoekers van haar die een heel andere kant van haar heb gezien. Omdat Carina gisteren bezet was liep ik even een rondje en ineens zag ik een klein dame met een krullend bos haar zitten voor het eerst met haar naambordje ''Rebekka'' ik was altijd benieuwd wie het was want iedereen had het over een lieve meid en lekker ding. Ik dacht ow is zij dat want al die tijd liep ik haar gewoon voorbij ik dacht die Rebekka moet toch een tier 1 meisje zijn zoals Alexia of Anna 1. Enkele weken geleden toen de bezetting wat minder was heb ik een dame op nr 10 bezocht die op de rechterstoel zat die zag er wel lekker uit ik dacht dat zij Rebekka was ik heb daar verder niet naar gevraagd maar zij stelde een trio voor aangezien ik een beetje dronken was stemde ik daar mee in. Ik heb € 200 betaald dat meisje dat erbij kwam bleek achteraf Rebekka te zijn. Ze kwam even op het bed liggen en ging er met haar deel van opbrengst vandoor zonder tegenprestatie maakte verder niet uit ik vond haar echt niet veel aan en dat meisje dat wel mij verwende vond ik knapper. De dag erna schoot me ineens te binnen dat die Rebekka mij ooit aan de deur €50 afhandig maakte toen ik vroeg how much ze greep het geld uit mijn handen en gooide de deur dicht ik was helemaal flabbergasted.
 
Ik zal maar onder het draadje algemeen maar iets over Rebekka zeggen. Ik denk dat ik de enige ben van alle bezoekers van haar die een heel andere kant van haar heb gezien. Omdat Carina gisteren bezet was liep ik even een rondje en ineens zag ik een klein dame met een krullend bos haar zitten voor het eerst met haar naambordje ''Rebekka'' ik was altijd benieuwd wie het was want iedereen had het over een lieve meid en lekker ding. Ik dacht ow is zij dat want al die tijd liep ik haar gewoon voorbij ik dacht die Rebekka moet toch een tier 1 meisje zijn zoals Alexia of Anna 1. Enkele weken geleden toen de bezetting wat minder was heb ik een dame op nr 10 bezocht die op de rechterstoel zat die zag er wel lekker uit ik dacht dat zij Rebekka was ik heb daar verder niet naar gevraagd maar zij stelde een trio voor aangezien ik een beetje dronken was stemde ik daar mee in. Ik heb € 200 betaald dat meisje dat erbij kwam bleek achteraf Rebekka te zijn. Ze kwam even op het bed liggen en ging er met haar deel van opbrengst vandoor zonder tegenprestatie maakte verder niet uit ik vond haar echt niet veel aan en dat meisje dat wel mij verwende vond ik knapper. De dag erna schoot me ineens te binnen dat die Rebekka mij ooit aan de deur €50 afhandig maakte toen ik vroeg how much ze greep het geld uit mijn handen en gooide de deur dicht ik was helemaal flabbergasted.

Als je haar pagina hier op het forum bekijkt zijn het alleen maar positieve reviews. Ikzelf bezoek Rebekka regelmatig al een lange tijd en heb nog nooit zoiets mee gemaakt. Daarnaast ben jij inderdaad de eerste die negatief over haar spreekt. Rebekka zit altijd op nummer10 links, als je daar dronken aan komt en de buurvrouw van haar jouw een trio laat forceren voor totaal 200eu. En vervolgens niks doet met haar waardoor zij volgens jou zonder tegenprestatie is vertrokken. Tsja dan ligt het denk toch wel gewoon aan jezelf. Verder kan ik het moeilijk geloven dat ze jou 50eu afhandig heeft gemaakt aan de deur, hoe kan dat gebeuren? Je vraagt aan de deur hoeveel het is en vervolgens pakt zij 50eu van jou af, was je er dan mee in je hand aan het zwaaien ofzo? En heb je dat gewoon laten gebeuren? Lijkt me een beetje stug…
Rebekka is vorige week terug gekomen na een vakantie dus weet niet of je het wel over de juiste dame hebt. Ze heeft namelijk geen krullend haar maar juist stijl, dat naambordje gebruikt ze ook al heel lang?
 
Laatst bewerkt:
Als je haar pagina hier op het forum bekijkt zijn het alleen maar positieve reviews. Ikzelf bezoek Rebbeka regelmatig al een lange tijd en heb nog nooit zoiets mee gemaakt. Daarnaast ben jij inderdaad de eerste die negatief over haar spreekt. Rebekka zit altijd op nummer10 links, als je daar dronken aan komt en de buurvrouw van haar jouw een trio laat forceren voor totaal 200eu. En vervolgens niks doet met haar waardoor zij volgens jou zonder tegenprestatie is vertrokken. Tsja dan ligt het denk toch wel gewoon aan jezelf. Verder kan ik het moeilijk geloven dat ze jou 50eu afhandig heeft gemaakt gezien zij genoeg klanten heeft wegens goeie service. Je vraagt aan de deur hoeveel het is en vervolgens pakt zij 50eu van jou af, was je er dan mee in je hand aan het zwaaien ofzo? En heb je dat gewoon laten gebeuren? Lijkt me een beetje stug…
Rebekka is vorige week terug gekomen na een vakantie dus weet niet of je het wel over de juiste dame hebt.
Ja ze heeft echt die € 50 afgepakt verder heb vaak zat op een vrijdag vrouwen met een slok op bezocht nog nooit heeft het afbreuk gedaan aan de service. Ze zijn juist blij met mij want dan geef ik nog meer geld uit :) Ik weet dat het moeilijk is om te geloven als ze verder prefecte reviews heeft maar ik weet heel goed wat er was gebeurd en ik was die avond gewoon nuchter.
 
Het is inderdaad een rare situatie volgens mij spreek je consent af beneden aan de deur
je gaat lekker naar boven
en dan pas wordt het geld overhandigt
Ik kom al sinds 2010 op het plein ik weet heel goed wat ik die avond heb meegemaakt. Het is is ook niet voor te stellen. Ik zei aan de deur how much en ik weet ook niet waarom ik die €50 euro in mijn hand had.
 
Ja ze heeft echt die € 50 afgepakt verder heb vaak zat op een vrijdag vrouwen met een slok op bezocht nog nooit heeft het afbreuk gedaan aan de service. Ze zijn juist blij met mij want dan geef ik nog meer geld uit :) Ik weet dat het moeilijk is om te geloven als ze verder prefecte reviews heeft maar ik weet heel goed wat er was gebeurd en ik was die avond gewoon nuchter.
Weet je 100% zeker dat het Rebekka was, zoals ik al eerder zei is ze pas vorige week terug gekomen van vakantie. Daarnaast heeft ze altijd een naambordje bij het raam als ze aanwezig is.
 
Ja daarnaast is Pierre zo te zien al vaker bij dames geweest op het plein dus waarom zou je dan eigenlijk nog moeten vragen naar de prijs aan de deur🙄
In de kern gaat het om mijn ervaring maar goed wanneer ik een nieuwe dame ga bezoeken wil altijd wel even aan de deur een eerste check doen :) en dan stel ik zo domme vraag how much voor de vorm
 
In de kern gaat het om mijn ervaring maar goed wanneer ik een nieuwe dame ga bezoeken wil altijd wel even aan de deur een eerste check doen :) en dan stel ik zo domme vraag how much voor de vorm
Ja maar je berichten zijn nogal tegenstrijdig, Rebekka heeft geen krullend haar maar stijl en dat naambordje heeft ze niet sinds gisteren maar al een lange tijd?
 
Dat is ook inderdaad een dingetje
je weet nooit welke Dame achter het betreffende raam zit
Ze liegen bedriegen en zijn dikwijls nooit eerlijk
Ik heb ibi van vijf rechts gevraagd waarom de dames geen naambordje willen
dit is makkelijker voor iedereen
maar ze had mij op het hart gedrukt dat het te maken heeft met privacy en dat soort of Mambo Jambo
Het blijft altijd een heel onderzoekige materie
 
Ik had gisteren wel een slok op dus echt scherp had ik het allemaal niet :) maar de dames hebben gisteren goed verdiend aan mij en ik een topavond gehad :)

Scherp dat ben je zeker niet, want de dame met krullend haar is collega van Rebekka. Daarom stel ik ook die vraag maar je hebt zo te zien moeite met het beantwoorden van vragen dus laat maar 👍
 
Iemand enig idee of Vannessa 11 en Stefanie 9 al zijn gespot op het plein?
Nee nog niet gezien
Misschien moet je niet zoveel denken en gewoon zeker van je zaak als je hier wat schrijft over een dame anders hebben we er niks aan
Vergissingen zijn menselijk niet waar.
Kijk als je altijd naar dezelfde dame gaat zou je geen Vergissing maken ,neem ik aan .
Maar we weten nog steeds niet wie die andere dame is ,toch?
 
Nee nog niet gezien

Vergissingen zijn menselijk niet waar.
Kijk als je altijd naar dezelfde dame gaat zou je geen Vergissing maken ,neem ik aan .
Maar we weten nog steeds niet wie die andere dame is ,toch?

De dame met krullend haar dat is Marika, voordat je hier een dame bij naam gaat beschuldigen van dergelijke zaken moet je wel zeker weten dat zij het ook daadwerkelijk is vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan