Algemeen Club Mabuhay, Helchteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het weekend aanwezig:
Tania, Yuli, Lucy, Tatiana, Liliana, Johana, Maria, Sol.
Sol zei dat er deze week andere dames zouden komen, hoewel ik bij de bovenstaande steeds mijn zin vind. Maar ik ben meestal toch uit op andere dames, die meestal ook al eerder zijn geweest.
Ter info: ik had Tatiana gekozen omdat het al een hele tijd geleden was en ze steeds een prima service heeft gegeven. Bovendien vind ik haar enorme pope wel geil.:love:
 
Hallo waar kan ik zien wie er morgen aanwezig zijn
Je kan kijken bij afspraakjes.com en dan bij massages. Meestal klopt het lijstje dat daar staat, maar niet steeds. Maar de meeste van de dames die hier in deze draad staan blijven normaal een heel tijdje. Het is niet dat de dames om de tien dagen weggaan. Dus gaan maar!
 
Neen, dit klopt niet echt. Er zijn dames van 40+ zoals Sol, maar er zijn er ook begin 30 en soms zelfs eind 20 (Candy ...). Zie de diverse beschrijvingen in de reviews en je weet meer. Als je het echt wil weten, ga je best langs.
En toch nog een opmerking: sommige (overal in alle huizen of privé) zien er een stuk ouder oud dan in werkelijkheid, maar ook omgekeerd. Bovendien heb ik graag een oudere dame met heel wat ervaring dan een jongere zonder de juiste aanpak. Dus ouderdom is m.i. niet echt doorslaggevend, tenzij het gaat over dames boven de 73 jaar (en dan nog).:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ja, lees de diverse reviews. Candy bijvoorbeeld heeft zeker geen teveel kilo's. Als gebied de eerlijkheid om te zeggen dat de meeste dames gewoon zijn en bijna allemaal een bijgewerkte poep hebben ... Maar echt Tiny zou ik niet direct iemand kunnen zeggen.
 
Vandaag mijn wekelijks bezoekje gebracht. Naast de vertrouwelijke gezichten was er een nieuwe aanwinst, namelijk Valentina. Ze is nog nooit in Mabuhay geweest (komt van Sky club). het is een frisse verschijning, fijn gebouwd, C-cup (aangevuld ...), smalle poep i.t.t. veel andere dames :LOL:..., mooi blond haar halflang, eerder klein.Mijn review volgt binnenkort.
Andere aanwezige dames (ik was alleen!): Tatiana, Yuli, Lucy, Liliana, Maria, Johanna, Estrella en Sol. Dus 9 in totaal! Keuze te over, maar ik koos alvast Valentina.
 
Vandaag mijn wekelijks bezoekje gebracht. Naast de vertrouwelijke gezichten was er een nieuwe aanwinst, namelijk Valentina. Ze is nog nooit in Mabuhay geweest (komt van Sky club). het is een frisse verschijning, fijn gebouwd, C-cup (aangevuld ...), smalle poep i.t.t. veel andere dames :LOL:..., mooi blond haar halflang, eerder klein.Mijn review volgt binnenkort.
Andere aanwezige dames (ik was alleen!): Tatiana, Yuli, Lucy, Liliana, Maria, Johanna, Estrella en Sol. Dus 9 in totaal! Keuze te over, maar ik koos alvast Valentina.
Ik was er ook op 03/06. Ik denk dat ik er was rond 13.15u of zo. Ik vroeg dat de dames zich voorstelden en toen ik de naam 'Johanna' hoorde, wist ik het meteen. Ik had op voorhand haar naam in mijn gedachten. Waren er ook een stuk of 9 in de rij, denk ik.
Ik ben heel tevreden van het niveau, maar na zowat een kwartiertje stond ik alweer buiten.
 
Ik was er ook op 03/06. Ik denk dat ik er was rond 13.15u of zo. Ik vroeg dat de dames zich voorstelden en toen ik de naam 'Johanna' hoorde, wist ik het meteen. Ik had op voorhand haar naam in mijn gedachten. Waren er ook een stuk of 9 in de rij, denk ik.
Ik ben heel tevreden van het niveau, maar na zowat een kwartiertje stond ik alweer buiten.
Gewoon vragen of ze nog een massage geven voor een kwartiertje of 10 minuten. Ik ben zeker dat ze het doet.:giggle:
 
Afgelopen vrijdag geweest. Ik had schrik voor de hitte, maar dankzij de ventilator was het zeker te doen.
Wie was er?
Lucy, Maria, Estrella, Liliana, Karol, Sol en Johana. Ik heb gekozen voor deze laatste (Johana) en dat is me goed meegevallen(y)!
 
Omdat ik in de omgeving woon, ken ik de zaak al heel lang. Zelf ben ik er nog nooit geweest, gewoon omdat het in mijn ogen te "marginaal" oogt.
Gisteren nog een "leuk" tafereel gezien! Een "collega wandelaar" die heel begaan was met zijn "discretie"! Iedereen in de buurt weet al jaren wat alle mannen daar komen doen. En toch staat er daar iets na 20u weer eentje met een broek vol goesting voor de ingang naar de parking rond te draaien. Hij staat daar vlak aan een drukke straat te doen of hij hier heel "toevallig" is, links en rechts, en voor zich, achter zich speurend: heeft iemand mij gezien???
Goh, hoe is het mogelijk! Net dan val je op, en weg is de discretie!
Aankomen, gewoon binnenwandelen zonder rond te kijken; dan vind iedereen dit normaal en denk ook niemand aan wat er daar gebeurd.
Trek je net de aandacht met daar wat rond te draaien, weet zelfs een klein kind dat je naar de hoeren gaat.
 
Omdat ik in de omgeving woon, ken ik de zaak al heel lang. Zelf ben ik er nog nooit geweest, gewoon omdat het in mijn ogen te "marginaal" oogt.
Gisteren nog een "leuk" tafereel gezien! Een "collega wandelaar" die heel begaan was met zijn "discretie"! Iedereen in de buurt weet al jaren wat alle mannen daar komen doen. En toch staat er daar iets na 20u weer eentje met een broek vol goesting voor de ingang naar de parking rond te draaien. Hij staat daar vlak aan een drukke straat te doen of hij hier heel "toevallig" is, links en rechts, en voor zich, achter zich speurend: heeft iemand mij gezien???
Goh, hoe is het mogelijk! Net dan val je op, en weg is de discretie!
Aankomen, gewoon binnenwandelen zonder rond te kijken; dan vind iedereen dit normaal en denk ook niemand aan wat er daar gebeurd.
Trek je net de aandacht met daar wat rond te draaien, weet zelfs een klein kind dat je naar de hoeren gaat.
Ga jij niet naar de mesjes dan ? Snap niet je belangstelling in deze webdite of ben je gewoon heiliger dan de paus ?
 
Ga jij niet naar de mesjes dan ? Snap niet je belangstelling in deze webdite of ben je gewoon heiliger dan de paus ?

Wat heeft dat er nou mee te maken? Hij zegt toch duidelijk dat je daar niet zo opvallend onopvallend moet gaan staan doen. Ik zie inderdaad wel meer mannen het equivalent doen van met een lange regenjas aan een krant met een scheur op ooghoogte erin te gaan zitten lezen in een park als ze een club/bordeel binnen lopen. Die totaal niet door hebben dat ze door hun gedrag juist in het oog springen.
 
Ga jij niet naar de mesjes dan ? Snap niet je belangstelling in deze webdite of ben je gewoon heiliger dan de paus ?
 
Wat heeft dat er nou mee te maken? Hij zegt toch duidelijk dat je daar niet zo opvallend onopvallend moet gaan staan doen. Ik zie inderdaad wel meer mannen het equivalent doen van met een lange regenjas aan een krant met een scheur op ooghoogte erin te gaan zitten lezen in een park als ze een club/bordeel binnen lopen. Die totaal niet door hebben dat ze door hun gedrag juist in het oog springen.
Waar zijn we hierover bezig? Gaat dit over reviews van de dames? Persoonlijk rij ik met de auto binnen de parking op. Valt m.i. niet echt op omdat je direct naar binnen kan rijden en dan ook 'verdwijnt'. Door de spiegeling van het glas van de autoruit kan men je meestal zelfs niet zien. Enkel de auto maar je kan meestal gezwind de parking oprijden zonder dat er andere auto's zijn. Ik begrijp het probleem niet. Inderdaad parkeren sommige mannen zich liever niet op de parking en komen dan te voet naar het huis, maar dat is toch iedereen zijn eigen keuze, niet?
Gaan we straks ook nog discussiëren over welke kleding gepast is? Mag een korte broek en een marcelleke? Dat zou het wel gemakkelijk maken, want dan moet je weinig uitspelen.:)
 
Wat heeft dat er nou mee te maken? Hij zegt toch duidelijk dat je daar niet zo opvallend onopvallend moet gaan staan doen. Ik zie inderdaad wel meer mannen het equivalent doen van met een lange regenjas aan een krant met een scheur op ooghoogte erin te gaan zitten lezen in een park als ze een club/bordeel binnen lopen. Die totaal niet door hebben dat ze door hun gedrag juist in het oog springen.
Ik heb het vooral moeilijk met de benaming" hoeren" ... klinkt niet echt vriendelijk mijn persoonlijk inziens , noem ze toch gewoon dames of meisjes ... , maar ja misschien zijn wij wel de hoerenbokken he
 
Terug
Bovenaan Onderaan