Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hello guys, just a question…does someone knows anything about "ladies48.com"?? I recieve many messages from people from that website, someone stole my photos from kinky and made an advertisment pretending being me
Strange and annoying, but a positive point is that the text has been copied and that you are not suddenly offering more options.
 
Nou, lees eens 2 posts boven je...
Weer een duidelijk bewijs van mensen die gewoon NIET lezen!
:ROFLMAO: En wat ik nog grappiger vind is dat @Pantyhose1975 op zijn eigen bericht reageert met "Ik ook!".... Ik denk dat je dan een heel interessant leven met jezelf kunt hebben.

Om het nog duidelijker te maken heb ik dit pareltje ook eindelijk maar eens voorzien van een recensie.
 
Ik las net in een review topic dat er een wachtlijst is voor een kamer in de Nieuwstad.
Ik vind dat er idd heel veel aanbod is momenteel maar er zijn ook nog best veel ramen niet bezet.
Maar 2 jaar geleden zat er overdag bijna niemand en dat is nu ook wel anders.
 
Ik weet niet of het nog steeds speelt. Ik denk van wel. Maar de vakantieperiode breekt ook weer aan. Dus dan wordt het vast rustiger. Er zijn ook kamers onbezet omdat de huurster een dagje (of langer) vrij heeft, maar de huur wel door betaalt.
 
Zomer is que bezetting drukker dan de winter dus het lijkt mij logisch dat de bezetting dan niet minder word.

Maar wat ik ook niet begrijp is dat er kamers zijn die niet beschikbaar zijn maar de vrouw die vrijwel altijd in die kamer zit die is er dan ook niet. Bijvoorbeeld Calalina op 42-1. Rond kerst hing daar kerstverlichting maar Catalina was er niet.
 
Volgens mij klopt dit wel. Ik begreep van Alexandra dat zij er ook minder is omdat er geen kamer vrij is. Ze heeft laatste keer in de kamer van Angie gewerkt (41-2) en had het erover dat ze met Niky had overlegd om in haar kamer te werken als ze er niet is.
 
Woensdagavond 23.00, heel veel keus maar weinig wandelaars.
Ik zag sowieso weinig wandelaars de afgelopen weken en in de weekenden vooral jeugd en kijkers.... Vooral door de week was het erg rustig. De keuze is inderdaad wel top :giggle: . De dames die ik sprak klaagden ook over lage omzet. Maar ja, het kan altijd beter ;). Ik gun ze uiteraard wel die hoge omzet.
Voor zover ik weet kunnen dames in Groningen huren voor een hele of halve week en zijn dit vaste prijzen. Dus dames betalen een vast bedrag en bepalen zelf hun werkdagen.
Volgens mij klopt dit wel. Ik begreep van Alexandra dat zij er ook minder is omdat er geen kamer vrij is. Ze heeft laatste keer in de kamer van Angie gewerkt (41-2) en had het erover dat ze met Niky had overlegd om in haar kamer te werken als ze er niet is.
Dan zal het nog steeds druk zijn en een wachtlijst... Vaste dames lijken wel altijd terug te kunnen keren in hun eigen kamer en dus voorrang te hebben op dames die minder frequent aanwezig zijn. Mooi als dames dit onderling kunnen oplossen zodat ze meer kans hebben op een kamer :giggle:.
 
Volgens mij klopt dit wel. Ik begreep van Alexandra dat zij er ook minder is omdat er geen kamer vrij is. Ze heeft laatste keer in de kamer van Angie gewerkt (41-2) en had het erover dat ze met Niky had overlegd om in haar kamer te werken als ze er niet is.

Maar betekent dat dan dat er vrouwen zij die zoveel verdienen dat ze hun kamer gewoon doorlopend aan kunnen houden?
Dus dan hebben ze de vaste lasten wel maar geen omzet...🤷‍♀️ ?
 
Maar betekent dat dan dat er vrouwen zij die zoveel verdienen dat ze hun kamer gewoon doorlopend aan kunnen houden?
Dus dan hebben ze de vaste lasten wel maar geen omzet...🤷‍♀️ ?
Nee, maar ik hoorde een tijdje geleden een dame zeggen dat ze doorbetaalde omdat ze per sé dat plekje wilde houden en niet ondertussen iemand anders in haar kamer wilde. Dat ging overigens maar om een halve week en het zal een uitzondering zijn. Bij langdurige afwezigheid worden vast andere keuzes gemaakt.

En de verdiensten... tsja, dat verschilt per dame... maar dat vind ik privé. Daar hoeven we hier niet over te speculeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan