Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat als iemand van de website verdwijnt je wel kan aannemen dat iemand gestopt is, de reden waarom doet er voor ons toch niet toe.
Het gaat mij niet om de reden van stoppen, dat is privé.

Ik stoor mij gewoon aan het feit dat een nieuwe dame telkens met veel toeter en bellen wordt aangekondigd door @Lisa Lefèvre maar als er iemand stopt mag dit ook eens meegedeeld worden met respect voor de dame in kwestie.

In zaken doen "you win some, you loose some" maar ga er professioneel mee om.
 
Het gaat mij niet om de reden van stoppen, dat is privé.

Ik stoor mij gewoon aan het feit dat een nieuwe dame telkens met veel toeter en bellen wordt aangekondigd door @Lisa Lefèvre maar als er iemand stopt mag dit ook eens meegedeeld worden met respect voor de dame in kwestie.

In zaken doen "you win some, you loose some" maar ga er professioneel mee om.
Ik deel deze mening niet. Het ligt eraan wat er is afgesproken met de dame in kwestie. Chloe die onlangs is gestopt heeft hier een heel erg mooi afscheid gekregen.

Met anderen is nu net iets anders afgesproken omdat zij juist stilletjes hun exit wouden maken.
Dan is het aan mij dit te respecteren.
 
Ik deel deze mening niet. Het ligt eraan wat er is afgesproken met de dame in kwestie. Chloe die onlangs is gestopt heeft hier een heel erg mooi afscheid gekregen.

Met anderen is nu net iets anders afgesproken omdat zij juist stilletjes hun exit wouden maken.
Dan is het aan mij dit te respecteren.
Precies dit, iedereen komt en gaat op zijn eigen manier. Dat kunnen we enkel respecteren.
 
Laatst bewerkt:
Ik deel deze mening niet. Het ligt eraan wat er is afgesproken met de dame in kwestie. Chloe die onlangs is gestopt heeft hier een heel erg mooi afscheid gekregen.

Met anderen is nu net iets anders afgesproken omdat zij juist stilletjes hun exit wouden maken.
Dan is het aan mij dit te respecteren.

Kan ik begrijpen, maar gewoon even kort meedelen zonder uitleg moet toch kunnen.

Anderzijds maak je er wel tiktokfilmpjes over…

Anyway. Veel succes en er komen sowieso nieuw leuke dames op uw pad!
 
Kan ik begrijpen, maar gewoon even kort meedelen zonder uitleg moet toch kunnen.

Anderzijds maak je er wel tiktokfilmpjes over…

Anyway. Veel succes en er komen sowieso nieuw leuke dames op uw pad!
Als je mij volgt op Tiktok zag je het volgende: ik die aangaf gedraineerd te zijn door het plotse vertrek van 2 dames. Ik die zei tijd nodig te hebben en die alles in vraag stelde. Dit was zondagmiddag.

Gisteren heb ik de gerante meteen, nog geen 24u na het nieuws, het nodige laten doen: gemaakte afspraken annuleren.
Ondertussen heb ik de dames offline gehaald en ben ik verder gegaan met mijn eigen taken en klaargemaakt voor mijn date.

Jij weet niets over het afscheid. Bij de ene dame heb ik net zo min info of jullie. Integendeel, zoals bij Florence gebleken weten jullie soms meer en stond ik hier mooi voor paal omdat ik de dame in kwestie geloofde dat ze was gestopt wat niet zo bleek te zijn. Dus dit maakt het heel moeilijk om te communiceren over exit's. Want een cryptische boodschap "Dame A is gestopt" wekt nog meer vragen op. Vandaar het geloof dat een stil weggaan soms beter is.

Bij de ander was het gisteren heel emotioneel en vloeiden er vele traantjes.
Dus bij deze mijn grens aangeven: Ik weet perfect waarom ik zaken wel/ niet doe.
Geef mij soms ook eens tijd en een break. Denk jij dat het altijd even makkelijk schakelen is als iemand plots verdwijnt? Neen is het niet. Als je u vragen stelt over een dame kan je altijd bellen.
 
Als je mij volgt op Tiktok zag je het volgende: ik die aangaf gedraineerd te zijn door het plotse vertrek van 2 dames. Ik die zei tijd nodig te hebben en die alles in vraag stelde. Dit was zondagmiddag.

Gisteren heb ik de gerante meteen, nog geen 24u na het nieuws, het nodige laten doen: gemaakte afspraken annuleren.
Ondertussen heb ik de dames offline gehaald en ben ik verder gegaan met mijn eigen taken en klaargemaakt voor mijn date.

Jij weet niets over het afscheid. Bij de ene dame heb ik net zo min info of jullie. Integendeel, zoals bij Florence gebleken weten jullie soms meer en stond ik hier mooi voor paal omdat ik de dame in kwestie geloofde dat ze was gestopt wat niet zo bleek te zijn. Dus dit maakt het heel moeilijk om te communiceren over exit's. Want een cryptische boodschap "Dame A is gestopt" wekt nog meer vragen op. Vandaar het geloof dat een stil weggaan soms beter is.

Bij de ander was het gisteren heel emotioneel en vloeiden er vele traantjes.
Dus bij deze mijn grens aangeven: Ik weet perfect waarom ik zaken wel/ niet doe.
Geef mij soms ook eens tijd en een break. Denk jij dat het altijd even makkelijk schakelen is als iemand plots verdwijnt? Neen is het niet. Als je u vragen stelt over een dame kan je altijd bellen.

Oké ik begrijp het, mijn excuses. Het is inderdaad voor jou ook niet gemakkelijk.
Maar ik zou het dan op TikTok ook hebben stilgehouden want dat roept ook vragen op.

Was ook een beetje frustratie vanuit ons standpunt als klant of potentiële klant…

Fijne dag verder!
 
Het gaat mij niet om de reden van stoppen, dat is privé.

Ik stoor mij gewoon aan het feit dat een nieuwe dame telkens met veel toeter en bellen wordt aangekondigd door @Lisa Lefèvre maar als er iemand stopt mag dit ook eens meegedeeld worden met respect voor de dame in kwestie.

In zaken doen "you win some, you loose some" maar ga er professioneel mee om.

Ik heb gisteren met Lisa afgesproken dat ze mijn stop/break hier niet ging communiceren maar dat ik dit graag zelf wou doen als ik daar klaar voor ben.
Niet zo leuk dus als ze hierom aangevallen wordt want was op mijn vraag.
Zoals ik al eerder hier eens heb aangehaald probeer Lisa altijd goed te doen voor ons in samenspraak met ons en spijtig er dan zo op gereageerd wordt want ze doet echt super hard haar best voor ons en dat is zeker niet altijd evident.
Ik kan wel met 100% zekerheid zeggen dat er niets mankeert aan de samenwerking met Instituut Rene maar dat mijn exit om privé redenen is en dat het mij inderdaad emotioneel zwaar viel.

Liefs, Xena
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren met Lisa afgesproken dat ze mijn stop/break hier niet ging communiceren maar dat ik dit graag zelf wou doen als ik daar klaar voor ben.
Niet zo leuk dus als ze hierom aangevallen wordt want was op mijn vraag.
Zoals ik al eerder hier eens heb aangehaald probeer Lisa altijd goed te doen voor ons in samenspraak met ons en spijtig er dan zo op gereageerd wordt want ze doet echt super hard haar best voor ons en dat is zeker niet altijd evident.
Ik kan wel met 100% zekerheid zeggen dat er niets mankeert aan de samenwerking met Instituut Rene maar dat mijn exit om privé redenen is en dat het mij inderdaad emotioneel zwaar viel.

Liefs, Xena

Alle begrip, mijn excuses!
 
Tis ook wel een moeilijke balans dit.

Puur commercieel is het nog best simpel, ieder bedrijf wil natuurlijk met veel toeters en bellen zijn nieuwe producten of diensten aanprijzen, en wanneer er iets uit het assortiment verdwijnt gebeurt dat meestal een stuk stiller, dat is wat TheGuy al zegt.

Ik begrijp nu ook wel dat er veel meer speelt dan alleen "commercieel", maar bovenstaande is wel gewoon waardoor je in de hele branche meer ziet over nieuwe dames dan over vertrekkende dames. Als de dame zelf dan ook nog expliciet in stilte wil vertrekken dan is het een simpele optelsom en komt er geen aankondiging, prima.

Aan de andere kant moet men wel begrijpen dat als een populaire dame ineens verdwijnt, er over gepraat gaat worden. In dit geval deed Avatar dat op een te verwijtende manier, iets waar hij netjes sorry voor heeft gezegd, maar als Avatar er niet over begonnen was was er wel iemand anders geweest die dat had gedaan. En ja dat dit huis online erg actief is en er specifiek op TikTok over dit vertrek wordt gepraat vergroot alleen maar de kans dat zoiets gespreksonderwerp wordt. En begrijp me niet verkeerd ik vind het heel tof dat dit huis zo'n kijkje achter de schermen geeft, dat is voor mij juist de reden dit topic te volgen ook al woon ik diep in Nederland en zal ik niet gauw in Oost Vlaanderen belanden. Maar die exposure zorgt er wel voor dat het moeilijk is veranderingen in stilte door te voeren, je zal toch iets in je achterzak moeten hebben voor de vragen die gegarandeerd gaan komen.

Verder allemaal prima opgelost hoor, krijg altijd een hele leuke indruk van dit huis.
 
Tis ook wel een moeilijke balans dit.

Puur commercieel is het nog best simpel, ieder bedrijf wil natuurlijk met veel toeters en bellen zijn nieuwe producten of diensten aanprijzen, en wanneer er iets uit het assortiment verdwijnt gebeurt dat meestal een stuk stiller, dat is wat TheGuy al zegt.

Ik begrijp nu ook wel dat er veel meer speelt dan alleen "commercieel", maar bovenstaande is wel gewoon waardoor je in de hele branche meer ziet over nieuwe dames dan over vertrekkende dames. Als de dame zelf dan ook nog expliciet in stilte wil vertrekken dan is het een simpele optelsom en komt er geen aankondiging, prima.

Aan de andere kant moet men wel begrijpen dat als een populaire dame ineens verdwijnt, er over gepraat gaat worden. In dit geval deed Avatar dat op een te verwijtende manier, iets waar hij netjes sorry voor heeft gezegd, maar als Avatar er niet over begonnen was was er wel iemand anders geweest die dat had gedaan. En ja dat dit huis online erg actief is en er specifiek op TikTok over dit vertrek wordt gepraat vergroot alleen maar de kans dat zoiets gespreksonderwerp wordt. En begrijp me niet verkeerd ik vind het heel tof dat dit huis zo'n kijkje achter de schermen geeft, dat is voor mij juist de reden dit topic te volgen ook al woon ik diep in Nederland en zal ik niet gauw in Oost Vlaanderen belanden. Maar die exposure zorgt er wel voor dat het moeilijk is veranderingen in stilte door te voeren, je zal toch iets in je achterzak moeten hebben voor de vragen die gegarandeerd gaan komen.

Verder allemaal prima opgelost hoor, krijg altijd een hele leuke indruk van dit huis.
Bedankt voor je reactie, ik was misschien was te fel geweest… maar zoals u ook zegt door er enkele tiktoks over te maken is alles beginnen malen… net toen ik wou informeren voor een afspraak…

Dus aan iedereen respect zowel de dames als de wandelaars…
 
Tis ook wel een moeilijke balans dit.

Puur commercieel is het nog best simpel, ieder bedrijf wil natuurlijk met veel toeters en bellen zijn nieuwe producten of diensten aanprijzen, en wanneer er iets uit het assortiment verdwijnt gebeurt dat meestal een stuk stiller, dat is wat TheGuy al zegt.

Ik begrijp nu ook wel dat er veel meer speelt dan alleen "commercieel", maar bovenstaande is wel gewoon waardoor je in de hele branche meer ziet over nieuwe dames dan over vertrekkende dames. Als de dame zelf dan ook nog expliciet in stilte wil vertrekken dan is het een simpele optelsom en komt er geen aankondiging, prima.

Aan de andere kant moet men wel begrijpen dat als een populaire dame ineens verdwijnt, er over gepraat gaat worden. In dit geval deed Avatar dat op een te verwijtende manier, iets waar hij netjes sorry voor heeft gezegd, maar als Avatar er niet over begonnen was was er wel iemand anders geweest die dat had gedaan. En ja dat dit huis online erg actief is en er specifiek op TikTok over dit vertrek wordt gepraat vergroot alleen maar de kans dat zoiets gespreksonderwerp wordt. En begrijp me niet verkeerd ik vind het heel tof dat dit huis zo'n kijkje achter de schermen geeft, dat is voor mij juist de reden dit topic te volgen ook al woon ik diep in Nederland en zal ik niet gauw in Oost Vlaanderen belanden. Maar die exposure zorgt er wel voor dat het moeilijk is veranderingen in stilte door te voeren, je zal toch iets in je achterzak moeten hebben voor de vragen die gegarandeerd gaan komen.

Verder allemaal prima opgelost hoor, krijg altijd een hele leuke indruk van dit huis.
Dankjewel Roba. Het is fijn dit te lezen.
Natuurlijk gaan er vragen gesteld worden. Daarom hadden wij ook specifiek afgesproken wat online te delen/ wat niet en wie dat ging doen. Maar geef mensen hier wel de tijd voor.

Over Tiktok, dit is mijn eigen social media kanaal. Ikzelf als Lisa. Lisa uitbater Instituut René, Lisa als content creator, Lisa die Étoile Privée uit de grond stampt en ook ik Lisa als persoon tot hoever ik wil dat mensen kunnen kijken.
Voor mij betekend die community enorm veel. Vooral de steun privé door al die vrouwen is heel onverwacht maar wel fantastisch.
Het is altijd mijn bedoeling geweest de hoogtepunten te delen maar ook de mindere zaken. Dat het zware moment door het plotse vertrek was gekomen van enkele dames was een fractie van het filmpje. De essentie was dat ik mij vraagtekens zet bij het feit: dit is een industrie dat dames plots komen maar ook plots gaan. Wil ik dit wel nog lang doen? Soms heb je het gevoel in een cirkel te lopen.
Volgende maand heb ik Instituut René 8 jaar en het is een prachtige reis geweest. Maar het zaadje voor toekomstplannen is wel gepland. Daar was ik vooral over bezig. Over dat dilemma.

Dus ook voor de heren, jullie weten allemaal donders goed hoe het werkt. Dames komen en gaan. Nemen pauzes, gaan lang op reis, komen plots niet meer etc etc. Heb jij iemand op het oog, maak dan asap een afspraak. Want volgende maand is ze er misschien niet meer.

Ik begrijp volkomen dat dit heel frustrerend is. Dat het voor velen sparen is of een hoop geregel voor een vrije dag om die specifieke dame te zien. Dus als je bijna een afspraak wilt maken en dat kan plots niet meer… rot.

Verder blijf ik wel bij mijn punt dat ik niet ga communiceren als dames vertrekken. Dit omdat er vaak ook bijna geen communicatie is gebeurd of het juist een heel privé drama is geweest waar wij onterecht in betrokken zijn geweest omdat we zo dicht staan dat ik dit voor mezelf wil afsluiten, asap. Anders is het blijven runnen van René niet mogelijk.

Het is een dilemma, want ik begrijp de meningen hier maar ik volg hierin mijn hart en wat voor mij het beste werkt.

Verder ook langs mijn kant alleen maar liefde naar Xena toe. Volgende week hebben we een team building waar ze ook bij is en ik ben hier heel dankbaar voor.
 
Tsja... dat is zonder twijfel een van de challenges van een bedrijf runnen... de juiste mensen vinden... en ze dan ook nog kunnen houden!

En... in deze branche is dat dan vast nog een uitdaging 'in het kwadraat'!
 
Ik vindt het knap hoe je het doet en volhoud @Lisa Lefèvre het lijkt mij moeilijk dat je elke keer veel tijd en moeite investeert in een dame die er dan om wat voor reden dan ook er weer mee stopt. ( hun goed recht overigens) Het verder kijken naar de toekomst is dan ook een logisch vervolg.
Volhouden jongen toch money, money, money er zijn nogal wat zelfstandigen die er nogal wat harder voor moeten knokken dan een huis runnen met dames van plezier mijn gedacht !!!

Waar je uurlonen kan vragen die zo hoog zijn als een topadvocaat met toch een beperkte opleiding je moet er immers geen universiteit voor gevolgd hebben(vb. Lisa Lefèvere 300 € ) voor een uur en voor minder dan twee uren treed deze dame niet eens op.

Laat het dan psychisch een zwaar beroep zijn voor veel zelfstandigen is het psychisch ook zwaar om iedere maand rond te komen en iedereen op tijd te betalen.

Kleine kmo's die een werk of aanbesteding moeten afhebben tegen een bepaald tijdstip waar de twee beste pionnen zomaar op een ander gaan werken of zelf zelfstandig willen worden die moeten dit ook oplossen en wel onmiddellijk of ze halen hun date line niet waar er daar dan ook nog een boete staat te wachten.

Waarschijnlijk krijg ik nu een camion bagger over mij heen van de trouwe ja knikkers die Lisa steeds ophemelen en gelijk geven maar het is dan maar zo.

Wijselijk is deze discussie voor mij al afgesloten en ga ik er zeker niet meer op reageren ik heb hier enkel een neutraal gedacht neergeschreven.

Voor Lisa zit er wel een klein gevaar in dat ze in de toekomst niet meer realistisch zal kunnen nadenken omdat ze steeds van haar peloton ja knikkers altijd gelijk krijgt die haar dan ook nog eens ophemelen of ze een engeltje is.

Op den duur duld je dan geen enkele tegenspraak of kritiek meer van andere mensen.

Yes dan heb je een probleem !!!
 
Volhouden jongen toch money, money, money er zijn nogal wat zelfstandigen die er nogal wat harder voor moeten knokken dan een huis runnen met dames van plezier mijn gedacht !!!

Waar je uurlonen kan vragen die zo hoog zijn als een topadvocaat met toch een beperkte opleiding je moet er immers geen universiteit voor gevolgd hebben(vb. Lisa Lefèvere 300 € ) voor een uur en voor minder dan twee uren treed deze dame niet eens op.

Laat het dan psychisch een zwaar beroep zijn voor veel zelfstandigen is het psychisch ook zwaar om iedere maand rond te komen en iedereen op tijd te betalen.

Kleine kmo's die een werk of aanbesteding moeten afhebben tegen een bepaald tijdstip waar de twee beste pionnen zomaar op een ander gaan werken of zelf zelfstandig willen worden die moeten dit ook oplossen en wel onmiddellijk of ze halen hun date line niet waar er daar dan ook nog een boete staat te wachten.

Waarschijnlijk krijg ik nu een camion bagger over mij heen van de trouwe ja knikkers die Lisa steeds ophemelen en gelijk geven maar het is dan maar zo.

Wijselijk is deze discussie voor mij al afgesloten en ga ik er zeker niet meer op reageren ik heb hier enkel een neutraal gedacht neergeschreven.

Voor Lisa zit er wel een klein gevaar in dat ze in de toekomst niet meer realistisch zal kunnen nadenken omdat ze steeds van haar peloton ja knikkers altijd gelijk krijgt die haar dan ook nog eens ophemelen of ze een engeltje is.

Op den duur duld je dan geen enkele tegenspraak of kritiek meer van andere mensen.

Yes dan heb je een probleem !!!
Maar ik ben dan ook een engel die altijd gelijk heeft en toch nog glashelder kan nadenken. Helemaal geen hoekjes af of vijzekes los. Weet iedereen toch?!? 🤪😋 Fijne avond iedereen. Bedankt voor het mooie dialoog. Tot de volgende zitting! Of op Tiktok
 
Volhouden jongen toch money, money, money er zijn nogal wat zelfstandigen die er nogal wat harder voor moeten knokken dan een huis runnen met dames van plezier mijn gedacht !!!
In mijn vakgebied zorgen we als team elke dag opnieuw voor de allerminst vitale patiënten in het ziekenhuis. We zijn écht één team met één taak. Juist door die intensieve samenwerking ga je elkaar na verloop van tijd als een soort familie zien. Maar dat heeft ook een schaduwzijde. Als je veel tijd, energie en begeleiding in iemand hebt gestoken en die persoon kiest voor een nieuwe uitdaging (wat natuurlijk volkomen begrijpelijk is), kan het best pittig zijn om diezelfde energie weer direct in een volgende collega te steken. Dat is een bekend fenomeen in een sector die draait om teamwork en zorg voor elkaar. Zelf vind ik dit ook altijd een pittige opdracht. Ik kan me daarom goed inleven in Lisa's situatie, snap dat er een zaadje is geplant om misschien iets anders te gaan doen.
 
Wijselijk is deze discussie voor mij al afgesloten en ga ik er zeker niet meer op reageren ik heb hier enkel een neutraal gedacht neergeschreven.
En toch ben je hier terug, met een allerminst neutraal standpunt en geen gevoel van empathie. Valt ook op in je vergelijking die kant noch wal raakt.

Heeft niets met ja-knikken te maken, maar menselijkheid en begrip voor een situatie.

Lisa kan, en zal fouten maken. Dat is nu eenmaal menselijk. Wat ik van haar gezien heb, is dat ze er dan ook menselijk mee omgaat, ervoor zal uitkomen en ook oplossingen zoeken, als die er kunnen zijn.

Maar hier is toch niets fout gegaan? Enkel een stil verdwijnen van enkele dames, waarbij de stilte ook duidelijk maakt dat Lisa de keuze van de dames om dit in sereniteit te doen, ook respecteert. Als ze zelf met een mededeling willen komen, op hun tijd, hebben ze hier door nieuwsgierigen die snel het allernieuwste willen weten, ook de kans niet voor gekregen.

Ja, "wij" kunnen het jammer en spijtig vinden, en nieuwsgierig zijn. Maar daar stopt het dan ook. Het continu verwoorden zal niets veranderen aan de huidige situatie, opdringerig en arrogant zijn erover maakt het enkel erger. Zij zijn ons niets verschuldigd. Net als ook wij hen niets verschuldigd zijn mochten we plots geen afspraken meer maken bij hen.
 
Volhouden jongen toch money, money, money er zijn nogal wat zelfstandigen die er nogal wat harder voor moeten knokken dan een huis runnen met dames van plezier mijn gedacht !!!

Waar je uurlonen kan vragen die zo hoog zijn als een topadvocaat met toch een beperkte opleiding je moet er immers geen universiteit voor gevolgd hebben(vb. Lisa Lefèvere 300 € ) voor een uur en voor minder dan twee uren treed deze dame niet eens op.

Laat het dan psychisch een zwaar beroep zijn voor veel zelfstandigen is het psychisch ook zwaar om iedere maand rond te komen en iedereen op tijd te betalen.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij duikt er binnenkort een nieuw privéhuis op met Flandrien als gastheer!
Zoveel frustraties over de dames en het beroep en toch moet je er jouw zuurverdiende centjes aan geven... dat moet pikken.
 
Volhouden jongen toch money, money, money er zijn nogal wat zelfstandigen die er nogal wat harder voor moeten knokken dan een huis runnen met dames van plezier mijn gedacht !!!
Een bordeel heeft ook een boekhouding, een bordeel heeft ook cashflow, een bordeel moet ook een klantenbestand opbouwen, een bordeel moet ook zorgen dat klanten blijven komen, een bordeel moet ook zorgen dat er goed personeel is, de kamers moeten net zijn, er moet een alarmsysteem zijn want iedereen weet dat er veel cash is, die cash moet op tijd verdeeld worden en nog een paar zaken die ik hier niet ga typen om mensen niet op ideeën te brengen.
Bordeelhouders hebben soms een advocaat nodig. Ze moeten opletten dat ze niet beschukdigd worden van zwartwerk, mensenhandel en dergelijke meer. Ze moeten opletten dat meisjes en klanten geen drugs binnen brengen.
Ze worden soms bedreigd door de netwerken van de illegale prostitutie. Sommige van hun meisjes worden gestalkt door klanten. Sommige meisjes pikken klanten in en werken ze thuis goedkoper af. Zatte klanten moeten worden geweerd, fakers moeten worden gedetecteerd.

Waar je uurlonen kan vragen die zo hoog zijn als een topadvocaat met toch een beperkte opleiding je moet er immers geen universiteit voor gevolgd hebben(vb. Lisa Lefèvere 300 € ) voor een uur en voor minder dan twee uren treed deze dame niet eens op.
Er zijn wel nog beroepen die veel verdienen ondanks lage scholing.
Als je wil kan je naar een private military company gaan en belastingsvrij 10.000 euro verdienen. Geen diploma gevraagd.
Als je niet wordt geschoten is het makkelijk verdiend.
Sarcastisch bedoeld uiteraard.
Loop eens in een supermarkt en bedenk dat je iedereen die je ziet moet doen voor 300 euro, zo makkelijk is prostitutie...
Sarcastisch bedoeld uiteraard.
De discussie over prijzen en uren is al vaak gevoerd en is eigenlijk simpel. Als een dame veel kan vragen en genoeg klanten heeft om eisen rond tijd te stellen, dan is het toch logisch dat ze die hanteert?
Volhouden jongen toch money, money, money er zijn nogal wat zelfstandigen die er nogal wat harder voor moeten knokken dan een huis runnen met dames van plezier mijn gedacht !!!

Waar je uurl

Waarschijnlijk krijg ik nu een camion bagger over mij heen van de trouwe ja knikkers die Lisa steeds ophemelen en gelijk geven maar het is dan maar zo.

Wijselijk is deze discussie voor mij al afgesloten en ga ik er zeker niet meer op reageren ik heb hier enkel een neutraal gedacht neergeschreven.
Op een discussieforum moet je er tegen kunnen dat er antwoorden volgen. Zeker als je ondoordachte argumenten hanteert.
De discussie zelf afsluiten zonder de tegenpartij kans te geven op tegenspraak is ook nogal laf.
Je hebt alles behalve een neutraal gedacht neergeschreven.
 
Leuk die opmerking van een supermarkt , je ziet echt mensen die er verschrikkelijk afstotend uitzien , dat klopt. Maar velen daarvan hebben nauwelijks een cent te makken , die zal je in een klasse-privehuis niet tegenkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan