Algemeen Sixsens bezoekjes 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onder meer aanwezig op vrijdag 12 juni 2026 : 68 + 1 anoniem + 0 onbekend = 69
Roemeens: Aïsha, Amalia zw, Andrea, Angelina, Annabel, Barbie, Corina, Cristina, Danucia, Dea, Denisa, Elisa, Emma, Erica, Gamze, Georgiana, Ina, Izra (N), Janina, Kassi, Katja, Kida, Kira, Lili, Lulu, Marie, Maya, Monica, Nikki, Raïssa, Patricia, Rebecca, Roxy, Ruby, Vanessa, Tanja,…

Bulgaars : Alexandra, Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Simona, Sissy, Veronica, Victoria,…

Overigen: Aïda (Ho/Ro), Amira (Serv), Cataleya (Ho), Celina (D/Mar), Cleo (Gr), Gloria (Oekr), Henriëtta (Ho), Jessica (Afr), Johanna (Po), Karla (Bel/Afr), Kayra (Serv), Lara blond (Ho/D), Megan (Ho), Melanie (Lith), Mirabelle (Ho), Natalia, (Oekr), Pascale (Bel), Tamara (D), Tecla (Ho),…

Zelf gekamerd met Annabel, Erica, Monica

Recente terugkomers : Andrea, Annabel, Dea, Patricia, Melanie Lith, Kasja, Sissy,…
* Andrea : terug na 2 jaar, zeer slank, voorheen onder tv-scherm en met grote hangende borsten, nu op de hoge stoel rechts vooraan en met mooie borsten, prachtig lichaam
* Annabel : terug na 3 maanden, blijft tot en met 27 juni, dan 6 weken vakantie
* Dea : korte terugkeer tot en met morgen zondag 14 juni

Nieuwe dame :
Izra : 1.65 - 1.70, bril, 25 - 30 j, zwarte lange haren, slank, tattoos, achteraan rechts in de bar
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag 13 juni. Samen met 2 vrienden rond 18:15 aangekomen op de parkeerplaats en die was zo goed als vol. binnen de entree betaald en het berenvel gekregen, omgekleed en ff gedoucht om vervolgens naar buiten te gaan voor de bbq!Lekker gegeten, vooral de burgers waren erg goed! Daarna wat rond gelopen om te kijken wat deze mooie club allemaal te bieden had. Na een aantal rondjes, in de bar beland waar de sfeer en gezelligheid er goed in zat. Paar biertjes gedronken en toen richting de sauna gegaan.

Na een rondje sauna even in de kino gelegen en daar kwam de mooie Ina bij me liggen, na wat gesproken te hebben naar boven gegaan om een sigaretje te roken en daarna richting de kamer te gaan en dit was een goede keuze. Wat een half uur was dit. Ze sprak goed engels en echt top service vind ik. Hele vriendelijke en aardige meid met een bloedmooi lichaam. Daarna weer een rondje sauna en jacuzzi gedaan ditmaal in het buiten gedeelte, heel mooi en goede sauna en jacuzzi.

Daarna weer de bar in gedoken voor nog wat feest sfeer te krijgen.
Het was druk en gezellig in de bar de gehele avond. Leuke sfeer en muziek, ben toen wat gaan rond lopen om te kijken of ik zo een leuke dame trof en kwam toen Dani tegen. Even mee gezeten en leuke vriendelijke meid ook, niet helemaal m'n type qua uiterlijk maar het klikte wel dus sleutel gaan halen en mee naar de kamer gegaan. Ook dit was een goed half uurtje. Later op de avond stond ik boven bij de bar het dansen van een aantal vrouwen aan de paal te aanschouwen toen Ina ineens weer naast me stond en vroeg of ik nog eens mee ging.. Met het voorgaande nog in m'n geheugen was dit moeilijk af te slaan en dus weer met haar naar de kamer gegaan. Geen spijt van!

Het was een drukke maar geweldige dag vond ik in Sixsens waar ook de mede beren zorgen voor de uitstekende sfeer. Veel vriendelijke medeberen gesproken en mee gelachen en ervaringen van gehoord/tips gekregen. Ook de meeste dames zijn erg vriendelijk en wat een toppers qua uiterlijk lopen in SS rond. Ik heb al vaker gelezen hier op het forum dat het zeer verslaving gevoelig werkt om SS te bezoeken en dat is 100% waar weet ik nu. Kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek!

Het enige kleine minpuntje vond ik:
dat een aantal vrouwen die we gesproken hebben zeiden dat 100 voor 30 min het gebruikelijke was voor de "good service"; blowjob zonder condoom, eventueel beffen en zoenen etc. En dat 70 voor 30min een "raamservice/quickie was. Als we dan aangaven dat we regelmatig kwamen en altijd 70/30 betaalde voor de "goede service" werd er wat gelachen en zeide ze veelal kom maar dan, maar daar gingen we niet meer in mee.

Het mocht iniedergeval de pret niet drukken en er waren zoveel dames dat zowel ik, als mijn vrienden allemaal goede kamergangen gemaakt hebben, iedereen van ons had een top avond!


Voor de beren hier die vaker gaan op de Zaterdagen, was het een "normale" Zaterdag qua drukte of was dit wel een uitzonderlijke drukke dag?
 
HERDENKINGSDAG

Herdenkingsdag is beetje een treurdag. Om stil te staan bij de minder mooie dingen in het leven. En daarmee samenhangend voor mij om stil te staan wat we nog wel hebben. Ik zat daarom beetje met gemengde gevoelens in de zuidelijkste club van Nederland. Met de figuurlijk dreigende wolken van sluiting. Nu ik deed schrijf is het met wat weemoed, aangezien de club daadwerkelijk is gesloten. De rechtszaal is geweest en nu is het 2 weekjes afwachten op de uitslag. Ik hoop van harte dat de uitslag positief uitvalt. Voor ons ijsberen, maar zeker de club die na alle moeite van de verbouwingen helemaal klaar is voor de zomer met de mooie nieuwe buiten wellness. Dan zou het een financiële strop zijn als ze 6 maanden dicht moeten...
En natuurlijk voor onze leenliefjes, waarvan de meesten hun vleugels gespreid lijken te hebben. Hopelijk dat als ze terug op het vertrouwde nest komen, niet allerlei fratsen van elders hebben opgepikt...

Maarde 4e van de 5e kon ik nog genieten van al het moois dat de club bood. Na het aftikken van het oude happy hour tarief van €50 voor een ijsberentenu en me omgekleed & opgefrist te hebben, doorgelopen voor een lekker ontbijtje met omeletje, worstje, wat vleeswaar en een kommetje soep. Ook het middag en avond buffet waren prima geregeld. Net als de pasta tussendoor. Alleen de snacks waren er weer niet.

Aangezien ik die dag een afspraakje had staan, had ik minder oog voor de andere dames. En ik bedoelde dan niet een afspraakje met ijsbeer Purrfect. Want dan heb ik nog steeds een oogje op dames, want we zitten immers niet bij Theo's ;)
Wel hebben uiteraard wel gezellig gekletst en zitten zweten in onze favoriete zweethokjes. De binnen sauna's waren goed op temperatuur, net als de natte delen. Alleen de buiten sauna stond helaas uit.
Ook het zwembad was deze keer wel redelijk verwarmd dat ik er een baantje in kon trekken.
Verder kwam ik er achter dat de jacuzzi op verschillende plekken andere jetstreams heeft. Soms wat hoger voor je rug, soms wat lager en bij de knoppen zelfs eentje die een ronddraaiende beweging maakt. Erg ontspannend allemaal. Vooral als je er die dag in je eentje van kunt genieten :)

Bij aankomst van m'n afspraakje hebben we eerst even op het terras gezeten en daarna vertrokken naar een kamer voor wat privacy om geweldig van elkaar te genieten met deze GOSC dame.

Ik zit momenteel in China en de Great Chinese (Fire) Wall houdt een hoop tegen en gebruik van VPN is er verboden. Dus ik ben niet zo vaak online om alles in de gaten te houden. Maar voor ik vertrok moest de club 2 weken sluiten en na de uitspraak mochten ze gelukkig weer open. Hopelijk dat dit voor iedereen maar zo mag blijven...
 
Zaterdag 13 juni. Samen met 2 vrienden rond 18:15 aangekomen op de parkeerplaats en die was zo goed als vol. binnen de entree betaald en het berenvel gekregen, omgekleed en ff gedoucht om vervolgens naar buiten te gaan voor de bbq!Lekker gegeten, vooral de burgers waren erg goed! Daarna wat rond gelopen om te kijken wat deze mooie club allemaal te bieden had. Na een aantal rondjes, in de bar beland waar de sfeer en gezelligheid er goed in zat. Paar biertjes gedronken en toen richting de sauna gegaan.

Na een rondje sauna even in de kino gelegen en daar kwam de mooie Ina bij me liggen, na wat gesproken te hebben naar boven gegaan om een sigaretje te roken en daarna richting de kamer te gaan en dit was een goede keuze. Wat een half uur was dit. Ze sprak goed engels en echt top service vind ik. Hele vriendelijke en aardige meid met een bloedmooi lichaam. Daarna weer een rondje sauna en jacuzzi gedaan ditmaal in het buiten gedeelte, heel mooi en goede sauna en jacuzzi.

Daarna weer de bar in gedoken voor nog wat feest sfeer te krijgen.
Het was druk en gezellig in de bar de gehele avond. Leuke sfeer en muziek, ben toen wat gaan rond lopen om te kijken of ik zo een leuke dame trof en kwam toen Dani tegen. Even mee gezeten en leuke vriendelijke meid ook, niet helemaal m'n type qua uiterlijk maar het klikte wel dus sleutel gaan halen en mee naar de kamer gegaan. Ook dit was een goed half uurtje. Later op de avond stond ik boven bij de bar het dansen van een aantal vrouwen aan de paal te aanschouwen toen Ina ineens weer naast me stond en vroeg of ik nog eens mee ging.. Met het voorgaande nog in m'n geheugen was dit moeilijk af te slaan en dus weer met haar naar de kamer gegaan. Geen spijt van!

Het was een drukke maar geweldige dag vond ik in Sixsens waar ook de mede beren zorgen voor de uitstekende sfeer. Veel vriendelijke medeberen gesproken en mee gelachen en ervaringen van gehoord/tips gekregen. Ook de meeste dames zijn erg vriendelijk en wat een toppers qua uiterlijk lopen in SS rond. Ik heb al vaker gelezen hier op het forum dat het zeer verslaving gevoelig werkt om SS te bezoeken en dat is 100% waar weet ik nu. Kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek!

Het enige kleine minpuntje vond ik:
dat een aantal vrouwen die we gesproken hebben zeiden dat 100 voor 30 min het gebruikelijke was voor de "good service"; blowjob zonder condoom, eventueel beffen en zoenen etc. En dat 70 voor 30min een "raamservice/quickie was. Als we dan aangaven dat we regelmatig kwamen en altijd 70/30 betaalde voor de "goede service" werd er wat gelachen en zeide ze veelal kom maar dan, maar daar gingen we niet meer in mee.

Het mocht iniedergeval de pret niet drukken en er waren zoveel dames dat zowel ik, als mijn vrienden allemaal goede kamergangen gemaakt hebben, iedereen van ons had een top avond!


Voor de beren hier die vaker gaan op de Zaterdagen, was het een "normale" Zaterdag qua drukte of was dit wel een uitzonderlijke drukke dag?
@Genieter045 Die Zaterdag was ik er ook en ik kan je vertellen dat het normaal was, qua drukte. De vrijdag ervoor was het slap geweest (qua beren, dames zat), dus je kan er niet echt een pijl op trekken.

Goed 👍 dat jullie je pootjes stijf hebben gehouden, qua geld 💰. Er is altijd wel een risico dat er dames zijn die 100€ voor een half uurtje vragen, maar dit risico is extra groot op de (meestal) drukke Vrijdagavond en Zaterdagavond.

Ina is een nogal onderschatte dame. Goed dat je haar eens in de schijnwerpers zet. Het wordt de hoogste tijd dat ik haar eens een kans ga geven 😊.
 
Laatst bewerkt:
Nu ik deed schrijf is het met wat weemoed, aangezien de club daadwerkelijk is gesloten. De rechtszaal is geweest en nu is het 2 weekjes afwachten op de uitslag. Ik hoop van harte dat de uitslag positief uitvalt. Voor ons ijsberen, maar zeker de club die na alle moeite van de verbouwingen helemaal klaar is voor de zomer met de mooie nieuwe buiten wellness. Dan zou het een financiële strop zijn als ze 6 maanden dicht moeten...
Zeg je hier nu dat de club dicht is afwachting van een uitslag? Dat kort geding is toch al lang geweest en was positief? Is de gemeente in beroep gegaan?
Ik wilde zaterdag heen en aan het zwembad liggen.

Ik lees nu dat dit 4 mei gaat. Wel een beetje oud nieuws
 
Laatst bewerkt:
Vandaag op een tropische dag richting Lemiers getogen ik had vrij dus je moet wat met zo een weer.
Tegen 12:00 aangekomen en het was vrij rustig op de parking, Colinda was aanwezig dus een zeer vriendelijke ontvangst.
Daarna de lunch genomen die was weer dikke prima, vorige keer was iets minder maar toen was de club ook pas net weer een paar dagen open.
Maar ik moet zeggen complimenten aan de nieuwe chef het eten was de hele dag door tot aan de BBQ zeer goed.

Het grootste deel van de dag buiten doorgebracht met een temperatuur van 34/35 graden was het regelmatig druk in het zwembad met dames en heren.
Hoewel de dag erg rustig begon met het aantal heren werd het tegen 15:30 best nog druk.
Er waren ruim voldoende dames die hadden vroeg in de middag zelfs even de overhand.
Er zaten best een aantal hele knappe tussen maar ook een deel heel dikke uitgezakte dat contrast viel me vandaag wel heel erg op.

Een dame die ik van vorige keer op mijn verlanglijstje had was helaas niet aanwezig.
Verder maar een paar dames echt gepolst om te kameren boven aan de lijst stond een dame uit Servië.
Ik heb een enorme zwak voor dames die van die kant van de Balkan komen en ze was best mijn type qua figuur etc.
Maar na een praatje bleek ze uit Sharks te komen dat deed mij meteen even doorvragen en voor 70 euro was er geen GOSC.
Ik heb er daarom laten schieten, in de bar aangesproken door Anabelle een jonge dame met een eveneens prachtig lichaam en erg jong.
Hier ben ik uiteindelijk voor de bijl gegaan prijs ook 70 euro en heel voorzichtige kusjes geen TZ.
Ik had voor de eerste keer een nieuwe kamer boven, fijne mooie kamers met douche.
Maar ook voor de dame erg koud en de airco temperatuur was op de kamer niet te wijzigen.

Toch een lekker dagje gehad zal zeker niet de laatste zijn geweest deze zomer in Lemiers.
 
@Genieter045 Die Zaterdag was ik er ook en ik kan je vertellen dat het normaal was, qua drukte. De vrijdag ervoor was het slap geweest (qua beren, dames zat), dus je kan er niet echt een pijl op trekken.

Goed 👍 dat jullie je pootjes stijf hebben gehouden, qua geld 💰. Er is altijd wel een risico dat er dames zijn die 100€ voor een half uurtje vragen, maar dit risico is extra groot op de (meestal) drukke Vrijdagavond en Zaterdagavond.

Ina is een nogal onderschatte dame. Goed dat je haar eens in de schijnwerpers zet. Het wordt de hoogste tijd dat ik haar eens een kans ga geven 😊.

@Assman Thanks voor je bericht! Het was iniedergeval een gezellige drukte vond ik, niet té druk. Is het bijvoorbeeld op Donderdagen dan echt veel rustiger qua verhouding beren/dames? Of valt dat meestal mee? Wil volgende keer eens op een Donderdag gaan denk ik.

Wij dachten inderdaad ook al dat het door de drukte kwam dat ze het probeerde, ik denk ook dat er genoeg beren in mee gaan en "gewoon" die 100 betalen, vooral als je niet beter weet.

Ik vind haar echt een topper! Zeker een kans waard ja, ben benieuwd hoe het je bevallen is.
 
Zeg je hier nu dat de club dicht is afwachting van een uitslag? Dat kort geding is toch al lang geweest en was positief? Is de gemeente in beroep gegaan?
Ik wilde zaterdag heen en aan het zwembad liggen.

Ik lees nu dat dit 4 mei gaat. Wel een beetje oud nieuws
Sorry, maar mijn verslagje hebben meer vertraging als normaal door mijn reis in China waar ik niet altijd toegang heb tot mijn VPN en Gmail/dagboekje.

Maar de storm in Vaals lijkt achter de rug en we gaan een mooie zomer tegemoet.
@Mentholbear die grote Chinese Firewall heeft zomaar de naam van jouw GOSC dame uit je bericht gefilterd. Wij willen natuurlijk allemaal graag weten wie die topper is. Kun je die nog toevoegen als je achter die Chinese muur weg bent?
:ROFLMAO:

Zit nu in een 'special trading zone' en kan er weer op.
Mijn afspraakje was met Larissa.
 
Gisteren nog eens naar de Six al 3 maanden niet meer geweest. Rond 12 aangekomen was redelijk rustig, veel dames buiten op het terras. In de bar/kelder zatten enkel 3-4 dames en 2 beren. Eveline zat er een zeer jonge dame 20 jaar, zwart haar, kleine pronte cup b tietjes, helemaal mijn ding. Gelijk met haar naar de kamer, was niet wauw, maar ook niet slecht. Ze zou t/m zondag blijven en misschien over 3 weken terugkomen maar nog niet zeker.

Erna even wat gegeten, schijnbaar is er een nieuwe mannelijke kok dus even hallo gezegd. De middag viel beetje tegen, door de warmte zaten alle knappe dames enkel in het zwembad en hadden geen zin om geld te verdienen volgens mij, maar het was ook goed warm. Ik had nog met Corina afgesproken in de ochtend te treffen, maar aangezien ze enkel in het zwembad bleef had ik geen zin haar eruit te komen halen. Daardoor een beetje teleurgestelde middag. Wel nog even een massage gehad bij de huis masseur (vaste traditie bij elk bezoek, 30 minuutjes, aanrader!)
Je merkt echt dat de 'sales' in de bar/kelder worden gedaan en daar hebben de hele middag maar 4-5 dames gezeten en vaak de minder knappe dames in mijn ogen. Rond 17.30 net nadat de barbeque aan was gegooid wat weer heel verzorgd uit zag allemaal helaas richting huis moeten keren ivm verplichtingen.
 
In de regio Maastricht nog niks van regen gezien buiten donkere wolken sinds 10 minuten.
Och de BBQ kan ook binnen of onder het afdak gegeten worden en in de kelder/bar heb je er sowieso geen last van he.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 19 juni 2026 : 68 + 2 anoniem + 1 onbekend = 71
Roemeens: Aïsha, Alicia, Andrea, Angelina, Annabel, Azalea, Barbie, Bella, Birgit (N), Claire, Corina, Danucia, Denisa, Elena, Elisa, Emma, Erica, Evelyne 2 (ex-Maya), Gamze, Georgiana, Ina, Izra, Janina, Kassi, Katja, Kida, Kira, Lili, Lulu, Marie, Marissa blond (N), Mickey, Monica, Nikki, Patricia, Rebecca, Roxy, Ruby, Stella, Vanessa, …

Bulgaars : Alexandra, Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melissa, Nancy, Natasha, Sissy, Veronica, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Amira (Serv), Carmen (Port), Cataleya (Ho), Celina (D/Mar), Cleo (Gr), Estefania (Bar), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Karla (Bel/Afr), Kayra (Serv), Lana (Let), Melanie (Lith), Natalia (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Tamara (D),…

Zelf gekamerd met Janina, Vanessa, Bella & Denisa

Recente terugkomers : Antonia, Carmen, Claire, Estefania, Evelyne 2, Lana, Stella,…
* Claire: terug na 4 jaar, slank bovenlichaam, halflang bruine haren
* Estefania : terug na 6 maanden, korte bruine haren, getinte huid
* Evelyne 2 : terug na 2 jaar, jong, zeer slank, mooi, voorheen Maya, dus niet Evelyne van vorig jaar en ook niet Maya met de getinte huid die er nu vaak is
* Stella : terug na meer dan een jaar, blond, bleke huid, 30 - 35 j

Nieuwe dames :
Birgit : 1.65 - 1.70, 25 - 30 j, zwarte lange haren, slank, vriendin van Kira, onder tv-scherm
Marissa blond : 1.60 - 1.65, blonde haren, slank, mooi, vriendin van Corina, links vooraan in de bar

Tot morgen
 
Onder meer aanwezig op zaterdag 20 juni 2026 : 64 + 3 anoniem + 2 onbekend = 69
Roemeens: Aïsha, Alicia, Andrea, Annabel, Azalea, Barbie, Bella, Brigitte, Claire, Corina, Daniela, Danusia, Denisa, Elisa, Emma, Erica, Evelyn, Gamze, Georgiana, Ina, Izra, Kassi, Katja, Kida, Kira, Lili, Marie, Marissa blond, Mickey, Monica, Nikki, Patricia, Rebecca, Roxy, Ruby, Stella, Tanja (!)

Bulgaars : Alexandra, Dani, Domenica, Margareta, Maria, Nancy, Natasha, Sissy, Veronica, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Amira (Serv), Carmen (Por), Cataleya (Ho), Clara (Bel/Afr), Cleo (Gr), Estefania, (Br), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Kasha (Po), Lana (Let), Martha (Po), Melanie (Lith), Nathalie (Oekr), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Sonja (Nig).

Kijk toch eens naar die variatie. Er is geen club met zoveel dames uit andere landen dan Roemenië en Bulgarije! Tanja werd al een paar keer naar gevraagd. Ze is van plan 2 maanden te blijven.

Na een maand vakantie kon ik gisteren weer naar Sixsens. Een hoop voor mij nieuwe dames. Izra met bril vond ik wel errug knap, maar ze was gisteren niet te pakken te krijgen. Ook Brigitte staat voor volgende week hoog op mijn lijstje, omdat ze de volledige Sixsens service beloofde en erg knap is. Claire, Evelyn en Marissa vielen af in mijn kennismakingsgesprekjes. Evelyn en Marissa zijn trouwens erg knap.
Een maand niet naar de club is wel lang, er was zelfs een dame die dacht dat ik dood was, maar Wandelaar5 zal nog wel even verder wandelen. In ieder geval kon ik weer veel dames begroeten.
Het was erg warm. Dan is het fijn dat Sixsens een flink aantal gekoelde kamers heeft. In de kamers op -1 en -2 was er prima te sexen, de nieuwe kamers boven ook en dan zijn er nog wat losse kamers met airco, zoals kamer 1, waar ik mijn sexuele escapades afsloot met Melany. Daarvoor had ik al een uur met Lilly en een uur met Danusia doorgebracht. Van alle 3 die dames heb ik al eerder hier recensies geplaatst. 2 kamers met stomende sex (Lilly en Melany) en 1 sweet en sensual met Globe service voor de Sixsens prijs met Danusia.
Ook goed tegen de warmte: een enorme ventilator staat wat wind onder het zeil op het terras te blazen.
Er waren veel dames en mannen aan het zonnen en zwemmen, de natuur was oogverblindend. Ik heb veel bijgepraat over mijn vakantie en genoten van de zon.
's Avonds was er een mooie BBQ met volop vlees en vis. De veranda zat even later vol met mannen die Nederland tegen Zweden wilde kijken en de 5-1 overwinning droeg wel bij aan de feestvreugde. Ik had mijn afspraak met Melany 's ochtends gemaakt rond 19:30 in de bar. In de middag kreeg ik al een seintje van haar dat het ruim een uur later zou worden. Geen probleem, ik heb de tweede helft van Nederland-Zweden in de airconditioned bar gekeken terwijl ik op haar wachtte.
Het was flink druk met mannen. Wat later in de middag kwam er ook nog een groepje mannen binnen uit YinYang. En na 21 uur stroomden nog grote groepen mannen binnen. Alle lockers waren wel zo'n beetje bezet.

Na mijn kamer met Melany heb ik buiten nog even na staan praten. Daar was het inmiddels lekker afgekoeld. Toen ik de bar in kwam werd daar weer flink gedanst. De fijne zaterdagavond feest sfeer die Sixsens zo uniek maakt! Wat een topdag.
Baalde al dat er geen voetbal te zien is
Geen voetbal te zien? Gisteren zowel op de veranda als in de bar was er gewoon WK te zien hoor.
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op zondag 21 juni 2026 : 51 + 0 anoniem + 0 onbekend = 51
Roemeens: Aïsha, Alicia, Amalia blond, Andrea, Angelina, Annabel, Azalea, Barbie, Bella, Birgit, Claire, Corina, Danucia, Denisa, Elena, Elisa, Emma, Erica, Evelyne, Gamze, Georgiana, Ina, Kassi, Katja, Kida, Kira, Lili, Marie, Marissa (blond), Mickey, Monica, Nikki, Patricia, Rebecca, Roxy, Ruby, Stella, …

Bulgaars : Margareta, Maria, Melissa, Sissy, Veronica, Victoria,…

Overigen: Antonia (Ho), Amira (Serv), Cleo (Gr), Kasja (Po), Lana (Let), Marlène (Slow), Pascale (Bel), Sonja (Nig)…

Zelf gekamerd met Amira, Angelina, Evelyne
 
Terug
Bovenaan Onderaan