En de verdiensten... tsja, dat verschilt per dame... maar dat vind ik privé. Daar hoeven we hier niet over te speculeren.
Ik vind economie interessant.
Denk je dat er ook te speculeren valt hoeveel er per jaar in die straat word omgezet?
Ik denk dat dat een heel interessant getal is
Dat argument heb ik ook gehoord maar zij is er tegenwoordig bijna nooit meer en er zit nooit iemand anders in die kamer.Nee, maar ik hoorde een tijdje geleden een dame zeggen dat ze doorbetaalde omdat ze per sé dat plekje wilde houden en niet ondertussen iemand anders in haar kamer wilde.