Algemeen Groningen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En de verdiensten... tsja, dat verschilt per dame... maar dat vind ik privé. Daar hoeven we hier niet over te speculeren.

Ik vind economie interessant.
Denk je dat er ook te speculeren valt hoeveel er per jaar in die straat word omgezet?
Ik denk dat dat een heel interessant getal is 😁

Nee, maar ik hoorde een tijdje geleden een dame zeggen dat ze doorbetaalde omdat ze per sé dat plekje wilde houden en niet ondertussen iemand anders in haar kamer wilde.
Dat argument heb ik ook gehoord maar zij is er tegenwoordig bijna nooit meer en er zit nooit iemand anders in die kamer.
 
Soms is een dame een maand afwezig en de kamer niet bezet is 3000 euro weg gegooid geld als ze die kamer willen aanhouden dat lijkt mij sterk ? Tussen de 30 en 60 wipjes allleen voor de huur ....
 
Laatst bewerkt:
Ik vind economie interessant.
Denk je dat er ook te speculeren valt hoeveel er per jaar in die straat word omgezet?
Ik denk dat dat een heel interessant getal is 😁
Een dame in NS heeft me verteld, 10k is gebruikelijk, 5k in slechtste geval, 20k Max. Deze dame doet bijna geen extra diensten zoals PZC enzovoort. Zij een in de top 10 qua uiterlijk in NS imo.
Van een andere dame heb ik ook haar notities gezien van haar omzet, ook in top10 van NS imo, 10k - 15k voor haar per maand is realistisch, netto winst.
In de kerst 3 weken kunnen ze nog sneller geld verdienen door gebrek aan aanbod. 15k netto winst in die 3 weken vanaf start kerstvakantie is haalbaar voor hen.

Of ze het allemaal zelfde omzet kunnen halen, denk ik het niet.
 
Als die bedragen allemaal kloppen is dit alleen voor de toppers mogelijk die in de avond en nacht werken , mooi geld voor de Roemeense p.o.iers want ze hebben bijna allemaal wel 1 ....die dames uit het Oostblok,
 
Dus jij weet welke dames ik goed ken? Interessant.

Ik heb het namelijk alleen over die dames.
Die dames gaan echt nooit vertellen aan een willekeurige h...loper dat ze voor een P ..werken omdat dit bepaalde instanties wakker maakt het is beter georganiseerd dan wij denken ,,,ik ga hier geen namen neer zetten natuurlijk want iedereen leest mee hier ...ook die instanties...Verder laat ik iedereen in zijn waarde wat die denkt of weet,
 
Zie je al die Roemeense autos geparkeerd staan rondom NS, kijk wie na haar diensten instapt 🤫

Verder wachten doe ik nooit bij een dame, als zij bezig is, verdient zij al geld, kan mijn centjes naar een andere dame gaan. Zo kan geld beter verdeeld worden toch? (Ik kom nog maar zeldens in NS trouwens).
 
Die dames gaan echt nooit vertellen aan een willekeurige h...loper dat ze voor een P ..werken omdat dit bepaalde instanties wakker maakt het is beter georganiseerd dan wij denken ,,,ik ga hier geen namen neer zetten natuurlijk want iedereen leest mee hier ...ook die instanties...Verder laat ik ieder

Een dame in NS heeft me verteld, 10k is gebruikelijk, 5k in slechtste geval, 20k Max. Deze dame doet bijna geen extra diensten zoals PZC enzovoort. Zij een in de top 10 qua uiterlijk in NS imo.
Van een andere dame heb ik ook haar notities gezien van haar omzet, ook in top10 van NS imo, 10k - 15k voor haar per maand is realistisch, netto winst.
In de kerst 3 weken kunnen ze nog sneller geld verdienen door gebrek aan aanbod. 15k netto winst in die 3 weken vanaf start kerstvakantie is haalbaar voor hen.

Of ze het allemaal zelfde omzet kunnen halen, denk ik het niet.
Klopt soms die zielige verhalen van de verdiensten zijn slecht veel van die meiden zitten al lang in de Nieuwstad en dat doe je niet als je amper wat verdiend. Vroeger op de boten in Utrecht waren er meiden die verdienden 1500 euro op een dag.
 
Een dame in NS heeft me verteld, 10k is gebruikelijk, 5k in slechtste geval, 20k Max. Deze dame doet bijna geen extra diensten zoals PZC enzovoort. Zij een in de top 10 qua uiterlijk in NS imo.
Van een andere dame heb ik ook haar notities gezien van haar omzet, ook in top10 van NS imo, 10k - 15k voor haar per maand is realistisch, netto winst.
In de kerst 3 weken kunnen ze nog sneller geld verdienen door gebrek aan aanbod. 15k netto winst in die 3 weken vanaf start kerstvakantie is haalbaar voor hen.

Of ze het allemaal zelfde omzet kunnen halen, denk ik het niet.

15k, per mand, dat is iets van 12 klanten per dag 7 dagen per week dat is wel heel veel.

Ik dacht dat er met de kerst juist niet veel te verdienen viel, juist omdat er weinig aanbod is dat de klanten dan ook weg blijven.
Als er echt veel vraag zou zijn rond de kerst dan zou ik daar als dat werk zou doen als vrouw elke kerst zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor het gemak 50,- per klant gerekend. Want ik heb geen idee wat de gemiddelde besteding is. Ik gok dat de meesten, dus zeg maar 75% niet meer betaald dan 50,-
50 euro voornamelijk idd.
Alleen veel dames proberen wel meer uit je zak te kloppen en dat lukken ze vaak ook, vooral als er minder aanbod is. Rond kerstdagen hoor ik veel alleen vanaf 100 euro tot 30 minuten te werken.

Ooit heb ik een dame gevraagd hoe haar dag is, waarop zij zegt "collecting 50's", dus dat klopt wel een beetje.
Een record van aantal quickie van 50 euro komt bij Deze dame vandaan, van wat ik heb gehoord. 28x quickies op een zondag, alleen maar 50's 😂
Jammer genoeg heb ik haar aangetroffen op een maandag daarop. Pussy broken en zij had er helemaal geen zin in 😂
 
Nee speculeren wat de totale omzet is van de nieuwstad op jaarbasis.
ok... nou nog aantal ramen tellen en x12 maanden en dan ben je er. Iets nauwkeuriger is het als je ook nog rekening houdt met periodes van lagere bezetting.

Vandaag zag ik trouwens ook weer een bekend gezicht in de straat teruggekeerd. Ongeveer nummer 56. Blond circa 35 jaar.... als ik het goed herinner heet ze Simona en komt ze uit Tsjechië.... Een dame die er al jaren overdag zit, maar de afgelopen maanden afwezig was.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag zag ik trouwens ook weer een bekend gezicht in de straat teruggekeerd. Ongeveer nummer 56. Blond circa 35 jaar.... als ik het goed herinner heet ze Simona en komt ze uit Tsjechië.... Een dame die er al jaren overdag zit, maar de afgelopen maanden afwezig was.

Ja ik zag haar ook vandaag, ze kwam mij niet bekend voor maar ik kom daar ook niet met regelmaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan