Recensie Ándrea, Tilburg (voorheen Amsterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeffz96

Vaste klant
123
05/05/23
148
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/8601678-ndrea
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na een halfjaar geen afspraak te hebben gehad wilde ik graag weer even een date beleven. Best lang geleden dus. Ik ben bij deze dame langsgeweest het is de grootste teleurstelling die ik ooit heb meegemaakt bij een afspraak. Een knappe dame met een mooi lichaam maar daar blijft het ook bij.

De sfeer is erg saai. Ze heeft me enkel heel droog gegroet en verder niks meer. Niet eens vragen als waar ik vandaan kom, hoe oud ik ben etc. Een klik is ver te zoeken.

Ze is erg droog en afstandelijk. De kamer waar ik in kwam was erg benauwd, het leek echt letterlijk een woestijn. So be it, dacht ik dan maar.

Tijdens de date is ze ook droog, er spat totaal geen passie van af. Pijpen ging nog redelijk maar zoenen en de rest was gewoon dramatisch. Het ziet er zo erg geforceerd uit.

Tijdens de date pakte ze af en toe ook haar telefoon erbij dus de aandacht was ook niet 100% op mij gericht.

Dit is er eentje die geen plezier heeft in wat ze doet. Een emotieloze ontmoeting om snel te vergeten.

Kortom, als je een goede date wilt ben je hier aan het verkeerde adres. Ik kom 1000% niet meer terug en zou haar aan anderen natuurlijk afraden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan