‘Serieuze’ Golden Shower in Zuid Holland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5010

Wandelaar
60
15/11/21
62
5
Ik ben als liefhebber van damesvocht op zoek naar een dame die een serieuze hoeveelheid kan geven.
De dames die ik tot op heden tegenkwam komen niet verder dan een paar druppels of een kort miezerig straaltje. Tegenvaller omdat het wel een extra betaalde optie was.
Misschien is mijn gevoel hierin verkeerd, maar moet ik het meer in de bdsm sfeer zoeken waarin de meesteres van dienst gewend is om hiervoor genoeg water te drinken? Extra er voor betalen is geen probleem, maar dan wel graag '1 liter er in, 1 liter er uit'.
 
@Har070 ik deel jouw fetish, maar het klopt ook wat @VixenandherStag zegt ivm de blaasinhoud. Onder het motto "vele kleintjes maken één groot" ben ik momenteel op zoek (in een club?) naar meerdere dames die bedreven zijn in plassex geven en die na elkaar in mijn mond willen plassen...
 
Als de dame in kwestie zich niet voorbereid heeft, wordt het lastig. Zeker als ze net naar het toilet is geweest.
Heb ooit een dame die ik al vaker bezocht had gevraagd om het bij me te doen.
Was geen probleem, vooraf bij het reserveren aangeven dat ze veel moest drinken.
Gebeld naar het privehuis, aangegeven en het was een nat feestje.
 
Ik ben als liefhebber van damesvocht op zoek naar een dame die een serieuze hoeveelheid kan geven.
De dames die ik tot op heden tegenkwam komen niet verder dan een paar druppels of een kort miezerig straaltje. Tegenvaller omdat het wel een extra betaalde optie was.
Misschien is mijn gevoel hierin verkeerd, maar moet ik het meer in de bdsm sfeer zoeken waarin de meesteres van dienst gewend is om hiervoor genoeg water te drinken? Extra er voor betalen is geen probleem, maar dan wel graag '1 liter er in, 1 liter er uit'.
Anna (verversrui 8) kan heel veel grote stralen lossen, ik kon het met moeite blijven slikken. Enkel Severine en Flory heb ik beter weten doen vroeger.
 
Liana uit Rotterdam doet dit graag. Wel van te voren vragen dan drinkt ze veel water. Prima nette locatie, en ze doet heel lief de douchebak voorverwarmen voor je met warm water voordat je er op moet gaan liggen waarna ze heerlijk veel plast.

 
Ik ben als liefhebber van damesvocht op zoek naar een dame die een serieuze hoeveelheid kan geven.
De dames die ik tot op heden tegenkwam komen niet verder dan een paar druppels of een kort miezerig straaltje. Tegenvaller omdat het wel een extra betaalde optie was.
Misschien is mijn gevoel hierin verkeerd, maar moet ik het meer in de bdsm sfeer zoeken waarin de meesteres van dienst gewend is om hiervoor genoeg water te drinken? Extra er voor betalen is geen probleem, maar dan wel graag '1 liter er in, 1 liter er uit'.
Jay ! https://www.sexjobs.nl/sm/goldenshower-_7771485 - ben laatst bijna verdronken…..😜
 
@Martijndevi , lees onderstaand recensietopic maar van Jay , want ze doet alles wat god verboden heeft.
Als je nog wat wilt weten stuur dan maar een pm.
@Jay is trouwens ook lid hier, dus probeer haar eventueel via een pm te bereiken.

 
Laatst bewerkt:
Zijn er recente ervaringen met dames in Zuid-Holland die goldenshowers geven? Het liefste dat ze begint tijdens het beffen, maar alle ervaringen zijn welkom.
@Jay uit Hoogvliet doet dit. Erg lekker, ben er geweest. Ik heb haar gelikt en toen liep er al wat uit. Heerlijk was dat. Daarna op de grond me helemaal ondergeplast.
Zij is hier echt goed in.
Heel erg aan te bevelen. Is verder ook een hele leuke dame met een prachtig lichaam.
 
Gewoon even vragen of ze dit doet.Een uur vooraf vragen of ze veel water wil drinken.Heb al enkele mooie ervaringen daarmee.Helaas alle 3 de dames gestopt waarmee dit kon. Was over lichaam.in mond wil ik (nog) nietTips in West-vlaanderen?
 
@Jay uit Hoogvliet doet dit. Erg lekker, ben er geweest. Ik heb haar gelikt en toen liep er al wat uit. Heerlijk was dat. Daarna op de grond me helemaal ondergeplast.
Zij is hier echt goed in.
Heel erg aan te bevelen. Is verder ook een hele leuke dame met een prachtig lichaam.
Bedankt voor de tip, zag haar al wel op sexjobs.nl helaas zoekt ze wel alleen mannen tussen 30-50 en daar ben ik nog te jong voor
 
@Jay uit Hoogvliet doet dit. Erg lekker, ben er geweest. Ik heb haar gelikt en toen liep er al wat uit. Heerlijk was dat. Daarna op de grond me helemaal ondergeplast.
Zij is hier echt goed in.
Heel erg aan te bevelen. Is verder ook een hele leuke dame met een prachtig lichaam.
Dank u dank u. Erg lief van jou xaldia!! Om n afspraak te maken moet je mij n appje sturen op 0647232793. Grt jayIMG_20230728_105017.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
in Amersfoort zitten geile meesteressen die dit graag voor je doen, ook als trio, is maar net wat je ervoor over hebt. In Den Haag ook zat. Zorg dat je het vooraf wel meldt, dan kunnen ze hun blaas vooraf vullen ;-) Zeker in Den Haag hebben de meesteressen ook mooie badkuipen waar je lekker in kan liggen... Kunnen ze vol hun blaas legen zonder bang te zijn het bed onder te spetteren... Dus zou daar eerst eens proberen
 
Gewoon even vragen of ze dit doet.Een uur vooraf vragen of ze veel water wil drinken.Heb al enkele mooie ervaringen daarmee.Helaas alle 3 de dames gestopt waarmee dit kon. Was over lichaam.in mond wil ik (nog) nietTips in West-vlaanderen?
Ik denk dat Greetje uit Stabroek je zeker van dienst kan zijn. Ook andersom is mogelijk, jij bij haar
 
vandaag voor het eerst bij Jay geweest en wat een feestje was het, ontzettend leuke vrouw die je op je gemak stelt. je heerlijke nectar geproefd en het was zalig.
Jay ik heb van je genoten😋
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan