1 mogelijkheid maar aangevinkt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.884
09/10/21
4.164
19
1 mogelijkheid maar aangevinkt en de rest maar afwachten of je het nog krijgt?
 
Soms staat er inderdaad weinig en soms alles aangevinkt, beide kijken mij nooit helemaal te kloppen..

ik heb bijvoorbeeld ook wel eens gezien dat facesitting wel staat aangevinkt, maar beffen niet.. wat moet je doen dan? Er langs likken ofzo?? 🤔🤪
 
Ik denk dat er wel meer mogelijk is, app eens met ze.
Ik denk dat ze vooral alleen de ''extra betaalde'' mogelijkheid hebben aangeklikt
Dat denk ik ook maar het is toch wel fijn om van tevoren te weten wat de mogelijkheden zijn en wat ze kosten. Dit zijn gewoon trucjes zodat je ze gaat appen en moet vragen naar de mogelijkheden zo komt het bij mij over voor mij een red flag deze dames.
 
Laatst bewerkt:
Te weinig aangevinkt, te veel aangevinkt, wat er aangevinkt is wordt uiteindelijk niet geleverd. Conclusie is altijd dat je je wensen vooraf duidelijk moet bespreken.
 
Dat denk ik ook maar het is toch wel fijn om van tevoren te weten wat de mogelijkheden zijn en wat ze kosten. Dit zijn gewoon trucjes zodat je ze gaat appen en moet vragen naar de mogelijkheden zo komt het bij mij over voor mij een red flag deze dames.
Nouja sommige die de Nederlandse taal niet goed spreken vertalen het.
Nou heb ik wel eens dingen vertaald zien worden die totaal niet overeen kwamen.
Een van die dingen was ook baresex, werd als iets totaal anders vertaald.

Te weinig aangevinkt, te veel aangevinkt, wat er aangevinkt is wordt uiteindelijk niet geleverd. Conclusie is altijd dat je je wensen vooraf duidelijk moet bespreken.
We benne en blijve toch Nederlanders, moeten wat te klagen hebben 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan