1 uur voor €100

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien een out of the box idee, maar probeer de doubletstraat. Ik had daar recent een heerlijk half uur voor 60 euro, ik schat in dat je daar voor 100 euro een uur kan vinden. En anders toch gewoon 3 dames à 35 euro instaptarief voor een minuut of 20
 
Link recensie:
 
Er staan niet zoveel kerken in de route van de wallen.
De oude kerk op het oudekerseplein.
Overigens kun je beter naar Leida gaan in de Molensteeg 1 of naar Isabel Molensteeg 6-1
 
Ik denk dat het wel lastig is. Het is ook vrij lastig maar niet onmogelijk om een dame voor 150 p uur te vinden. Meeste dames die echt een 5/5 service bieden of buiten de catogorie vallen weten dat ze 200 kunnen vragen. Kwestie van vraag en aanbod. Ik denk dat die het voor 100 doen meestal oudere leeftijd zijn of net beginnen en nog proberen te leren. Sommige dames bieden minder aan zoals 150 voor een basis service maar pzc valt er bijv buiten en dan kom je weer op 200.
 
Er zijn ook oudere dames met buik en hangtieten die 150 tot 200 euro vragen.
Ik vind dat je gewoon zelf moet uitmaken of de dame dat geld waard is.
Na haar vakantie heb ik een afspraak met de volgende dame https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ontvang-en-verplaats-_7963536
Zoals zij er uit ziet en haar mogelijkheden bekeken te hebben vind ik dat zij die 200 euro dubbel en dwars waard is.
 
Iets meer dan €100 per uur. Ontvangt bij Samantha Privé te Rotterdam, ook al staat ze niet met een profiel op de website, maar soms wel haar naam bij aanwezigheid. Mijn ervaring was wel prima. Dienstverlening wel oke, geen extra's. Leuk gezicht, mooie lange benen, wel een buikje. En ik schat haar begin 30.


 
Ongetwijfeld bestaan er dames aan 100/u. De vraag is echter: indien je op restaurant gaat , wat is de kans dat je kreeft/krab/filet pure op de kaart krijgt aan 20 eur of minder ?
Rare vergelijking. Mijn ervaring leert me dat de prijs bijna nooit evenredig is met kwaliteiten of uiterlijk. Ik ken een hele mooie dame van 47 ( prachtig lichaam en top kwaliteit) die nog geen 300 euro vraagt voor 2 uur ( hotel inbegrepen) Ze staat in men top 5. Langs de andere kant ken ik ook een dame die 550 euro vraagt voor 2 uur, 24 jaar. Ze staat zelfs niet in men top 20. Nochtans heeft ze toprecensies hier. Smaken verschillen nu eenmaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan