150 voor een uurtje privé ontvangst of 3x wandelen in de raambuurt. Wat verkiezen jullie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben wat ouder dus het raam en snel zakje lossen is dus niks voor mij,
liever wat meer geduldig opbouwen met wederzijds respect ,samen douceke ervoor wat knuffellen geduldig opbouwen en dan pas men zaadjes lossen ,meestal boek ik een uur maar blijkbaar ben ik een lieve jongen want ben er altijd over tijd en soms geen klein beetje(zonder bij betalen)heb wel een 4 dames die ik regelmatig bezoek,wisselwerking om de 14 dagen :cool: en nog een voordeel ze kennen men nr en ze nemen altijd direkt op en dat is niet omdat ik de grootste heb zal al blij zijn als ik in de middenmoot zit.maar iedere zijn ding he
 
Ik wandel niet zovaak meer en omdat ik me kletspraat nu bij andere kwijt kan doe ik dvp bezoek inmiddels echt primair/ alleen voor seks/ geil gedoe niet echt meer voor randzaken; daarom overgegaan naar 45m's en net voor het eerst 30m...waarvan het beste was dat het in mijn boek voor het eerst in tijden niet voelde als teveel geld betaald voor gespendeerde tijd/ daarin geleverde diensten ;)

Ja toch, zo zit ik er ook in. 20/30 minuten is meer dan prima om je lul goed te laten verwennen en zak te legen. En al helemaal als je de dame kent en zij weet wat je lekker vindt. Daarom ook veel liever 3x 50 euro dan 1x 150.

Ik ga heel zelden voor een uurtje. En dat is als ik flink, flink geil ben of om de een of andere reden een lange tijd niet heb gewandeld en er een spetterend uur van wil maken. En af en toe een uurtje bij mijn vaste prive-ontvangst dame omdat ze erg goed pijpt en ik de pijpbeurt soms heel lang wil laten lopen of na de sex een ontspannend massage wil wat ze ook goed kan. Maar ik heb ook een prijsafspraak, voor haar reguliere prijs zou ik een volle uur ook niet willen denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan