150 voor een uurtje privé ontvangst of 3x wandelen in de raambuurt. Wat verkiezen jullie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoeveel jaren zouden dan de dames volgens jou aan dezelfde prijs moeten blijven werken, terwijl de prijzen van alles en nog wat in pijlsnel tempo de hoogte in schieten?

Nou het zit hem niet in de prijzen opschroeven, maar meer in het tempo waarop dit is gebeurd. Toen ik begon (paar jaar terug) was 100-120 per uur standaard, pre-corona ging dat langzaam al naar de 150pu (voor de betere dames) en nu vraagt alles en iedereen met een hartslag dat zo'n beetje (minimaal) per uur in de thuisontvangst dan. En die dames die denken ho is; ik ben lekkerder / beter / heb meer klanten dan die amateurtjes die hebben recent veelal prijsverhoging van 20-33% toegepast naar 180-200,- dat vind ik persoonlijk nogal buitensporig ja...zeker in vergelijkinge met de stijging van mijn eigen salaris.

Hoe lang houdt zo een relatie met een 'echte' vriendin dan bij jou meestal stand? Ik denk dat jij en ik met het begrip 'echte vriendin' niet hetzelfde bedoelen.
Hahaha meestal niet zo lang! Dat had je misschien al voorspelt ;) En wat is een 'echte vriendin' tjaaa wat is de definitie daarrvan? Geen idee; iig niet iemand die ik betaal om te seksen en ook niet iemand waarmee ik alleen maar seks maar ook weer niet per definitie iemand met wie ik extreem serieus huisje-boompje-beestje doe of 'de rest van mijn leven zou willen spenderen'...maar wel iemand met wie ik wil seksen, leuk vind te zijn (voor relatie danwel 'gewoon vrienden')
 
dat vind ik persoonlijk nogal buitensporig ja...zeker in vergelijkinge met de stijging van mijn eigen salaris.
Onze verdiensten huppelen altijd achterop tegenover de levensduurte. Vergelijk de prijsstijging van de dames, over een periode van bv 10 jaar, maar eens met de prijsevolutie van essentiële producten en dingen, die de dames van hun loon ook moeten bekostigen. Ik heb het dan niet eens over energieprijzen of zo.
 
Onze verdiensten huppelen altijd achterop tegenover de levensduurte. Vergelijk de prijsstijging van de dames, over een periode van bv 10 jaar, maar eens met de prijsevolutie van essentiële producten en dingen, die de dames van hun loon ook moeten bekostigen. Ik heb het dan niet eens over energieprijzen of zo.
Prijzen worden niet bepaalt door hoeveel de aanbieder van de dienst wil of moet verdienen maar door hoeveel de afnemer ervan er voor wil of kan betalen
De klanten moeten ook een hogere gasrekening betalen en kunnen zelf hun salaris niet van de een op andere dag verhogen , die zullen de eindjes ook aan elkaar moeten zien te knopen en dan ga je minder vaak of minder lang naar de hoeren
Als iedereen ongecontroleerd prijzen verhoogt krijg je gewoon dat geld minder waard wordt doordat je er minder mee kan , en werkloosheid omdat mensen zich bepaalde diensten niet meer kunnen veroorloven
 
Prijzen worden niet bepaalt door hoeveel de aanbieder van de dienst wil of moet verdienen
In de wereld van betaalde seks, is het wel degelijk de bedoeling om een bepaalde verdienste na te streven. Als er niets speciaals te verdienen valt, zoeken de dames wel een andere job waarvoor ze hun vrouwelijke integriteit niet moeten te grabbel gooien bij elke klant.
maar door hoeveel de afnemer ervan er voor wil of kan betalen
Als dat waar zou zijn, dan zouden de prijzen voor betaalde seks overal erg laag liggen, want alle afnemers die ik ken, willen zoveel mogelijk krijgen en zo weinig mogelijk betalen. Je moet ook bv maar eens een luxewagen gaan kopen voor de prijs die jij als afnemer er voor wil betalen. Dan zal je ervaren dat jouw denkpiste een piste van 'wishfull thinking' is en dat je in de praktijk veel zaken en diensten zal moeten achterwege laten, omdat jij de prijs niet wil of kan betalen. Helaas kan in de reële wereld niet iedereen zich alles veroorloven wat hij zich zou wensen.
De klanten moeten ook een hogere gasrekening betalen en kunnen zelf hun salaris niet van de een op andere dag verhogen , die zullen de eindjes ook aan elkaar moeten zien te knopen en dan ga je minder vaak of minder lang naar de hoeren
Dat is natuurlijk jouw probleem he: je wil tegen de prijs van 10 jaar geleden blijven vogelen omdat je moeite hebt met de prijsstijgingen op alle andere vlakken. Zo werkt het niet. Jouw salaris zal niet elke dag verhogen, maar ik veronderstel dat je toch een loon zal hebben dat aan de index gekoppeld is. Waarom mogen de dames dan ook niet volgen met hun verloning? Hoeveel jaren zag ik nu al eenzelfde gemiddelde prijs bij de dames? Zeur jij ook op eenzelfde manier bij elke euro die je voor iets anders uitgeeft? Of zijn het enkel de vrouwen die maar moeten blijven werken aan eeuwig-hetzelfde-prijsje?
Als iedereen ongecontroleerd prijzen verhoogt krijg je gewoon dat geld minder waard wordt
Een waarheid als een koe. Koop eens een boekje over economie. Volgens jou mogen de dames dus niet meedoen met prijsverhogingen, en dan denk jij waarschijnlijk dat voor hen het geld niet minder waard wordt? De dames zijn ook gewoon 'mensen' hoor, zoals jij en ik.
doordat je er minder mee kan , en werkloosheid omdat mensen zich bepaalde diensten niet meer kunnen veroorloven
Dus de dames moeten jou redden en behoeden voor dit gevaar? Zelf zijn zij minderwaardig, want dat zij zich bepaalde diensten niet meer zouden kunnen veroorloven als hun prijzen eeuwig dezelfde blijven, dat deert jou niet. Als ome aad maar kan blijven vogelen....
 
De prijzen zijn reeds gedrukt.

Slechte economie =

Meer sekswerkers
Minder klanten

130/u
80/30min
Komt meer en meer op.
Was 2j terug ondenkbaar.

Maar zelfs bij oorspronkelijke prijs v 150/100 krijg je nu meer aanbod.

15j terug was alles pmc. Cim no way.
10j begon pzc mogelijk. Cim mogelijk
5j pzc inclusief prijs meer en meer.
Nu is pzc standaard in de prive en nzc zelfs mogelijk met vaste optie op plaatsen.

De klanten mogen niet klagen.

150 voor 1h is niks.
Is het veel dan geef ik anders 150 voor een uur met je dochter, moeder, vrouw, zus. Eens kijken of je het nog veel vindt. 😂

It's a steal. Stop crying. Or start earning.
 
15j terug was alles pmc. Cim no way.
10j begon pzc mogelijk. Cim mogelijk
5j pzc inclusief prijs meer en meer.
Nu is pzc standaard in de prive en nzc zelfs mogelijk met vaste optie op plaatsen.
Bedankt voor dit. Ikzelf heb minder dan 5j ervaring in deze industrie dus dit is voor mij wel een interessant perspectief te hebben.

NZC voor welk tarief dan ook is wel gokken met je gezondheid. Dit geldt ook voor het geval waar zij alleen NZC aan vaste klanten biedt die een "recentelijke" SOA test uitslag laat zien. Dat NZC überhaupt aangeboden wordt is m.i wel bewijs dat meer opgeofferd zou moeten worden in sommige sekswerk sectoren om je concurrentie voordeel te behouden.
 
Bedankt voor dit. Ikzelf heb minder dan 5j ervaring in deze industrie dus dit is voor mij wel een interessant perspectief te hebben.

NZC voor welk tarief dan ook is wel gokken met je gezondheid. Dit geldt ook voor het geval waar zij alleen NZC aan vaste klanten biedt die een "recentelijke" SOA test uitslag laat zien. Dat NZC überhaupt aangeboden wordt is m.i wel bewijs dat meer opgeofferd zou moeten worden in sommige sekswerk sectoren om je concurrentie voordeel te behouden.
NZC is een "no-go" voor mij! En dames die ermee adverteren vermijd ik.
Maar PZC vind ik heerlijk!
 
[QUOTE="Luna, post: 158620, Dat NZC überhaupt aangeboden wordt is m.i wel bewijs dat meer opgeofferd zou moeten worden in sommige sekswerk sectoren om je concurrentie voordeel te behouden.
[/QUOTE]
nogal cryptische zin
 
Prijzen worden niet bepaalt door hoeveel de aanbieder van de dienst wil of moet verdienen maar door hoeveel de afnemer ervan er voor wil of kan betalen

"als dat waar zou zijn, dan zouden de prijzen voor betaalde seks overal erg laag liggen, want alle afnemers die ik ken, willen zoveel mogelijk krijgen en zo weinig mogelijk betalen" (+ hoop blabla)

Hmmm misschien moet je zelf eens een het boekje economy 101 openslaan, want wat @ome aad zegt is gewoon 100% waar! En jou analogie van luxe auto illustreerd ironisch genoeg exact het tegenovergestelde van wat je ermee denkt te zeggen. Je doet verder nogal wat aannames kwa hoe 'vrouwonvriendelijk / neerkijkend op dvp's' wandelaars zijn die iets 'negatiefs' zeggen over prijzen van dvp's; maar jij (en velen met jou) maakt een koppeling die er feitelijk niet is.


Mannen die het hier steenvast opnemen voor dames 'die helemaal niet veel verdienen' en dat goedpraten; super lief en schattig enzo hoor! Maar misschien eens afvragen of je dan daadwerkelijk in de categorie valt van "afnemer die zo min mogelijk wil betalen?" Want ik kan je alvast verklappen dat het antwoord daarop volmondig 'NEE' is...tenzij je zelf alleen goedkopere dames bezoekt...wat je naar alle waarschijnlijkheid niet doet als je hier dure dames verdedigd :).

Ik zie hier op het forum legio mannen die geen enkel probleem hebben met hoge prijzen betalen. Sterker nog er zijn erbij die schijnbaar botergeil / super zelfvoldaan raken van veel te veel betalen. Ik weet genoeg van vraag-aanbod om te realiseren dat niet de dames maar juist dit soort mannen de voornaamste reden zijn dat de prijzen zo hoog zijn in NL...mijn echte probleem is dan ook zeker niet met de dames (aanbieders) voor wie dit werk is, maar met de mannen (afnemers, die vergeten zijn dat ook zij veel vaker / langer kunnen daten als het goedkoper was, maar eigenlijk gewoon teveel geld te verspillen hebben om met dat soort dingen bezig te zijn).


Ter illustratie stel je eens voor: ik knip met mijn vingers en vanaf nu is er letterlijk geen enkele man in Nederland bereid om meer dan 80,- per uur te betalen; geen uitzondering, ongeacht hoe vol die balzakken komen te zitten; meer uitgeven doen wij mannen gezamelijk en principieel niet meer. Wat denk je dat er gebeurd dan?? Dat alle 20-30 duizend geschatte dvp's in NL allemaal gaan verkiezen om werkloos te blijven (of ander werk te gaan doen voor hetzelfde honger loontje als waar ik zelf voor werk bijv), of dat een aanzienlijk deel van hen toch echt hun diensten voor minder geld gaan aanbieden?
 
[QUOTE="Luna, post: 158620, Dat NZC überhaupt aangeboden wordt is m.i wel bewijs dat meer opgeofferd zou moeten worden in sommige sekswerk sectoren om je concurrentie voordeel te behouden.
nogal cryptische zin
[/QUOTE]
Knipoog: heb wel eens van een paar klanten gehoord dat NZC door sommige raamdames hier in DH aangeboden wordt voor een kleine meerprijs. Een vluggertje van 20 mins is nu 40-50 euro en voor niet veel meer krijg je NZC erbij. Wie de eerste dame ermee begonnen was, zal ik nooit kunnen weten maar het is duidelijk dat de andere dames die nu NZC aanbieden hebben besloten om deze handeling aan te bieden zodat zij meer klanten kunnen aantrekken .
 
Onze verdiensten huppelen altijd achterop tegenover de levensduurte. Vergelijk de prijsstijging van de dames, over een periode van bv 10 jaar, maar eens met de prijsevolutie van essentiële producten en dingen, die de dames van hun loon ook moeten bekostigen. Ik heb het dan niet eens over energieprijzen of zo.

Als ik het goed begrijp vind je het 'normaal' dat 'onze verdiensten' (mannen / niet-dvp's?) minder snel toenemen dan de kosten van alles om ons heen...okey, ja dat is helaas inderdaad de harde realiteit. Maar voor dvp (verdiensten) is dit principe dan weer niet 'normaal' neeee voor hun is het voledig geoorloofd / geaccepteerd om prijzen procentueel veel meer te verhogen (bijna als zijnde essentiele diensten?) omdat ze -let wel- dezelfde dingen van hun loon moeten kopen als 'ons'...riiiight onder de deelstreep komt het netto op hetzelfde uit wil je zeggen ;)
 
In de wereld van betaalde seks, is het wel degelijk de bedoeling om een bepaalde verdienste na te streven. Als er niets speciaals te verdienen valt, zoeken de dames wel een andere job waarvoor ze hun vrouwelijke integriteit niet moeten te grabbel gooien bij elke klant.

Als dat waar zou zijn, dan zouden de prijzen voor betaalde seks overal erg laag liggen, want alle afnemers die ik ken, willen zoveel mogelijk krijgen en zo weinig mogelijk betalen. Je moet ook bv maar eens een luxewagen gaan kopen voor de prijs die jij als afnemer er voor wil betalen. Dan zal je ervaren dat jouw denkpiste een piste van 'wishfull thinking' is en dat je in de praktijk veel zaken en diensten zal moeten achterwege laten, omdat jij de prijs niet wil of kan betalen. Helaas kan in de reële wereld niet iedereen zich alles veroorloven wat hij zich zou wensen.

Dat is natuurlijk jouw probleem he: je wil tegen de prijs van 10 jaar geleden blijven vogelen omdat je moeite hebt met de prijsstijgingen op alle andere vlakken. Zo werkt het niet. Jouw salaris zal niet elke dag verhogen, maar ik veronderstel dat je toch een loon zal hebben dat aan de index gekoppeld is. Waarom mogen de dames dan ook niet volgen met hun verloning? Hoeveel jaren zag ik nu al eenzelfde gemiddelde prijs bij de dames? Zeur jij ook op eenzelfde manier bij elke euro die je voor iets anders uitgeeft? Of zijn het enkel de vrouwen die maar moeten blijven werken aan eeuwig-hetzelfde-prijsje?

Een waarheid als een koe. Koop eens een boekje over economie. Volgens jou mogen de dames dus niet meedoen met prijsverhogingen, en dan denk jij waarschijnlijk dat voor hen het geld niet minder waard wordt? De dames zijn ook gewoon 'mensen' hoor, zoals jij en ik.

Dus de dames moeten jou redden en behoeden voor dit gevaar? Zelf zijn zij minderwaardig, want dat zij zich bepaalde diensten niet meer zouden kunnen veroorloven als hun prijzen eeuwig dezelfde blijven, dat deert jou niet. Als ome aad maar kan blijven vogelen....
Dat is snel 4 berichtjes en dan al een ban , dat moet een nieuw record zijn dan ben ik benieuwd wat er in die andere drie berichten stond

Voor de goede orde , natuurlijk mag iedereen vragen wat hij/ zij wil , nooit beweerd dat iemand dat niet mag , de vraag is of het verstandig is
Ook ik heb een bepaald uurloon , als ik dat in rekening breng ben ik min of meer verzekerd van een bepaald inkomen , uiteraard wil ik net als ieder ander meer verdienen dus verhoog ik mijn uurloon maar met een procent of dertig
Als dan de helft van mijn klanten wegblijft of naar een concurrent gaat die dertig procent goedkoper is kost het me netto toch alleen maar geld ?
Als benzine , gas of elektra of voor mijn part aardappelen en brood duur worden kan je moeilijk zeggen dat je het wel een weekje zonder doet , de aanschaf van een nieuwe auto en een bezoekje aan je favoriete DVP kan je uitstellen of je kan naar een andere die minder vraagt , of korter gaan , of geen extra's nemen , of er helemaal van afzien natuurlijk

Waar het geraaskal op slaat dat ik vrouwen minderwaardig zou vinden en dat ze maar voor een hongerloontje moeten werken zou ik niet weten en boeken over economie heb ik meer dan genoeg om te weten dat de balans tussen vraag en aanbod de prijs bepaalt

Ik zou graag nog verder met je willen discussiëren over de kunst van begrijpend lezen , en de voordelen van normale omgangsvormen in een discussie met iemand die je persoonlijk niet kent , maar goed , je bent alweer geband
Ik spreek je wel weer als je het onder een andere nickname nog een keer probeert
 
En je leeft maar één keer... en we worden niet jonger...
Nee we worden niet jonger maar je moet er wel een limiet opzetten je kan niet gelijk sommige doen hun hele maandloon opdoen aan daten en verder niets kunnen doen. Je moet ook nog deftig kunnen leven daarom 2 dates per maand voor enkele uren met mijn dvp is voldoende 🥰
 
Nee we worden niet jonger maar je moet er wel een limiet opzetten je kan niet gelijk sommige doen hun hele maandloon opdoen aan daten en verder niets kunnen doen. Je moet ook nog deftig kunnen leven daarom 2 dates per maand voor enkele uren met mijn dvp is voldoende 🥰
Overdaad schaad...
En trouwens, als je het bewust beperkt houdt blijft het altijd wat "speciaal en spannend"... en natuurlijk ook betaalbaar!
 
discussie dwaalt aardig af van de topic starter zijn vraag.

Twijfel zelf ook waar mijn voorkeur naar uit gaat, een top GFE met een vaste dame voor 150 euro of meer is prima, maar heb ook wel eens 150 betaald en totaal teleurgesteld geweest, op zo'n moment denk ik dan OK terug naar de ramen want valt het tegen ben ik 50 euro kwijt en heb ik nog 2 herkansingen :rolleyes:
Er zijn dames te vinden achter de ramen die voor 50 euro echt niet onder doen voor dames die 150 of meer vragen.
Na enige tijd mis ik dan toch wel weer de gezelligheid van uurtje in privéhuis, totdat het weer een keer tegenvalt en ik weer ga windowshoppen...

Overigens zijn de betere sauna clubs in Duitsland voor mij het beste van 2 werelden.
 
Als ik het goed begrijp vind je het 'normaal' dat 'onze verdiensten' (mannen / niet-dvp's?) minder snel toenemen dan de kosten van alles om ons heen...okey, ja dat is helaas inderdaad de harde realiteit. Maar voor dvp (verdiensten) is dit principe dan weer niet 'normaal' neeee voor hun is het voledig geoorloofd / geaccepteerd om prijzen procentueel veel meer te verhogen (bijna als zijnde essentiele diensten?) omdat ze -let wel- dezelfde dingen van hun loon moeten kopen als 'ons'...riiiight onder de deelstreep komt het netto op hetzelfde uit wil je zeggen ;)
Dames zijn zelfstandigen. En elke zelfstandige, advocaat, cafebaas, loodgieter die rekent kosten gewoon door. Mensen in loondienst worden inderdaad in de zak gezet in ons systeem. Maar iedereen is dan ook vrij om zelfstandig te worden he!
 
Dames zijn zelfstandigen. En elke zelfstandige, advocaat, cafebaas, loodgieter die rekent kosten gewoon door. Mensen in loondienst worden inderdaad in de zak gezet in ons systeem. Maar iedereen is dan ook vrij om zelfstandig te worden he!
Ik ben ook zelfstandige maar als ik mijn opdrachtgever van de een op andere dag een factuur presenteer die 30 % hoger is dan de vorige vraagt hij of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd ben
 
Velen bieden het niet aan of tegen (forse) meerprijs.
Wat bedoelt u met "forse meerprijs"? Wordt het een objectief bedrag zoals €50 of €100 per date? Of wordt het dan een percentage van het tarief? Bvb 30 minuutjes basis tarief van €80 + 25% extra erbij d.w.z €20 voor PZC en €150 basis tarief voor een uurtje + 25% of ongeveer €40 voor PZC?
 
Ik ben ook zelfstandige maar als ik mijn opdrachtgever van de een op andere dag een factuur presenteer die 30 % hoger is dan de vorige vraagt hij of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd ben
Als je dat kan staven waarom dan is het gewoon zo. Gas is 30%+ duurder geworden dit jaar alleen al. Of ga je gratis werken. Want als je kosten niet doorrekend dan daalt je winst.

Ik heb het wel over kosten doorrekenen en niet gewoon 30% erbovenop.

Doch dat kan werken. Ik ben zelfstandige horeca en na 7 jaar uitbreiden en volk bij zaten wij aan ons fysieke maximum. Er konden geen tafels bij, geen werkruimte bij er kon geen mis en place in de frigoruimtes bij en er stond een rij van 25+ man aan te schuiven voor 5 uur lang savonds. Er liep ook gewoon volk weg wegens te lang wachten. (konden er dus wel 30 bediend, of meer)

Gevolg:

Prijzen 15% opgeslaan.
Er stond nu 20 man te wachten. En de voorgaande weglopers waren nu in de plaats gekomen van degenen die het te duur vonden en weg gegaan waren.

Jaar erna 10% erbij.
15man wachten. 0 weglopers. Maar w 25% meer dan 2j terug.

Resultaat. De winst was zelfde. (simpel gezegd)
Maar de arbeid minder. En geen stress meer.

Dat was vraag en aanbod zoals hier eerder gezegd.

Maar ook bewijs dat ferme price hikes kunnen zonder staving.

Er zijn zoveel factoren.

Ook: als je moet berekenen wat je kan geven aan hoeren... Dan hoor je in feite helemaal niet te betalen voor seks mara zou je beter ergens investeren tot je gewoon een vuist geld neemt en gaat wandelen of de visakaart gebruilt en je wel ziet later.

Iedereen doet wat hij wilt tuurlijk. Of elke vrijdag pintjes of zaterdag een gram of zondag een hoer... Of dat verstandig is voor 90% vd bevolking is wat anders. De harde tijden waar iedereen 30j over sprak zijn er.

Buy bitcoin instead of pussy 😂😂😂
 
Wat bedoelt u met "forse meerprijs"? Wordt het een objectief bedrag zoals €50 of €100 per date? Of wordt het dan een percentage van het tarief? Bvb 30 minuutjes basis tarief van €80 + 25% extra erbij d.w.z €20 voor PZC en €150 basis tarief voor een uurtje + 25% of ongeveer €40 voor PZC?
Gaat vrijwel altijd om 20 of 50 euro extra voor pzc en dan nogmaals een dergelijk bedrag voor cim. Ik fel hier trouwens geen oordeel over hoor, wil het alleen even gezegd hebben. En dan beide bedragen los van de duur van het bezoek.
 
Gaat vrijwel altijd om 20 of 50 euro extra voor pzc en dan nogmaals een dergelijk bedrag voor cim. Ik fel hier trouwens geen oordeel over hoor, wil het alleen even gezegd hebben. En dan beide bedragen los van de duur van het bezoek.
Ach bedankt voor het delen. Ik stelde de vraag puur uit nieuwsgierigheid. De privé ontvangst markt komt mij wel onbekend voor want ik ben bij een privé huis werkzaam en bij de huizen is 50 EUR voor PZC vrijwel standaard. Geen idéé over CIM maar bij mij hoort er CIM toe. Het kan altijd per ongeluk gebeuren als ik PZC toelaat. Ik zal overigens niets willen slikken 😁😁. Dat doe ik alleen met mijn man en vaste scharrels.
 
Dames hun prijs gaat toch niet zomaar ineens 30% omhoog, Aad. Ik heb de indruk dat we net voor de corona nog altijd op het prijsniveau zaten van net na de invoering van de euro. Toen de euro er kwam, toen gingen de prijzen inderdaad op korte tijd fel omhoog. Maar dat was toen ook voor alles zo.
Iemand eerder in het topic , ik weet niet meer wie en ik ben te lui om het uit te zoeken had het over een prijsstijging bij sommige dames op Kinky van 150 Euro per uur naar 200 per uur en dat is een stijging van grofweg 30 % , voor de mensen die het na willen rekenen 1,3 maal 150 = 195 Euro
Die 5 Euro geef je dan fooi omdat de dame toch geen wisselgeld heeft en je niet krenterig wil overkomen bij iemand die straks je lul tussen haar tanden heeft
Het is een veel gehoord bedrag en hoewel ik zelf geen regelmatige bezoeker ben van Kinky is het mij ook al opgevallen
Daar was mijn reactie een antwoord op , ik weet dat de tarieven in de prostitutie vaak lang op hetzelfde prijsniveau blijven en dan ineens omhoog schieten , dat komt omdat in die branche met ronde bedragen gewerkt wordt

Een indexering van een CAO loon of een pensioen gaat jaarlijks met een bepaald percentage omhoog ( als het goed is) Voor een computer en een bankrekening is dat geen enkel probleem om gepast een bedrag tot de laatste cent te verrekenen , maar in een ramenbuurt sta je vreemd te kijken als het instaptarief Euro 53,76 is dus dat blijft dan 50 Euro totdat men er 55 of 60 van maakt of men houd het op 50 Euro maar dan krijg je er ipv een kwartier nog maar 10 minuten voor
Mijn werk is iets wat in principe wel moet gebeuren maar mensen in de meeste gevallen nog best een jaartje of twee uit kunnen stellen als het moet , het idee dat ik prijzen zou kunnen vragen die niet marktconform zijn is een beetje naief , er zijn zat concurrenten die er dan met mijn klanten vandoor gaan en zo werkt het in de prostitutie net eender
 
@ome aad Hou op met je economische onzin. DVP vragen gewoon wat ze denken dat een wandelaar over heeft voor een GFE of een vluggertje (ingegeven wat de "buurvrouw" vraagt) en ze noemen zich VIP om meer euro's kunnen te vragen. Ook als je de DVP beter kent, kan je gewoon onderhandelen over de prijs, soit
 
Je maakt het ingewikkeld. Clitoris zegt volgens mij gewoon dat de prijzen van de dames al heel veel jaren dezelfde waren terwijl intussen alles constant duurder werd.
Die indruk heb ik ook in de raamprostitutie.
De prijzen zijn niet echt veel gestegen als je het vergelijkt met de prijs van andere diensten en produkten.
Wat wel gebeurd is bij velen, is dat de tijd die je krijgt voor een bepaald bedrag werd ingekort.
20 minten voor 50 EUR werd 15 minuten en 1 uur voor 150 EUR werd 45 minuten. En 1 uur 200 EUR.
 
@ome aad Hou op met je economische onzin. DVP vragen gewoon wat ze denken dat een wandelaar over heeft voor een GFE of een vluggertje (ingegeven wat de "buurvrouw" vraagt) en ze noemen zich VIP om meer euro's kunnen te vragen. Ook als je de DVP beter kent, kan je gewoon onderhandelen over de prijs, soit
Gooi het er maar uit hoor Wippie , wat heb ik verkeerd gedaan ? Had ik niets lelijks over de Beatles mogen zeggen of had ik dat geloofwaardige verhaal van je over verborgen onzichtbare luikjes in peeskamertjes niet moeten ondermijnen ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan