WHEM 1e keer Casa Cherda, goed om over die drempel te komen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

christianverbeek

Wandelaar
60
31/08/21
65
Site
Hallo allemaal,

ik ben een 38 jarige, wat verlegen man en kwam vanavond de naam Casa Cherda tegen hier op dit geweldige forum en vroeg me wat af.

Het unieke concept van Casa Cherda is natuurlijk dat het open sexclub is, waar mensen zowel in de openbare ruimte als prive ruimtes sex kunnen hebben. En daar ik nog wat verlegen ben en dit geheel nieuw is voor mij, vroeg ik me af of hier andere mensen zijn die zoals ik, wat verlegen waren en deze club hebben bezocht.

Enerzijds lijkt het mij een goede manier om over een "onzichtbare" drempel te komen en het lijkt me ook eigenlijk wel geil om te kijken en zelfs bekeken te worden, anderzijds vind ik het een beetje een eng idee.

Ik weet dat dit alles zich geheel in mijn hoofd afspeelt en je alles voor het eerst moet proberen, maar ik hoor graag ervaringen van gelijkgestemden. Of ben ik nou echt de enige die zo in elkaar zit?

En de dames die daar werken, zijn die zelf erg ondernemend? met andere woorden, komen ze bijvoorbeeld zo bij je op schoot zitten ofzo? of moet je echt zelf het 1e initiatief nemen om met hen in contact te zijn?

Groeten Christian
 
Ik kan alleen op die laatste zin antwoord geven: nee je bent niet de enige die zo in elkaar steekt.
Ergo, daar zijn ze zich bij CC van bewust.

Maar ik begrijp van je dat je het ook wel een uitdaging vindt om het eens mee te maken?

Is anders een GB misschien iets voor je of vind je die drempel juist nog hoger?
 
Ik kan alleen op die laatste zin antwoord geven: nee je bent niet de enige die zo in elkaar steekt.
Ergo, daar zijn ze zich bij CC van bewust.

Maar ik begrijp van je dat je het ook wel een uitdaging vindt om het eens mee te maken?

Is anders een GB misschien iets voor je of vind je die drempel juist nog hoger?
nu je dat zo zegt, ik heb ook al wel vaker gefantaseerd over het meedoen aan een gangbang. Ik kijk ook veel filmpjes van gangbangs en bukkake, enz. misschien toch eens een idee om aan zoiets mee te doen.
 
nu je dat zo zegt, ik heb ook al wel vaker gefantaseerd over het meedoen aan een gangbang. Ik kijk ook veel filmpjes van gangbangs en bukkake, enz. misschien toch eens een idee om aan zoiets mee te doen.
Dan zit er niks anders op om de stap te nemen, komende zondag in Rotterdam is een leuke gangbang gepland,ik ben daar een paar keer geweest, je weet niet wat je ziet,
Kleine tip, bekijk in begin het eventjes aan, er is tijd genoeg en iedereen komt aan de beurt.

Succes, ?
 
Een erotische cinema is misschien ook wat, als er een of meerdere stellen zijn dan kan je ook seks hebben. Vaak zijn er wel oproepjes maar echt garantie heb je niet. Verder kan je ook gewoon je afzonderen en film kijken, of via een afstandje toekijken naar anderen. Niemand die dat raar vind.
 
Je moet volgens mij wel heel veel geluk hebben als er een stel of vrouw in een erotic cinema komt en dan ook nog mee mag doen.
Het gebeurt natuurlijk wel, maar meestal zijn er alleen mannen.
 
Dan zit er niks anders op om de stap te nemen, komende zondag in Rotterdam is een leuke gangbang gepland,ik ben daar een paar keer geweest, je weet niet wat je ziet,
Kleine tip, bekijk in begin het eventjes aan, er is tijd genoeg en iedereen komt aan de beurt.

Succes, ?
Enorm bedankt voor de tip, John. Dat ziet er inderdaad erg veelbelovend uit en zal dit serieus overwegen voor komende zondag.
 
Een erotische cinema is misschien ook wat, als er een of meerdere stellen zijn dan kan je ook seks hebben. Vaak zijn er wel oproepjes maar echt garantie heb je niet. Verder kan je ook gewoon je afzonderen en film kijken, of via een afstandje toekijken naar anderen. Niemand die dat raar vind.
ja daar heb ik ook al eens aan zitten denken. Ik woon in Arnhem en hier hebben we Erotic cinema wat best wel populair is. Maar zoals @Paulus2 al zei, vooral veel mannen. Ze hebben daar ook van die gloryholes, maar ik vind het een beetje een raar idee om te denken dat er een man aan loopt te zuigen.

Ik weet dat je alles in het leven eens geprobeerd moet hebben, maar toch...
 
Hallo allemaal,

ik ben een 38 jarige, wat verlegen man en kwam vanavond de naam Casa Cherda tegen hier op dit geweldige forum en vroeg me wat af.

Het unieke concept van Casa Cherda is natuurlijk dat het open sexclub is, waar mensen zowel in de openbare ruimte als prive ruimtes sex kunnen hebben. En daar ik nog wat verlegen ben en dit geheel nieuw is voor mij, vroeg ik me af of hier andere mensen zijn die zoals ik, wat verlegen waren en deze club hebben bezocht.

Enerzijds lijkt het mij een goede manier om over een "onzichtbare" drempel te komen en het lijkt me ook eigenlijk wel geil om te kijken en zelfs bekeken te worden, anderzijds vind ik het een beetje een eng idee.

Ik weet dat dit alles zich geheel in mijn hoofd afspeelt en je alles voor het eerst moet proberen, maar ik hoor graag ervaringen van gelijkgestemden. Of ben ik nou echt de enige die zo in elkaar zit?

En de dames die daar werken, zijn die zelf erg ondernemend? met andere woorden, komen ze bijvoorbeeld zo bij je op schoot zitten ofzo? of moet je echt zelf het 1e initiatief nemen om met hen in contact te zijn?

Groeten Christian
Goeie omschrijving van je dilemma. Ben daar zelf ook nog niet over uit. En verder vond ik je review over Som ende Nurumassage perfect. Heb precies dezelfde ervaring bij haar
 
ja daar heb ik ook al eens aan zitten denken. Ik woon in Arnhem en hier hebben we Erotic cinema wat best wel populair is. Maar zoals @Paulus2 al zei, vooral veel mannen. Ze hebben daar ook van die gloryholes, maar ik vind het een beetje een raar idee om te denken dat er een man aan loopt te zuigen.

Ik weet dat je alles in het leven eens geprobeerd moet hebben, maar toch...
Als je dus naar zo een glory hole gaat, kan het dus zijn dat er aan de andere kant een man jouw loopt af te lebberen?? Dat lijkt mij niet echt de bedoeling als je hetereo ben hoor
 
Als je dus naar zo een glory hole gaat, kan het dus zijn dat er aan de andere kant een man jouw loopt af te lebberen?? Dat lijkt mij niet echt de bedoeling als je hetereo ben hoor
bij een gloryhole weet je idd niet wie er aan de andere kant zit, en daar er voornamelijk veel mannen komen, is die kans aanzienlijk inderdaad en daar gaat mijn voorkeur nou ook niet naar uit
 
Bij CC hoef je niet in de woonkamer aan de slag. Je hebt daar altijd wel voorspel. De dames doen daar niet moeilijk over. Kijk gewoon of je verder wilt gaan in de woonkamer en anders kun je altijd nog naar een kamer apart.
bedankt. ja het lijkt me wel spannend om dit mee te maken. gewoon in de woonkamer, maar tegelijkertijd ook wat vreemd als er 2 meter verderop iemand wat zit te drinken. Als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Ik denk toch dat je beter daar naar toe kan gaan, in de woonkamer zitten, beetje kijken wat er gebeurt en daarna naar de kamer ipv naar een gangbang.
Ben het eens met Paulus2.
Een gangbang is met zekerheid nog veel spannender (dat kan juist ook betekenen intimiderender) dan wat er bij CC kan gebeuren. Zijn plaats te vinden tussen een groep mannen, welke al ervaring met gangbangs hebben en vervolgens onder de ogen van hen aan de slag te gaan zou vast geen makkie voor een wat nerveuze beginner zijn. Ook zou je bij een gangbang veel minder persoonlijk contact met de dame(s) hebben als bij een 1op1 in een privéhuis. En een goede DvP kan jou dan juist wat gerust stellen.
Wmb. is een gangbang iets voor de meer ervaren wandelaar (als je überhaupt van het idee houd).
 
Zelf geen ervaring met GBs en je zal me er ook niet aantreffen. Wat ik alleen wel vaak terug hoor is dat mannen elkaar over het algemeen echt wel de ruimte geven en er weinig haantjesgedrag is. Bij CC is de kans misschien wel groot dat er uiteindelijk niks bijzonders gebeurt.
 
Ik denk dat Casa Cherda voor jou een hele goede optie is juist.
We hadden wel een beetje hetzelfde, heb ook dezelfde leeftijd.
ik ben begin dit jaar (geloof ik) voor het eerst naar Casa Cherda geweest, ook gespannen, vooral omdat ik geen bekende tegen wilde komen. Je kan je rustig omkleden en een badjas aandoen. Je gaat zitten op een bank (zonder dame) en besteld een drankje.
Ik zou dan eerst eens rustig rondkijken, dat deed ik ook. De dames zitten ook op verschillende banken, sommige met man en zijn daarmee bezig. Eén dame had de pik van een man al uit zijn badjas en was daar lekker mee aan het spelen. In mijn geval waren de meesten vrij en zochten behoorlijk oogcontact. Als er op een gegeven moment een dame is die je interessant vind dan kan je haar vragen bij jou te komen zitten (alhoewel ik de indruk had dat het gebruikelijker was dat jij naast de dame gaat zitten). Je kan je dan voorstellen en ze zal wel initiatief nemen om je op je gemak te stellen. In mijn geval flink wat tongzoenen.
Op een gegeven moment wilde de dames dan naar boven (ik heb met twee dames gekamerd). De eerste keer gaf ik aan dat ik nog wel even wat meer wilde blijven rotzooien op de bank, maar toch uiteindelijk naar boven gegaan.
Met de eerste dame niet de beste ervaring, maar ligt ook een beetje aan mijzelf. Maar er was ook geen klik, de tweede dame maakte dat goed.
Verdere openbare actie heb ik niet gezien.

In mijn optiek is dit redelijk laagdrempelig, in ieder geval meer dan een gangbang. Dat wil ik op zich wel een keer, maar die drempel is voor mij toch aanzienlijk hoger. Maargoed, iedereen is anders?.
 
Ik denk dat Casa Cherda voor jou een hele goede optie is juist.
We hadden wel een beetje hetzelfde, heb ook dezelfde leeftijd.
ik ben begin dit jaar (geloof ik) voor het eerst naar Casa Cherda geweest, ook gespannen, vooral omdat ik geen bekende tegen wilde komen. Je kan je rustig omkleden en een badjas aandoen. Je gaat zitten op een bank (zonder dame) en besteld een drankje.
Ik zou dan eerst eens rustig rondkijken, dat deed ik ook. De dames zitten ook op verschillende banken, sommige met man en zijn daarmee bezig. Eén dame had de pik van een man al uit zijn badjas en was daar lekker mee aan het spelen. In mijn geval waren de meesten vrij en zochten behoorlijk oogcontact. Als er op een gegeven moment een dame is die je interessant vind dan kan je haar vragen bij jou te komen zitten (alhoewel ik de indruk had dat het gebruikelijker was dat jij naast de dame gaat zitten). Je kan je dan voorstellen en ze zal wel initiatief nemen om je op je gemak te stellen. In mijn geval flink wat tongzoenen.
Op een gegeven moment wilde de dames dan naar boven (ik heb met twee dames gekamerd). De eerste keer gaf ik aan dat ik nog wel even wat meer wilde blijven rotzooien op de bank, maar toch uiteindelijk naar boven gegaan.
Met de eerste dame niet de beste ervaring, maar ligt ook een beetje aan mijzelf. Maar er was ook geen klik, de tweede dame maakte dat goed.
Verdere openbare actie heb ik niet gezien.

In mijn optiek is dit redelijk laagdrempelig, in ieder geval meer dan een gangbang. Dat wil ik op zich wel een keer, maar die drempel is voor mij toch aanzienlijk hoger. Maargoed, iedereen is anders?.
fijn om deze ervaring te lezen. Ja ik vroeg me idd af of de dames zelf het heft in eigen hand nemen, of nou ja, je piemel dan. of dat je zelf op de dames af moet stappen. Wat betreft het tongzoenen, daar hou ik zeker wel van en brengt me ook meteen in de stemming.

Ik heb voor morgen al gereserveerd bij mystique thai thai voor 2 uur. misschien dat ik er dan later nog even langs ga. het is voor mij toch 2 uur reizen, dus als ik er dan toch ben. En mocht ik het doen, laat ik het hier wel weten hoe het is verlopen. en natuurlijk op mn site ;)
 
@christianverbeek
Ik zou je adviseren om één bezoek op één dag te doen. Geniet er gewoon van!
Het gaat niet om quantiteit, maar om qualiteit, toch?
En dan kan je er in jouw herinnering nog een beetje van nagenieten, anders loop je kans dat het achteraf in jouw hoofd door elkaar heen gaat lopen. Zou jammer zijn in mij ogen.
Maak er per bezoek een feest van.
 
@christianverbeek
Ik zou je adviseren om één bezoek op één dag te doen. Geniet er gewoon van!
Het gaat niet om quantiteit, maar om qualiteit, toch?
En dan kan je er in jouw herinnering nog een beetje van nagenieten, anders loop je kans dat het achteraf in jouw hoofd door elkaar heen gaat lopen. Zou jammer zijn in mij ogen.
Maak er per bezoek een feest van.
ja dat is inderdaad waar. dank je wel.
 
@christianverbeek
Ik zou je adviseren om één bezoek op één dag te doen. Geniet er gewoon van!
Het gaat niet om quantiteit, maar om qualiteit, toch?
En dan kan je er in jouw herinnering nog een beetje van nagenieten, anders loop je kans dat het achteraf in jouw hoofd door elkaar heen gaat lopen. Zou jammer zijn in mij ogen.
Maak er per bezoek een feest van.
Heb op je website reactie gepost, maar zie hem nog niet verschijnen
 
De eerste keer dat ik in de huiskamer was had ik mijn underwear nog aan onder de ochtendjas. Ook ik moest over een drempel heen. Ik kreeg na een oogcontact al snel een mooie dame naast me die mij heerlijk zoende (tong). Ook zocht ze mijn japie op. Na een bakkie koffie samen naar een kamer om mij heerlijk te laten verwennen en dat is gelukt.
De keren daarna had ik niets aan onder de ochtendjas en de laatste keren laat ik zelfs de ceintuur achterwege. Als de ochtendjas dan openvalt is mijn japie voor iedereen zichtbaar. Het geeft me gewoon een geil gevoel. Dan ga ik zitten op een bank en maak oogcontact met een van de heerlijke dames. Ik laat merken dat ik wil en binnen no time zit ze naast me om mij te masseren. Ik voel dan of ze al lekker vochtig is. Ook haal ik haar borsten tevoorschijn en laat me heerlijk gaan. Dat anderen naar me kijken maakt me niet meer uit. Ik ben zeker geen adonis, te zwaar en klein geschapen. So what. Ik ben ik en ik voel me geil. Daar gaat het om. Geen gene meer en geen drempel.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan