1ste keer swingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koppelehv

Newbie
1
12/01/26
0
Ehv
Hoi allemaal we zijn al een tijdje aan denken over swingen mvv of mvm etc. We hebben al 3x parenclub bezocht maar helaas nog niet overgegaan naar daad. alleen nu ben ik beneuwd naar het gevoel van de eerste x. Hoe voelt het na dat je je vrouw ziet sexsen met een ander man. En voor de dames hoe voelt het na de daad je man zien sexsen met een vrouw. We zijn nog zoekende en willen onze huwelijk niet verpesten.

Mijn vrouw en ik zijn ervaren swingers (sinds ruim 16 jaar).
Ik denk dat het gevoel van beleven voor iedereen anders is dus ik kan mijn gevoel wel gaan beschrijven maar wie zegt dat jij / jullie het zelfde gevoel ervaren.

Ik kan alleen wat tips geven want je relatie zou niet de eerste relatie die ik in de swingerswereld heb zien sneuvelen.

1. Swingen is geen reparatie set voor je relatie.
2. Maak duidelijke onderlinge afspraken. Wat wil je wel maar zeker ook wat wil je niet. Zo hebben wij bijvoorbeeld altijd de afspraak gehad we blijven bij elkaar in 1 ruimte.
3. Spreek een teken af als een date niet goed vind gaan dan hoef je geen verwijten achteraf te maken. Het kan gebeuren dat de één het leuker heeft als de ander …. Denk na hoe je daar mee om wil gaan.
4. Geef elkaar tijdens / tussendoor ook aandacht.
5. Probeer ook een een thuisfeestje. Dat vinden wij intiemer en persoonlijker.
6. Gezien je twijfels … vraag jezelf eerlijk af of het wel wat voor jullie is. Elk spoortje van jaloezie is killing

Terug
Bovenaan Onderaan