1ste keer wandelen, MW of MM

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Abohari

Newbie
3
19/12/22
0
Hi all,

Ik lees regelmatig reviews op de site en krijg daardoor alleen maar meer zin om te wandelen haha.

Heb alleen niet eerder gewandeld en zou willen beginnen met een massage (eventueel intiem?).

Ben aan het twijfelen tussen massage wereld soest of multi massage Almere.
Wat is de beste keuze?

Is er wat beters/leukers om mee te beginnen?
Liefst omgeving Utrecht.

Dank voor meedenken
 
Ik zou voor de hooiberg in Merksplasserhuizen gaan......

Met alle respect: dit zijn van die topics waar ik helemaal niets mee kan.
Ga het zelf ondervinden. Wat jij leuk vindt, kan voor de ander een afknapper zijn en omgekeerd.
Daarbij gaat het niet om de locatie, maar om het meisje waar je mee naar de kamer gaat.
De slechtste ervaring kan je in een tophuis beleven terwijl je de beste ervaring in een caravan langs de autosnelweg kunt krijgen.

En vragen over bij welk meisje je moet zijn, levert ook niets op.
Lees op het forum, kijk op internet verder of je nog iets kunt vinden en ga.
Je kunt pas achteraf zeggen of het een juiste beslissing was.

We hebben allemaal hetzelfde ervaren de eerste keer. Onzeker, vragen wat je moet doen, enzovoort.
Levert niks op, je zult het gewoon moeten ondergaan en niet een keer maar meerdere keren.
Ga op ontdekkingsreis en ga ervaren is dan ook mijn advies.

Dus concreet op je vraag: ga naar beide en bij beide meerdere keren, telkens met een ander meisje.
Dan kun je vergelijken en kun jij voor jezelf bepalen wat wel en wat niet jouw type meisje / jouw ding is.
 
Haha, de reden dat ik om advies vraag is juist vanwege twijfel en de hoop dat een oudgediende met ervaring me een beetje de juiste kant op kan sturen.

Natuurlijk snap ik wel dat het gaat om persoonlijke voorkeur, dames aanwezig etc. Maar een beetje richting kan toch geen kwaad? Hoe subjectief het advies ook is....
 
Bij mij komt 1 naam wel direct omhoog Emma privéhuis La Cloche in Utrecht.
Ik denk dat als je aangeeft dat het je eerste wandel ervaring is dat zei je wel goed aan de hand kan nemen. Je moet het natuurlijk zelf ervaren en ik weet ook niet of ze in het plaatje past wat jij zoekt. Emma is overigens geen masseuse.
 
Hi all,

Ik lees regelmatig reviews op de site en krijg daardoor alleen maar meer zin om te wandelen haha.

Heb alleen niet eerder gewandeld en zou willen beginnen met een massage (eventueel intiem?).

Ben aan het twijfelen tussen massage wereld soest of multi massage Almere.
Wat is de beste keuze?

Is er wat beters/leukers om mee te beginnen?
Liefst omgeving Utrecht.

Dank voor meedenken
Waarom zou je eerst met massage beginnen? Waarom niet meteen gewoon lekker in bed met een leuke DVP die jou op je gemak kan stellen? En het gewoon beleven? Ik zou zeggen, kies een leuke dame en go for it
 
Bij mij komt 1 naam wel direct omhoog Emma privéhuis La Cloche in Utrecht.
Ik denk dat als je aangeeft dat het je eerste wandel ervaring is dat zei je wel goed aan de hand kan nemen. Je moet het natuurlijk zelf ervaren en ik weet ook niet of ze in het plaatje past wat jij zoekt. Emma is overigens geen masseuse.
Helemaal mee eens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan