2 jonge dames Vanderdoncktdoorgang Open gedeelte Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Dag iedereen,

Heeft iemand ervaring met de 2 jonge lang zwartharige dames die samen voor hetzelfde venster staan (ik schat de jongste rond de 21j en de oudste rond de 25j). Hun raam situeert zich halfweg de straat. Ze zitten helemaal niet passief voor het raam maar doen inspanningen om klanten te lokken (hun haren kamen, hun BH uit en dichtknopen, oogcontact en glimlachen naar de voorbij hangers, speels, ...). Ze hebben logischerwijs veel bekijks...
De jongste dame werkt er nu reeds een maand of 3-4 denk ik. De tweede dame is pas een paar weken later gestart. Ze zien er beide qua looks en lichaam zeer goed uit. Geen silicone of opgespoten lippen, normale grootte en slank lichaam en vermoedelijk B-cup. Puur fysiek zeker van het betere wat de Rosse Buurt momenteel te bieden heeft. Ik vind evenwel geen recensies terug (beetje bizar).
Iemand zei me dat ze van Roemeense origine waren (of misschien Bulgaars gezien hun verbale contacten met Bulgaarse dames ???)
Als die zo goed zijn als ze eruit zien dan...

Iemand meer info ?

Dank,

Dorisday.
 
Is dat een van de meisjes van nummer 17 of 19 ? brunette met een tatoeage op haar arm ? het een paar weken geleden op nummer 16M of 14R is geplaatst. Als dat zo is, is ze inderdaad mooi en lijkt ze het regelmatig druk te hebben. Ik heb niet de gelegenheid gehad om haar te ontmoeten. Het is vreemd dat zo'n meisje geen opmerkingen heeft, aangezien ze behoorlijk actief lijkt.

Dat andere meisje waar je het over hebt, ik weet niet wie het is, blijkbaar trok ze mijn aandacht niet.
 
Een van de twee dames is er een recensie van maar probeerde die te posten en het geüploade bestand was te groot en kon niet gedeeld worden, ik zag ze staan op nr. 15 vorige nacht en toen de politie toekwam moesten ze hun muziek dimmen om 2 uur in de nacht, waarschijnlijk had een van de buurvrouwen gebeld want het ging er heftig aan toe!
 
Is dat een van de meisjes van nummer 17 of 19 ? brunette met een tatoeage op haar arm ? het een paar weken geleden op nummer 16M of 14R is geplaatst. Als dat zo is, is ze inderdaad mooi en lijkt ze het regelmatig druk te hebben. Ik heb niet de gelegenheid gehad om haar te ontmoeten. Het is vreemd dat zo'n meisje geen opmerkingen heeft, aangezien ze behoorlijk actief lijkt.

Dat andere meisje waar je het over hebt, ik weet niet wie het is, blijkbaar trok ze mijn aandacht niet.
Dag iamme,

Op nummer 19 stonden ze gisteren nacht zeker niet (das bar Betty Boop en die was gesloten). Het moet dus nummer 17 of 15 geweest zijn (ik denk nr 17 maar ben niet zeker. Ze staan nagenoeg elk moment samen achter hetzelfde raam (als je de ene ziet, zie je de andere en ze zijn nagenoeg constant aan het 'spelen' en babbelen met elkaar om zo de aandacht van de wandelaars te trekken.....). Ze maken opvallend veel interactie met de wandelaars maar waren zeker niet storend. Ge kunt er niet naast kijken. Ze hebben beiden gitzwart lang haar (geen bruin haar). Van die tattoos herinner ik me niet echt iets. Ik denk dat het jongste meisje geen tattoo heeft en een klein beetje slanker is dan haar 'vriendin'.
De eerste weken dat ze er stond (het jongste meisje) zei ze mij dat het maar voor een paar weken was... Ondertussen dus al een paar maanden. Ze hadden gisterennacht veruit het meest bekijks van de wandelaars...

Bedankt voor je reactie iamme,

Mvg,
Dorisday.
 
Een van de twee dames is er een recensie van maar probeerde die te posten en het geüploade bestand was te groot en kon niet gedeeld worden, ik zag ze staan op nr. 15 vorige nacht en toen de politie toekwam moesten ze hun muziek dimmen om 2 uur in de nacht, waarschijnlijk had een van de buurvrouwen gebeld want het ging er heftig aan toe!
Dag Lievadibas,

Bedankt voor je reactie.

Het zou inderdaad nummer 15 (iplv nummer 17) kunnen zijn hoor. Ik heb er niet goed op gelet en heb me allicht vergist. De bar waarin ze werken heeft geen naam denk ik. Het is zeker bar Venus (nr 13) niet maar wellicht die er rechts van dus idd. nr 15. Ik was er maar tot rond middernacht en die (te) luide muziek was dus later in de nacht (02u00). Voor middernacht alleen wat gescheld tussen groepjes anderstaligen en een regelmatige wandelaar...

Als ik vragen mag: herinner je je nog iets van die recensie (positief of negatief) die niet kon gedeeld worden ? Qua fysieke schoonheid zien ze er beiden heel mooi uit. De jongste meid is (voor mij) nog iets mooier.

Mag ook via 'privé conversatie' hoor.

Merci,

Grt,
Dorisday
 
Idd, toen ik toekwam om 2 u in de morgen, (ik had eerst een dame in Villa Tinto in Antwerpen voor middernacht bezocht),was nr 19 Betty Boop) gesloten, op nr. 17 zaten 2 donkerharige dames en de een ken ik niet en de andere is Tina, een Hongaarse, niks speciaals maar deze dame is toch al een jaar of 5 in nightshift te vinden, soms in bar Le Pink en soms in het overdekte gedeelte, ze heeft wel enkele tattoos...

De 2 dames waar zoveel lawaai was , en ook wel bekijks want er stond een man of 5 te kijken hoe ze aan het dansen waren, die stonden dus op nr. 15 waar vroeger Nathalie stond.

De ene zou Anna noemen en niet de moeite waard zijn, maar welke van de 2 dat zijn weet ik niet, ik kom zelf ook minder dan vroeger in Gent.
Een snelle afwerksessie en mss (nog) niet veel ervaring in het vak.
Ze proberen je wel binnen te lokken.

Wat mij opviel was dat er bijzonder weinig wandelaars waren en zeker in het weekend en sommige dames klagen ook dat er zo weinig mannen rondlopen en die zijn dan nog meestal ladderzat want een werd geweigerd maar hij kon nog amper op zijn benen staan.

Alina was wel nog aanwezig en ook Nely en Lora was ook vrij, en anders heb je nog Sofia in de Belgradostraat nr. 4 en Anna op de PVDD maar ze zit nu al een tijdje op nr. 2 links en zat vroeger op 1 Links en voor de rest enkele nieuwe gezichten maar geen ervaring mee.
Er zat wel een zeer mooie dame op de PVDD 2 rechts, een donkerharige dame met lange benen en mooi figuur (slank) maar ze keek niet op.
 
Dag iamme,

Op nummer 19 stonden ze gisteren nacht zeker niet (das bar Betty Boop en die was gesloten). Het moet dus nummer 17 of 15 geweest zijn (ik denk nr 17 maar ben niet zeker. Ze staan nagenoeg elk moment samen achter hetzelfde raam (als je de ene ziet, zie je de andere en ze zijn nagenoeg constant aan het 'spelen' en babbelen met elkaar om zo de aandacht van de wandelaars te trekken.....). Ze maken opvallend veel interactie met de wandelaars maar waren zeker niet storend. Ge kunt er niet naast kijken. Ze hebben beiden gitzwart lang haar (geen bruin haar). Van die tattoos herinner ik me niet echt iets. Ik denk dat het jongste meisje geen tattoo heeft en een klein beetje slanker is dan haar 'vriendin'.
De eerste weken dat ze er stond (het jongste meisje) zei ze mij dat het maar voor een paar weken was... Ondertussen dus al een paar maanden. Ze hadden gisterennacht veruit het meest bekijks van de wandelaars...

Bedankt voor je reactie iamme,

Mvg,
Dorisday.

Ok dus we hebben het niet over hetzelfde meisje.

Zouden dat niet dezelfde meisjes zijn waar je het hier over had? https://www.girlsreview.nl/threads/gent-en-oostende-stamcafé.512/post-466714

Ze staan al een paar weken op nummer 15.
het meisje met donker haar kan Anna heten, zoals LIevadibas zegt, er is hier een recensie, ook al komt de leeftijd niet overeen : https://www.girlsreview.nl/threads/anna-15r-pieter-vanderdoncktdoorgang-gent.27561/

Ziet er niet geweldig uit.

Anders zie ik niet wie het anders zou kunnen zijn, er is niet veel nieuws en interessants in deze straat.
 
Wat mij opviel was dat er bijzonder weinig wandelaars waren en zeker in het weekend en sommige dames klagen ook dat er zo weinig mannen rondlopen en die zijn dan nog meestal ladderzat want een werd geweigerd maar hij kon nog amper op zijn benen staan.


Ik merk ook dat er de laatste weken minder wandelaars zijn geweest. Er zijn altijd interessante meisjes, maar te weinig. Veel meisjes bieden slordige service zonder enig verlangen, te uurwerk waardoor je niet meer terug wilt komen. Het is niet gek dat er steeds minder wandelaars naar deze wijk komen.

Er is ook een gebrek aan nieuwe gezichten.
 
Ik merk ook dat er de laatste weken minder wandelaars zijn geweest. Er zijn altijd interessante meisjes, maar te weinig. Veel meisjes bieden slordige service zonder enig verlangen, te uurwerk waardoor je niet meer terug wilt komen. Het is niet gek dat er steeds minder wandelaars naar deze wijk komen.

Er is ook een gebrek aan nieuwe gezichten.
Ook in Antwerpen klagen ze hoor dat er weinig wandelaars zijn, en sommige dames zeggen dat het komt door de ramadan maar in Gent is de kans op een teleurstelling groter, waarschijnlijk doordat ze minder concurrentie hebben al weet ik dat niet zeker.
 
Ik merk ook dat er de laatste weken minder wandelaars zijn geweest. Er zijn altijd interessante meisjes, maar te weinig. Veel meisjes bieden slordige service zonder enig verlangen, te uurwerk waardoor je niet meer terug wilt komen. Het is niet gek dat er steeds minder wandelaars naar deze wijk komen.

Er is ook een gebrek aan nieuwe gezichten.
Teveel uurwerk gebruiken en slordige service kan ik mij in vinden.
Maar een gebrek aan nieuwe gezichten ben ik niet akkoord.
Ik vind juist dat Gent het laatste jaar wel veel nieuwe gezichten te zien zijn, toch in de avond/nachtdienst, overdag is er zeer veel leegstand.

Sommige goeie dames betalen mee de prijs doordat de mindere dames een belabberde service bieden en dat is eigenlijk jammer want ze hebben reden om te klagen als er zo weinig volk rondloopt.
Sommigen kunnen mss amper hun energie factuur betalen en nemen niet meer het risico om met hun zuurverdiende centen een risico op een flop te nemen.
Het zijn moeilijke tijden voor velen.
Het is daardoor ook een reden dat veel van die nieuwe gezichten ook snel weer verdwijnen.
In 2018 werd er al geklaagd dat het te kalm was in de buurt en veel dames het voor bekeken hielden.

Nochtans is dit geen onaardige buurt vindt ik.
Veel kamers in de buurt werden in 2016 of 2015 vernieuwd en een kamer als interieur zoals in Club 23, Vogue 2, bar Crystal, Bar Medi in de Belgradostraat 33 bieden toch zeer mooie kamers op dat vlak, andere kamers zoals in de PVDD 13 of de Belgradostraat nr. 4 is een ander verhaal maar mss betalen de dames ook minder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan