20.000 Leden op Girlsreview.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weinig recencies ja veel profiteurs die alleen aan hun eigen hachie denken
Ja is waar, maak ik mezelf ook schuldig aan. Snel net 2 reviews geplaatst en zal de komende weken wat meer plaatsen.
Ik heb wel altijd de pech dat wanneer ik een goede privéontvangst heb gehad zij al na twee dagen met de noorderzon is vertrokken. Ik noem ze tegenwoordig DVP-toeristen.
 
weinig recencies ja veel profiteurs die alleen aan hun eigen hachie denken
Ik zou best een recentie willen schrijven, maar moet eerst over mijn angst heen om een echte dame te bezoeken
Ik zou ze nou niet allemaal profiteurs durven noemen. ik weet van mezelf ook nog heel goed indertijd met hookers dat ik eerst maanden zitten lezen heb , eerst alleen als bezoeker, dan voorzichtig toch een account aangemaakt en dan het geluk gehad van bij de eerste dame (gevonden via heel goede recensies )de juiste connectie te vinden om daarna dan iets te enthousiast over te rapporteren. het leek bijna alsof ik het nog een keer beleefde terwijl ik het noteerde . stillaan beter geworden hierin en lees de laatste tijd ook veel meer dan schrijven omdat je over je vaste kring dames toch niet kan blijven herhalen wat er tig keren staat . Als het weer eens een tijd geleden is dat er voor de betreffende dame iets verscheen zal ik daar wel eens een uitzondering op maken .
 
Aantal leden is totaal onbelangrijk
Aantal actieve leden is veel belangrijker
Maar idd teveel hier die weinig tot niks toevoegen. Lees te vaak dat ze iets posten van ja die ervaring had ik ook. Maak dan recensie 🙈🙈
 
Nee, maar dit is een recensie site. Graag of niet. Mannen die maar 1 vrouw bezoeken , wat vinden die hier dan nog ?
Literair voyeurisme ;);) .toch leuk om die vele verschillende invalshoeken belicht te zien. Zolang het maar vriendelijk blijft en niet op de man gaat vind ik vele dingen leuk om mee te volgen en soms ook een duit in het het zakje te doen .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan