200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang je betaald zal een dvp je ook niet afwijzen. Al kom je lopend.

De 1e keer niet, maar dat is ook meteen de laatste keer 😃
Als je afspreekt via telefoon kanalen, dan sla je dat telefoonnummer op
Kan hij bellen en bellen of blijven appen, opnemen of antwoorden doe ik toch niet.

Gedrag is voor mij heel bepalend of iemand terug mag komen. Ik date omdat ik het leuk vind, is een date niet leuk dan mag meneer voortaan bij een ander niet leuk zijn.
 
Mannen met veel geld en dikke auto's hebben idd een andere instelling, geven ook nooit een fooitje. Dingen zelfs vaak af.

De 'gewone' man doet dat niet, geven wel vaak een fooitje of soms een dikke fooi. Dingen ook wel eens af, maar niet vaak!

Persoonlijk heb ik liever de 'gewone' man.
 
De 1e keer niet, maar dat is ook meteen de laatste keer 😃
Als je afspreekt via telefoon kanalen, dan sla je dat telefoonnummer op
Kan hij bellen en bellen of blijven appen, opnemen of antwoorden doe ik toch niet.

Gedrag is voor mij heel bepalend of iemand terug mag komen. Ik date omdat ik het leuk vind, is een date niet leuk dan mag meneer voortaan bij een ander niet leuk zijn.
Dat begrijp ik ook maar het moet van 2 kanten komen. Als zij kort af is ga ik na een tijdje ook kortaf beginnen doen.

Ik probeer het altijd het zo leuk mogelijk te maken. Daarom vraag ik altijd aan de dvp wat wil jij doen (gebeft worden, doggy etc) de 2 grootste kut antwoorden zijn op plaats 1: ik doe alles graag en 2 jij betaald het draaid rond jou en niet om mij. Wat het dan nog erger maakt is dat ze je tijdens de sex het gevoel geeft dat ze he niet leuk vind.
 
Mannen met veel geld en dikke auto's hebben idd een andere instelling, geven ook nooit een fooitje. Dingen zelfs vaak af.

De 'gewone' man doet dat niet, geven wel vaak een fooitje of soms een dikke fooi. Dingen ook wel eens af, maar niet vaak!

Persoonlijk heb ik liever de 'gewone' man.
Gewoone werk mensen zijn de beste. Ze weten hoe het is om hard te werken . Die weten hoe welkom of leuk het is om een extratje tegeven

Rijken denken rap dat met geld alles kan en eenmaal mensen geld gezien hebben dat ze het willen en akkoord zullen gaan. Ook al is het 120€ inplaats van 200€
 
Ik vraag me inmiddels wel af of er überhaupt succesvolle ervaringen zijn met afdingen in deze branche.

In beginsel denk ik ook dat het een stukje onwetendheid kan zijn, er zijn zat branches waar het gewoon kan, en ik kan me voorstellen dat er onervaren wandelaars zijn die er nog achter moeten komen wat precies de spelregels zijn.
 
Ik vraag me inmiddels wel af of er überhaupt succesvolle ervaringen zijn met afdingen in deze branche.

In beginsel denk ik ook dat het een stukje onwetendheid kan zijn, er zijn zat branches waar het gewoon kan, en ik kan me voorstellen dat er onervaren wandelaars zijn die er nog achter moeten komen wat precies de spelregels zijn.
Veel nieuwe wandelaars en dvp´s kennen deze site niet. Het zou voor beide een voordeel zijn als iedere dvp en klant hier een profiel heeft. zo leren de nieuwe wandelaars dat er regels zijn. En zien de slechte dvp´s dat er gevolgen zijn aan een slechte service.

Plus de girlsreview is handig als een dame geen prijs in haar ad zet.
 
Er zijn zat dvp's die om extra geld vragen is hetzelfde als afdingen vind ik. Je spreekt van tevoren een bedrag af maar eenmaal bij aankomst wil mevrouwtje meer geld zien.
 
Laatst bewerkt:
Ja nee het is niet letterlijk afdingen, maar hier moet ik Rimon gelijk geven, opschroeven komt voor en is even erg als afdingen.
Persoonlijk nog nooit tegengekomen.

Uurprijs gaat van 140 tot 200 bij de dames die ik bezoek en daarin zit altijd zowat alles wat niet extreem is (bvb anaal zit niet erbij maar de meeste dames doen dit gewoon ook niet)

Nog nooit tegengekomen dat er tijdens de date gezegd wordt dat deze handeling extra te betalen is.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ik iemand zou bezoeken met een ellenlange optielijst die extra te betalen zijn.
Lijkt me absoluut niet bevorderlijk om een leuke vrijpartij te hebben.

Ik wil gewoon een leuke, passionele vrijpartij tussen twee mensen die er zin in hebben en die zo natuurlijk en spontaan mogelijk verloopt.

Gelukkig is dat voor een prijs waar ik me goed bij voel zeker te vinden.
 
Mannen met veel geld en dikke auto's hebben idd een andere instelling, geven ook nooit een fooitje. Dingen zelfs vaak af.

De 'gewone' man doet dat niet, geven wel vaak een fooitje of soms een dikke fooi. Dingen ook wel eens af, maar niet vaak!

Persoonlijk heb ik liever de 'gewone' man.
Inderdaad kenmerkend voor mensen die een behoorlijk inkomen hebben.
Zoals een taxichauffeur ooit eens verhaalde over een drietal yuppen die hij wegbracht, waarvan eentje zich beklaagde dat hij geen of goedkope vrijkaarten voor een één of andere bijeenkomst had gekregen en de gever/ organisator ervan als "el cheapo" betitelde.
Bij het verlaten van de taxi kon er minder dan een gulden fooi van af.
Het laat zich raden welke twee woorden de chauffeur op dat moment door zijn hoofd spookten.

Wat hij verder nog vertelde: mensen die het eigenlijk niet kunnen missen, geven vaak een flinke fooi en zij die een goed inkomen hebben zijn de grootste knierten.
 
Ze gunnen de wandelaars geen goedkope seks al moeten ze dat met minder klanten bekopen.
laat me maar eens weten welke dienstverlener goedkoper gaat werken om klanten iets te gunnen 😂

Ik moet nog de eerste zelfstandige tegenkomen die zijn prijzen verlaagd terwijl hij aan genoeg klanten geraakt aan een duurdere prijs.

Dvps moeten klanten juist niets gunnen.
Het zijn geen liefdadigheidsinstellingen hé. En voor zover ik weet zit Moeder Theresa niet op kinky.
 
Terug
Bovenaan Onderaan