200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat geldt bijna voor alle prijzen van voedsel, bouwmaterialen, auto's, gas, elektriciteit, benzine en ga zo maar door, restaurants etc etc. Prostitutie is 1 van de sectoren die de laagste of geen inflatie hebben gehad de afgelopen 5 a 10 jaar, kijk maar eens naar de raamdame prijs met name en andere prostitutievormen hebben lagere inflatieprijzen dan de de rest van zaken in de wereld terwijl bij de meeste mensen het inkomen deels of grotendeels is gestegen.
 
Popcorn etc ook niet meer, :/
Ik ga regelmatig naar de bioscoop en het is schandalig wat ze voor m&m's en chips vragen 😡

In Thailand betaal je maar een fractie daarvoor.

Moesten alle bioscoopbezoekers niet meer gaan dan moeten ze hun prijzen wel verlagen.

Beter thuis 4x15 minuten netflixen dan 1 lang bioscoopbezoek.

Ik kan thuis gratis films bekijken zoveel ik wil maar je hebt mensen zonder tv die aangewezen zijn op bioscopen om films te bekijken.
 
Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat sekswerk een dure vorm van entertainment is is al heel lang bekend, ook toen 100 Euro per uur de norm was gold dat.

Wat ik zeg is dat voor een groep wandelaars een DVP bezoek geen "moeten" is en uitgave die je elke maand overhoudt KAN besteden aan DVPs maar zij OOK de keuze hebben om het te besteden aan een modeltreintje of iets anders. En gezien de stijging van de kinky dames (again vooral in Nederland) zijn er dus ook mannen die het geld anders uitgeven.

Iemand die in 2019 500e overhield houdt nu (door inflatie) immers MINDER over per maand en de prijzen voor DVPs zijn van 150>200/250 gegaan.
 
Totaal niet relevant onder welke groep het valt alles wordt duurder, en prostitutie in percentage minder dan de rest terwijl de kosten voor diegene die in de prostitutie werken net als bij ons ook stijgen door alles wat duurder wordt dus we hebben eigenlijk weinig te klagen
 
Wat ik zeg is dat voor een groep wandelaars een DVP bezoek geen "moeten" is en uitgave die je elke maand overhoudt KAN besteden aan DVPs maar zij OOK de keuze hebben om het te besteden aan een modeltreintje of iets anders. En gezien de stijging van de kinky dames (again vooral in Nederland) zijn er dus ook mannen die het geld anders uitgeven.

Iemand die in 2019 500e overhield houdt nu (door inflatie) immers MINDER over per maand en de prijzen voor DVPs zijn van 150>200/250 gegaan.

Ik zie zo de ideale snipperdag al voor me .........

Lekker uitslapen.

Ontbijt broodje kaas .

Met de trein naar een sex-bioscoop gaan .

Na de film met een 🍟 door een raambuurt lopen op weg naar 't station.

In de trein terug hier op GR alles door lezen .

Thuis in 't donker de hond ff uitlaten .

Snel een handjob onder de warme douche .


En hup naar bed .

Treinkaartje €21.75,-

Sex bios €15.00,-

Grote 🍟 dubbel mayonaise €6.85,-

Totaal .................. €43.60,-
 
Waarom bezoek je dan dvps? Ga dan naar de bioscoop en ga wat ouwehoeren op een filmforum.

Dit is de meest van de pot gerukte vergelijking die ik hier al mocht lezen en dit wil heel wat zeggen.🤣
Ik heb ook duizenden films gezien? En kijk nog steeds films..? Ik heb ook duizenden broodjes kaas gegeten en die eet ik ook nog steeds?
Het voelt voor jou als "van de pot gerukt" omdat IK niet afhankelijk ben van DVP's en het puur hobby cq tijdverdrijf is!
Ik ga regelmatig naar de bioscoop en het is schandalig wat ze voor m&m's en chips vragen 😡

In Thailand betaal je maar een fractie daarvoor.

Moesten alle bioscoopbezoekers niet meer gaan dan moeten ze hun prijzen wel verlagen.

Beter thuis 4x15 minuten netflixen dan 1 lang bioscoopbezoek.

Ik kan thuis gratis films bekijken zoveel ik wil maar je hebt mensen zonder tv die aangewezen zijn op bioscopen om films te bekijken.
De totale omzet uit kaartverkoop bedroeg ruim 258 miljoen euro in 2022. Ook dat is natuurlijk veel meer dan in 2021 (een stijging van bijna 81%), maar opnieuw veel minder dan in de jaren voor de pandemie. Tussen 2017 en 2019 bedroeg de gemiddelde jaarrecette 323 miljoen euro.

Ja door streamingsdiensten gaan er ook minder mensen naar de bioscoop.
 
Aangezien alles wat 'entertainment' is toch zomaar gelijk kan worden gesteld met elkaar qua prijs heb ik nog iets leuks gevonden dat ik kan doen ipv seks te hebben met een dvp.

Voor 27,50 kan ik bij de plaatselijke bowling 2 spelletjes spelen + consumptie + spaghetti.
Als dat geen deal is.

Vanaf nu verlang ik 2 hoogtepunten + consumptie + spaghetti bij mijn volgend dvp bezoek voor 27,50 , want als de bowling het kan dan een dvp ook.
Het is immers 'entertainment'
 
Ik ga regelmatig naar de bioscoop en het is schandalig wat ze voor m&m's en chips vragen 😡

In Thailand betaal je maar een fractie daarvoor.

Moesten alle bioscoopbezoekers niet meer gaan dan moeten ze hun prijzen wel verlagen.

Beter thuis 4x15 minuten netflixen dan 1 lang bioscoopbezoek.

Ik kan thuis gratis films bekijken zoveel ik wil maar je hebt mensen zonder tv die aangewezen zijn op bioscopen om films te bekijken.
Lukt dat ook met gamen?
 
Aangezien alles wat 'entertainment' is toch zomaar gelijk kan worden gesteld met elkaar qua prijs heb ik nog iets leuks gevonden dat ik kan doen ipv seks te hebben met een dvp.

Voor 27,50 kan ik bij de plaatselijke bowling 2 spelletjes spelen + consumptie + spaghetti.
Als dat geen deal is.

Vanaf nu verlang ik 2 hoogtepunten + consumptie + spaghetti bij mijn volgend dvp bezoek voor 27,50 , want als de bowling het kan dan een dvp ook.
Het is immers 'entertainment'
Haha! Je brengt me op ideeën!
En... ken meer dan één DVP met leuke 'bowling balls'! Haha!
 
Mmmmm... Verklaart wellicht (gedeeltelijk) je afgestompte visie op DVP's en betaalsex.
Pure geilheid maakt wel wat plaats voor nieuwsgierigheid. Hoe zou die dame er uitzien , en hoe zou het doen.Is ze geil of acteert ze. is er iets speciaals aan haar?
Zo kun je na een bevredigend sexleven van 40 jaar nog steeds nieuwsgierig zijn , en dus willen afspreken.
Net als met voetbal kijken dat blijf je ook doen als je van het spelletje houdt. Al zou je gauwer verveeld kunnen raken.
 
Wat ik zeg is dat voor een groep wandelaars een DVP bezoek geen "moeten" is en uitgave die je elke maand overhoudt KAN besteden aan DVPs maar zij OOK de keuze hebben om het te besteden aan een modeltreintje of iets anders. En gezien de stijging van de kinky dames (again vooral in Nederland) zijn er dus ook mannen die het geld anders uitgeven.

Iemand die in 2019 500e overhield houdt nu (door inflatie) immers MINDER over per maand en de prijzen voor DVPs zijn van 150>200/250 gegaan.
Alle hobbies kosten geld. Ook de treintjes. Vroeger koste een AAA game 40-50€ en nu 70-80€

Klagen over de prijs helpt ook niet. Het is betalen of niets.
 
Een wandelaar is per definitie afhankelijk van dvp's, anders is het geen wandelaar. Om überhaupt te kunnen wandelen ben je nu eenmaal afhankelijk van dvp's.

Denk eerder dat @GeileGerard iets anders bedoeld.

Dat hij zoals velen 😜 , dvp's bezoekt naast een vrouw/vriendin waar je 7 dagen in de week sex mee kan hebben .


🥳
 
Dank voor de uitleg. 🤣

(De hoge prijzen zijn natuurlijk ook helemaal de schuld van die asociale wandelaars die eigenlijk helemaal geen dvp's nodig hebben, zij lopen kunstmatig de vraag te vergroten en daarmee de prijs op te drijven. Schandalig is het!)
 
@Nachtjager kijk jij snapt het.

Zoals vaker gezegd. En misschien moet je dat eens proberen te snappen... niet ELKE wandelaar is afhankelijk van DVP's
Niemand is afhankelijk van dvps. We gaan allemaal met 1 doel: sex hebben.

Er is niemand die dood gaat als hij geen dvps bezoekt.

Het feit dat jij betaald voor seks wil zeggen dat je het op de een of andere manier nodig hebt of wat tekort komt in je leven.
Immers, waarom zou je anders betalen voor seks als je het toch niet nodig hebt?

Het feit dat je hier al pagina's vol zit te emmeren over de prijzen van dvps en er problemen mee hebt toont misschien aan dat je het wel meer nodig hebt dan een andere.
Als je het toch niet nodig hebt en het toch maar is om iets van entertainment te doen dan moet je maar karaoke gaan zingen of iets anders qua activiteit dat minder kost.

Waarom zou jij in godsnaam betalen voor seks als het toch te duur is en je het toch gratis kan krijgen???
 
Dat geldt bijna voor alle prijzen van voedsel, bouwmaterialen, auto's, gas, elektriciteit, benzine en ga zo maar door, restaurants etc etc. Prostitutie is 1 van de sectoren die de laagste of geen inflatie hebben gehad de afgelopen 5 a 10 jaar, kijk maar eens naar de raamdame prijs met name en andere prostitutievormen hebben lagere inflatieprijzen dan de de rest van zaken in de wereld terwijl bij de meeste mensen het inkomen deels of grotendeels is gestegen.
Simpel te verklaren de prijzen van dvp's zijn altijd al duur geweest. Wat wil je dat raamdames hun prijzen ook gaan verhogen van 50 naar 60 0f 70? dan krijg je een uurprijs van 240 of 280. In tijden dat je met de euro veel kon kopen vroegen de dames al 150 euro en dus veel geld. Nu alles duurder is geworden willen ze alles compenseren en hun prijzen verder verhogen niet rekening houdend met de klant want de klant is financieel ook hard achteruit gegaan, daar wordt niet aan gedacht door de dvp's.
 
Pure geilheid maakt wel wat plaats voor nieuwsgierigheid. Hoe zou die dame er uitzien , en hoe zou het doen.Is ze geil of acteert ze. is er iets speciaals aan haar?
Zo kun je na een bevredigend sexleven van 40 jaar nog steeds nieuwsgierig zijn , en dus willen afspreken.
Net als met voetbal kijken dat blijf je ook doen als je van het spelletje houdt. Al zou je gauwer verveeld kunnen raken.
Het is nu nét die 'spanning'... die anticipatie... dat uitkijken naar... die het zo leuk maken! En... die geilheid volgt wel vanzelf als zo'n mooie, sexy vrouw voor je ligt... en je mag haar (langzaam) uitkleden!
 
Simpel te verklaren de prijzen van dvp's zijn altijd al duur geweest.
Je bedoelt te zeggen: 'Ik vind de prijzen van dvd's altijd al duur geweest.' Je vermijdt daarmee dat je het veralgemeniseert. Het is een persoonlijke mening.
'Ik vind namelijk dat sekswerk veel te goedkoop is, gezien de aard van het werk.' Dat is ook een persoonlijke mening. Je kunt hier nog 100 pagina's over doorgaan, maar uiteindelijk blijven het persoonlijke meningen. Waarom laat je dit niet los en ga je gewoon genieten van dames die wel binnen je budget vallen? Lijkt me minder frustrerend. 😉
 
Ik denk oprecht dat heel veel mannen niet beseffen dat wij in West-Europa leven. Het prachtige deel van de wereld waarin vrouwen niet onderdrukt worden en mannen dezelfde rechten hebben. Deze zijn dus niet hoger als vrouwen.

Ik heb gister gewerkt en 8 klanten ontvangen en daaraan €437,50 overgehouden. Voor mij is dat prima, want ik heb gewoon een goede baan en ben niet afhankelijk van het werk, maar voor veel minder ga ik het echt niet doen.

Kijk hoe mannen hier over dvp praten? Dat is ronduit asociaal en ik doe het werk omdat ik wat extra bij wil verdienen met gezellige klanten die mij met respect behandelen. Ze hoeven mij natuurlijk niet in de hemel te prezen, maar ik zit niet te wachten op een akkevietje. Als dat dagelijks zou gebeuren is de lol er voor mij af en zal ik gelijk stoppen.

Tuurlijk ik snap dat mannen niet meer dan 200 per uur willen betalen en daar is genoeg voor beschikbaar, maar er worden nu al prijzen van 100-150 max all-in genoemd en dat begint in mijn mening meer op uitbuiting te lijken. Het is niet dat wij dat volledige bedrag in onze zak stekken. Sommige wel natuurlijk, maar niet allemaal.
 
Niemand is afhankelijk van dvps. We gaan allemaal met 1 doel: sex hebben.
Was dat maar zo. dan zou een grote groep mannen niet met hun pik denken en belachelijke prijzen accepteren maar de DVP's gewoon links laten liggen :ROFLMAO:
Ik vind het wel hilarisch dat ik als een soort malloot wordt gezien omdat ik inderdaad vrij makkelijk NIET naar de hoeren kan gaan.

Je bedoelt te zeggen: 'Ik vind de prijzen van dvd's altijd al duur geweest.' Je vermijdt daarmee dat je het veralgemeniseert. Het is een persoonlijke mening.
Kijk dat jij hoge prijzen verdedigt dat snap ik nog met die 700/2u tarieven van je partner.

Ik heb gister gewerkt en 8 klanten ontvangen en daaraan €437,50 overgehouden. Voor mij is dat prima,
Verdien je dus in 3 dagen het minimumloon. Lijkt me ook niet dat je "mag" klagen. Maar zoals tientallen keren gezegd. Dit topic gaat NIET over jou (privehuizen met normale prijzen) maar over de vaak NIET NL dames die op kinky 200+ vragen. Wat toch de grootste groep DVPs is?
 
Verdien je dus in 3 dagen het minimumloon. Lijkt me ook niet dat je "mag" klagen. Maar zoals tientallen keren gezegd. Dit topic gaat NIET over jou (privehuizen met normale prijzen) maar over de vaak NIET NL dames die op kinky 200+ vragen. Wat toch de grootste groep DVPs is?
Ik verdien in 2 dagen wat ik zou verdienen in een normale werkweek. Niet iedereen is laag opgeleid en zal max het minimumloon verdienen bij een andere baan. Ga het dan ook niet met dat vergelijken.

Ik klaag ook trouwens niet over mijn verdienste, maar wel over hoe asociaal sommige klanten zijn en dat komt in dit topic goed naar voren. Als een klant asociaal is dan krijg ik daar inderdaad niet genoeg voor betaald.

Nee dit topic gaat over de gehele seksindustrie, en niet alleen over de buitenlandse dames op kinky. Dat is wat jij ervan maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan