200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Altijd de discussie hier tussen altijd dezelfde personen welke beiden niet willen toegeven.
Feit is dat altijd plekken zijn die goedkoper zijn dan een bepaalde locatie of persoon.
Uiteindelijk gaat het erom of je leuke tijd hebt met de DvP en of dat nu voor 80 of 200 euro is who the hell cares.

Daarnaast is het wel makkelijk roepen dat Thailand duurder wordt door de jappen.

Wat veel mensen vergeten is dat alle prijzen absurd zijn gestegen van de meest basis middelen. Logisch dat je de prijzen omhoog gooit.
Heeft niks met hebzucht te maken.
 
Ondanks dat ik het met vele niet altijd eens ben en sommige mij misschien een lul vinden wens ik iedereen een gezond 2024. En dat iedereen zo veel mag neuken voor de prijs die hem of haar bevalt.

Gewoon een vraag. Krijg jij korting om als woordvoerder te spelen? Of voel je je daar goed bij? Is dot gentlemen gedrag? Serieuze vraag
Dank voor de goede wensen!

En op jouw vragen is het antwoord: NEE, JA en JA. Maar als je je een beetje had ingelezen had je dat al geweten. Heel makkelijk en goedkoop om mijn reactie op deze manier van tafel te vegen.
En ja, ik heb haar een paar keer mogen ontmoeten, maar zij is daarin niet uniek want dat is bij meer dames het geval. En daar komt geen korting aan te pas, ik vraag daar niet om omdat ik weet op welk (ook financieel) aanbod ik reageer. Maar bij iedere keer dat een dame -in mijn ogen- niet netjes en soms zelfs onheus wordt bejegend zal ik daar "iets" van vinden. En jouw posts komen daarvoor in aanmerking 🤷‍♂️ Want zoals jij reageert naar een ander, en zeker naar een dame, vind ik niet correct (en dan druk ik me erg netjes uit).
 
Altijd de discussie hier tussen altijd dezelfde personen welke beiden niet willen toegeven.
Feit is dat altijd plekken zijn die goedkoper zijn dan een bepaalde locatie of persoon.
Uiteindelijk gaat het erom of je leuke tijd hebt met de DvP en of dat nu voor 80 of 200 euro is who the hell cares.

Daarnaast is het wel makkelijk roepen dat Thailand duurder wordt door de jappen.

Wat veel mensen vergeten is dat alle prijzen absurd zijn gestegen van de meest basis middelen. Logisch dat je de prijzen omhoog gooit.
Heeft niks met hebzucht te maken.
Gister was er een maat hier bij me met Oudjaar ( hij weet niet hoeveel ik wandel.) Maar hij was 2 weken naar Thailand geweest en 4000€ in totaal uitgegeven, vertelde hij mij.
Had wel hele tijd gezelschap van een Thaise vertelde hij nog.
 
Gister was er een maat hier bij me met Oudjaar ( hij weet niet hoeveel ik wandel.) Maar hij was 2 weken naar Thailand geweest en 4000€ in totaal uitgegeven, vertelde hij mij.
Had wel hele tijd gezelschap van een Thaise vertelde hij nog.
Ja hoe denk je dat ik het doe? Zie Thailand deel. voor de NL Prijzen lach je daar de ballen uit je broek!
Die 4K was waarschijnlijk incl vlucht/hotel en ALLES
14 dagen en 4.000 aan DVPs lukt namelijk niet eens ;)
Zou je op 10.000THB per dag zitten en de dames vragen 2500-5000 per DAG
 
Ja hoe denk je dat ik het doe? Zie Thailand deel. voor de NL Prijzen lach je daar de ballen uit je broek!
Die 4K was waarschijnlijk incl vlucht/hotel en ALLES
14 dagen en 4.000 aan DVPs lukt namelijk niet eens ;)
Zou je op 10.000THB per dag zitten en de dames vragen 2500-5000 per DAG
Inclusief alles ja ,1 binnenlandse vlucht en hotels van 100€ per nacht. Bier kostte wel 300 baht
 
300THB voor biertje is veel! 180THB is beetje gangbaar in de meeste agogos. Maar goed als hij Phuket was ben ik weer niet verbaasd!
En 100e per nacht. Dat is veel! Ik zit meestal rond de 40e

conclusie? Als je boven de rivieren woont kan je beter naar Thailand vliegen dan in NL 200+ per uurtje lappen :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
300THB voor biertje is veel! 180THB is beetje gangbaar in de meeste agogos. Maar goed als hij Phuket was ben ik weer niet verbaasd!
En 100e per nacht. Dat is veel! Ik zit meestal rond de 40e

conclusie? Als je boven de rivieren woont kan je beter naar Thailand vliegen dan in NL 200+ per uurtje lappen :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Heb je het weleens omgedraaid? Namelijk dat jij als (naïve) westerling juist de hoofdprijs betaald daar ?

Zoals al eerder gezegd Azië vergelijken met (west) Europa is appels met peren vergelijken. Je hebt veel meer variabelen nodig voor een eerlijke vergelijking.

Als jij liever naar Thailand wil helemaal prima.
Maar accepteer ook dat andere keuzes zijn onder de leden van dit forum.
 
Ik snap heus wel dat heel veel forumleden niet naar Thailand kunnen!

hoofdprijs betalen ben jezelf bij he? Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt. De echt dure toestanden laat ik links liggen en het goedkopere ook trouwens.

Maar vond het voorbeeld dat @Nachtjager aanhaalde heel passend! Zijn maat gaat op vakantie. Besteed 285 per dag aan de hobby alleen is het daar dan wel incl vlucht/hotel/eten/drinken en een leuke vakantie
 
Ik snap heus wel dat heel veel forumleden niet naar Thailand kunnen!

hoofdprijs betalen ben jezelf bij he? Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt. De echt dure toestanden laat ik links liggen en het goedkopere ook trouwens.

Maar vond het voorbeeld dat @Nachtjager aanhaalde heel passend! Zijn maat gaat op vakantie. Besteed 285 per dag aan de hobby alleen is het daar dan wel incl vlucht/hotel/eten/drinken en een leuke vakantie
Blijf je wel ontopic? We hebben hier toch niets aan de prijzen in Thailand?
 
Blijft ook een hoop geld! Maar voor de NL prijzen is het logisch dat wandelaar naar alternatieven gaan kijken ook.
2 weken op een jaar gaan neuken in Thailand is niet echt een alternatief .
Met datzelfde geld kan je een jaar 1 a 2 keer per maand dvps bezoeken hier.

Ja je hebt 2 weken dolle pret als dat je ding is maar de rest van het jaar ben je toch terug aangewezen op dvps van hier als je dvps wil bezoeken.

Dus prijzen in Thailand met prijzen hier vergelijken is onzin.
 
Ik merkte dat er tijdens oud en nieuw minder vuurwerk werd afgestoken dan de voorgaande jaren toch een teken dat er bezuinigd wordt. Nu maar hopen dat de wandelaars ook wakker gaan worden en gaan bezuinigen op dvp's want dat is de enige manier om de hoge prijzen te stoppen.
Ja joh? Er is meer vuurwerk gekocht dan in 2021 en alle jaren daarvoor. Er is vanwege de regen minder kindervuurwerk verkocht dan vorig jaar, maar meer siervuurwerk. Er is dus helemaal niet bezuinigd.
 
Zo net weer alle btw/ belastingen/ sociale bijdrages/ verzekeringen + andere zakelijke dingen betaald. Ik ben toch blij met de tarieven die ik vraag. Dames of mannen die hier komen verkondigen dat je met €80/30min en €130/u jouw boterham in deze sector kunt verdienen zijn ofwel zwartwerkers ofwel gaat hen nog een onaangename verrassingen te wachten staan aan het eind van het boekjaar. 🙃 Succes op lange termijn en met je pensioenopbouw!
 
2 weken op een jaar gaan neuken in Thailand is niet echt een alternatief .
Met datzelfde geld kan je een jaar 1 a 2 keer per maand dvps bezoeken hier.

Ja je hebt 2 weken dolle pret als dat je ding is maar de rest van het jaar ben je toch terug aangewezen op dvps van hier als je dvps wil bezoeken.

Dus prijzen in Thailand met prijzen hier vergelijken is onzin.

vind JIJ ja. Maar een maat van me doet al jaren niets anders. Die gaat trouwens 2x per jaar. Heel soms zal ie eens naar Duitsland gaan hooguit.
 
vind JIJ ja. Maar een maat van me doet al jaren niets anders. Die gaat trouwens 2x per jaar. Heel soms zal ie eens naar Duitsland gaan hooguit.
dan vergelijk je nog altijd appelen met peren.

Er zullen heel veel landen zijn waar dvps goedkoper zijn maar het is onzin om die te vergelijken met dvps die in onze regio zitten.
in Thailand is 50 euro niet hetzelfde als hier. het is dus normaal dat die daar minder kunnen vragen.

kan je evengoed beginnen klagen dat op restaurant gaan hier veel duurder is dan in Roemenië.
ok, ga dan 2 maal per jaar op vakantie naar Roemenië om elke dag op restaurant te gaan...
 
@Bernardus Geen onzin. Gaat om het principe dat de prijzen in NL te hoog worden voor vele. En ja dan is het logisch dat mensen de DVPs in NL de rug toekeren;
dus OF minder vaak gaan
OF gaan "bezuinigen" op extras (PZC etc)
OF hun geld elders gaan besteden. Dit anders gaan besteden kan ook zijn buiten NL naar een DVP (waarbij Duitsland voor vele al jaren een optie is!)

Er zijn best veel mannen die hier steeds vergeten dat voor de meeste wandelaars DVP's een hobby is. Niets meer of minder. Het is voor deze groep geen levensbehoefte en/of noodzaak.
 
Een vakantie naar Thailand voor een paar duizend euro is natuurlijk geen realistisch alternatief wanneer je een smalle beurs hebt.
Zelf vind ik daarbij Thais eten lekkerder dan Thaise dames, dus ik betaal dan liever hier meer voor een dame die ik wel aantrekkelijk vind.
Daarbij zit ik gelukkig ook niet in de geschetste afhankelijkheidssituatie.
 
@Deckx was ook voorbeeld. Zijn ook gasten die dus minder gaan, besparen op extras of bv (nog) eerder naar Duitsland rijden.

Is allemaal geen hogere wiskunde. Prijzen voor product/dienst stijgt harder dan je besteedbaar inkomen. Tja dan moet je keuzes maken
 
je moet gewoon als klant een bepaald budget in je hoofd hebben per maand of per jaar dat je wil en kan besteden aan dvp bezoek.
en gewoon wandelen binnen dat budget.

en dan zal je idd keuzes moeten maken, en ieder zal die keuze voor zichzelf moeten uitmaken.
want niet iedereen heeft dezelfde behoeftes/verlangens qua type dvp of qua type bezoek.

dus het is nogal zinloos om hier een consensus te willen bereiken over hoe iemand zijn geld dient te besteden aan dvps en voor wat.

je kan hier wel zeggen je boekt beter 4 x 15 minuten voor x euro ipv 1 uur voor hetzelfde bedrag maar dit geld zeker niet voor iedereen.
gewoon 15 minuten gaan wippen met een dvp zegt me niets en daar zou ik geen geld aan kunnen geven.
een ander zou dan nooit geld willen geven voor een uur daar hij na 15 minuten al alles uit het bezoek heeft gehaald wat hij wenst te behalen.

dus het is een eindeloze discussie die nooit ergens toe zal leiden omdat er teveel verschil zit in wat men zoekt of wat men wenst te halen uit dvp bezoek.
 
Dat roep ik zelf al jaren al kun je de dure prijzen makkelijk betalen je hoeft het niet te betalen. Het probleem is niet dat alleen rijke wandelaars de dure prijzen betalen maar ook wandelaars met een gewone salaris. Inplaats dat de laatste groep de dure dvp's juist vermijden doen zij er ook aan mee en maken zo hun hobby extra duur. De dvp's worden hierdoor alleen maar aangemoedigd om meer te vragen. Zelfs dvp's die er niet eens bijzonder uitzien vragen tegenwoordig 200 euro, prijs kwaliteit verhouding klopt gewoon niet meer in Nederland.

Sorry dat ik het zeg maar er lopen tegenwoordig veel losers rond tussen de hoerenlopers die met makkelijk geld strooien indruk proberen te maken bij de dvp's. maar wat ze eigenlijk aan het doen zijn is zichzelf te kijk zetten want door veel geld uit te geven laat je alleen maar zien hoe wanhopig je wel niet bent voor een dame. De dames lachen zich van binnen kapot om zulke mannen en hebben geen respect voor ze.
Hallo Ramon, allereerst de beste wensen en veel wandelplezier in 2024!

Jouw visie op prijs-kwaliteit in de wereld van sekswerk is lastig. Wie bepaalt eigenlijk de waarde van deze diensten? Bestaat er zoiets als een algemeen geaccepteerde prijsstandaard onder sekswerkers? Jouw oordelen over anderen vind ik regelmatig ongepast.

Seks en intimiteit zijn geen 'producten' en ook zeker geen diensten waar je een waarde aan kunt hangen. Voor de een is het weinig waard, voor de ander is het onbetaalbaar. Er zijn veel vrouwen die alleen seks willen met een geliefde. Zij zijn dan ook onbereikbaar voor andere mannen. Er zijn veel vrouwen, ja ook sekswerkers, die intimiteit als heel bijzonder ervaren. Nog steeds is de norm dat intimiteit erg ... intiem is.
Elke sekswerker mag zelf bepalen wat zij vragen voor hun bijzondere diensten. Ja, bijzonder, omdat seks en intimiteit met een leuke vrouw dus niet vanzelfsprekend is. Als je als mens niet meer in staat bent om intimiteit als bijzonder te ervaren, dan is deze devaluatie toch bijzonder triest.

Elke sekswerker heeft het recht om zelf haar tarieven te bepalen, of dat nu €25 of €2500 per uur is. Het is niet per se te duur; het kan gewoon te duur zijn voor bepaalde klanten. Maar laten we stoppen met het spreken voor en over anderen. Geef aan als iets jouw persoonlijke grens overschrijdt, maar probeer algemene waardeoordelen te vermijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan