2pg1k2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

xxanton

Newbie
6
01/12/22
4
Dame, Engels/Duits sprekend, aa/a cup, geblondeerd haar, ong. 1 meter 65.
Dame heeft mij naar binnen gelokt met: met alle gaatjes spelen met tong, vingers en piemel en pzc voor € 100,-.
Dame zei dat ik na 2 minuten trekken al klaar was gekomen en kon vertrekken, maar het was slechts een beetje voorvocht. Ik kon haar poes nauwelijks benaderen en als het al lukte deed zij net alsof het pijn deed. Bij pijpen ging er een condoom om. Geen van de afspraken nagekomen. Door de erge is was de libido weg en ben ik maar vertrokken. De dame was niet voor rede vatbaar. Mijn advies: passeer haar deur, ook bij het instaptarief.
 
Zo'n verhaal is zaterdag nog iemand overkomen, staat uitgebreid beschreven in 'Alkmaar algemeen'.
Vervelend natuurlijk om net zo'n slechte dame te treffen..
 
Ik heb deze dame enkele keren gezien nu, vond haar ook wat ordinair overkomen aan de deur.

Maar is wel ontzettend slecht! Geld terugvragen inderdaad en zoveel mogelijk waarschuwen voor dit soort dames. Kennelijk is het haar gewoonte, want dit is het tweede bericht in korte tijd. En zal nog wel een derde soortgelijk bericht bijkomen ook.
 
Dame, Engels/Duits sprekend, aa/a cup, geblondeerd haar, ong. 1 meter 65.
Dame heeft mij naar binnen gelokt met: met alle gaatjes spelen met tong, vingers en piemel en pzc voor € 100,-.
Dame zei dat ik na 2 minuten trekken al klaar was gekomen en kon vertrekken, maar het was slechts een beetje voorvocht. Ik kon haar poes nauwelijks benaderen en als het al lukte deed zij net alsof het pijn deed. Bij pijpen ging er een condoom om. Geen van de afspraken nagekomen. Door de erge is was de libido weg en ben ik maar vertrokken. De dame was niet voor rede vatbaar. Mijn advies: passeer haar deur, ook bij het instaptarief.
Ik was afgelopen vrijdag bij haar. Zie mijn ervaring bij 'alkmaar algemeen'. Het woord 'oplichtster' is nog te goed voor haar. Enige wat we kunnen doen is elkaar waarschuwen.
 
ja, inderdaad, dit zijn (gelukkig) uitzonderingen.

Over service kun je van mening verschillen, maar dit is gewoon oplichting.

Dat de verhuurders er niet wat van zeggen, als ze hier achter komen. Is ook schadelijk voor de reputatie van hun straatje.
 
Waardeloos, zo'n ervaring.
Ik kan je verzekeren dat het bij alle andere dames die regulier op de Achterdam staan echt niet zo zal gaan, en dat je daar gewoon veel meer waar voor je geld zal krijgen.
Ik weet het. Vaak is het wel goed. Maar het is goed om de uitwassen te benoemen en zo te bestrijden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan