Algemeen 3 Angels, Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou niet graag aanwezig zijn als de politie langskomt Ik vermoed dat het dan niet meer zo lang zal duren vooraleer de club moet sluiten. Dan zal de burgemeester van Genk ook nog wel de andere club in Genk achternazitten :mad::cry:

Stadsbestuur heeft hier ptocedure op gang gezet voor difienieve sluiting.
Dit wegens het regelmatig overtreden van een aantal wetten

Lezen jullie maar zelf
waw .. en welk is dan het laatste sexhuis in Genk ?
Ik vraag me af welke arbeidswetten er zijn overtreden?

Sommige meisjes die ik ken, vinden het erg leuk om daar te werken. Voor hen is dit erg slecht nieuws.
Die meiden worden daar als vodden uitgewrongen..

waw .. en welk is dan het laatste sexhuis in Genk ?

Die meiden worden daar als vodden uitgewrongen..

Werkelijk? Niets van gemerkt! Nog gehoord. En spreek een aardig mondje Spaans. Integendeel.

- Arbeidsuren van 12u tot 22u? Terwijl sommige andere huizen open zijn van 9 uur tot 23uur of middernacht. En daarna moeten ze de keet nog schoonmaken,

- is zeer relaxed daar. Ook tussen de klantwissel. Geen stress dat de volgende klant al staat te wachten terwijl de dame zich nog moet opfrissen,

- propere locatie, hygiënisch en op het eerste zicht alles in orde qua infrastructuur. Een huis iets verder heeft schimmel in elke kamer, de elektriciteit is een brandgevaar en geen enkele rookmelder werkt,

- het pand ligt dusdanig dat er amper overlast kan zijn voor de omgeving,

- het artikel van een sensatiekrantje vermeldt geen details. Meer desinformatie dan ℹ️,

- nog nooit in een privehuis mistoestanden opgemerkt t.a.v. de dames, zelfs niet in Mabuhay. Connecties met het criminele milieu? Zever, gezever! Zelfstandige en zeer assertieve dames die expliciet dit beroep kiezen, komen en gaan wanneer ze willen, een normale relatie hebben in Spanje of thuisland, een boekhouder en een duidelijk businessplan voor hun loopbaan,

- regelmatig medische controles.

Het zou zonde zijn als dit huis moet sluiten. Nog meer privé ontvangst waar je als overheid totaal geen controle hebt. En als klant geen enkele garantie. En waar wel criminele toestanden gebeuren. Ref. recente Pano-reportage.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan