50+ dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft ervaring met 50+ dames in Antwerpen en Limburg. Ben zelf ook niet meer van de jongste, daarom liever wat oudere dames.
Zelf heb ik ervaring met volgende dames
- Manuela in Brasschaat (hotel)
- Bieke in Heist op den Berg (prive)
- Natascha in Genk (hotel)
- Marianne - Belledejour in Luik (hotel)
- Sofie (45j) in Waarloos (Privéhuis)
- Veronique (48j) in Turnhout (prive)
- Sarah in Schoten (prive)

Van al deze dames is hier wel wat geschreven te vinden. Ik heb met allemaal goede tot zeer goede ervaringen gehad en kan ze dus wel aanbevelen.
Enige uitzondering misschien met Sarah uit Schoten. Bij haar heb ik ook altijd goede ervaringen gehad tot de laatste keer, maar dan moet jetoch maar even de recensie doorlezen.

Voor je zoektocht kan je ook best gebruik maken van de uitgebreide zoekfunctie van Deernes.com of Redlights. Daar kan je o.a. kiezen op leeftijd.

In Wijnegem is er nog Nora of Hotnora die je vindt op Deernes.com. Met haar heb ik nog geen ervaring, maar ze staat wel op mijn verlanglijstje.
 
Zelf heb ik ervaring met volgende dames
- Manuela in Brasschaat (hotel)
- Bieke in Heist op den Berg (prive)
- Natascha in Genk (hotel)
- Marianne - Belledejour in Luik (hotel)
- Sofie (45j) in Waarloos (Privéhuis)
- Veronique (48j) in Turnhout (prive)
- Sarah in Schoten (prive)

Van al deze dames is hier wel wat geschreven te vinden. Ik heb met allemaal goede tot zeer goede ervaringen gehad en kan ze dus wel aanbevelen.
Enige uitzondering misschien met Sarah uit Schoten. Bij haar heb ik ook altijd goede ervaringen gehad tot de laatste keer, maar dan moet jetoch maar even de recensie doorlezen.

Voor je zoektocht kan je ook best gebruik maken van de uitgebreide zoekfunctie van Deernes.com of Redlights. Daar kan je o.a. kiezen op leeftijd.

In Wijnegem is er nog Nora of Hotnora die je vindt op Deernes.com. Met haar heb ik nog geen ervaring, maar ze staat wel op mijn verlanglijstje.
Ik vind precies geen profiel van Nora? Nu ben ik ook wel benieuwd eigenlijk
 

Ziet er wel interessant uit.. Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft...
Hier ooit paar x geweest, binnen is het een rommeltje, beter gezegd smerig en vuil van de huisdieren die ze heeft.
Dame zelf ziet er wel redelijk verzorgd uit, maar wel ouder dan de 55 jaar die ze opgeeft, hoe oud precies weet ik niet, maar denk wel rond de 70.
Wel veel mogelijk bij haar. Heeft ondanks haar leeftijd nog wel een strakke kut.
 
Laatst bewerkt:
Zelf heb ik ervaring met volgende dames
- Manuela in Brasschaat (hotel)
- Bieke in Heist op den Berg (prive)
- Natascha in Genk (hotel)
- Marianne - Belledejour in Luik (hotel)
- Sofie (45j) in Waarloos (Privéhuis)
- Veronique (48j) in Turnhout (prive)
- Sarah in Schoten (prive)

Van al deze dames is hier wel wat geschreven te vinden. Ik heb met allemaal goede tot zeer goede ervaringen gehad en kan ze dus wel aanbevelen.
Enige uitzondering misschien met Sarah uit Schoten. Bij haar heb ik ook altijd goede ervaringen gehad tot de laatste keer, maar dan moet jetoch maar even de recensie doorlezen.

Voor je zoektocht kan je ook best gebruik maken van de uitgebreide zoekfunctie van Deernes.com of Redlights. Daar kan je o.a. kiezen op leeftijd.

In Wijnegem is er nog Nora of Hotnora die je vindt op Deernes.com. Met haar heb ik nog geen ervaring, maar ze staat wel op mijn verlanglijstje.
Ik ben weleens benieuwd naar Natascha in Genk. Ziet ze er qua leeftijd nog echt goed uit, gezicht, lichaam, etc?
 
Ik ben weleens benieuwd naar Natascha in Genk. Ziet ze er qua leeftijd nog echt goed uit, gezicht, lichaam, etc?
Natascha ziet er zeker nog zeer goed uit. Soms verschijnen er wel eens foto's van haar en die zijn redelijk recent volgens mij.
Maar wat is er goed uitzien qua leeftijd. Dat kan al wel eens schelen naargelang je leeftijd. Voor een 18 jarige is ze misschien een oude vrouw, voor mij 65+ een best aantrekkelijke en sexy vrouw. Zoiets is soms moeilijk te zeggen. Ik zie het altijd vanuit mijn positie.
Maar lees hier even het item van Natascha er maar eens degelijk op na.
 
Natascha ziet er zeker nog zeer goed uit. Soms verschijnen er wel eens foto's van haar en die zijn redelijk recent volgens mij.
Maar wat is er goed uitzien qua leeftijd. Dat kan al wel eens schelen naargelang je leeftijd. Voor een 18 jarige is ze misschien een oude vrouw, voor mij 65+ een best aantrekkelijke en sexy vrouw. Zoiets is soms moeilijk te zeggen. Ik zie het altijd vanuit mijn positie.
Maar lees hier even het item van Natascha er maar eens degelijk op na.
Bedankt. Ik ben zelf 44 jaar oud dus ik ben voor haar een klein beetje een jonkie, tenminste denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan