50+ Zuid-Holland Omgeving Rotterdam/Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wespje82!!

Wandelaar
36
28/02/22
26
1
Mede wandelaars,

Ik weet dat er al een aantal topics met deze vraagstelling zijn hier, maar na 18 pagina's in het forum verder geklikt te hebben toch maar besloten om zelf een vraag te plaatsen hierover omdat de meeste topics dan verder gaan dan ik bereid ben om te reizen.

Ik ben op zoek naar een echte rijpe betaalbare 50+ dvp die bij haar thuis ontvangt.
Ze hoeft van mij echt geen model gezichtje te hebben en ook geen perfect lichaam. Sterker nog, hoe rijper en voller, hoe beter!!!

Vroeger had ik een vaste dame in Delft (gin onder meerdere namen zoals Petra/Lenie/Lena) Maar zij is helaas vertrokken richting Zwolle...
Persoonlijke verzorging daarentegen vind ik wel heel erg belangrijk. Ben dit namelijk zelf ook.

De bekende wegen zoals kinky en SJ zijn bij mij bekend, maar ook hier schrik ik van de prijzen nu...

Laat vooral weten of je er nog een aantal kent en of er bij haar/hun mogelijkheden zijn om langs te kunnen komen als ze zelf niet meer actief advertenties plaatsen. Vaak is mond op mond reclame toch het beste!

Ik hoop dat ik met jullie top inzet kan "scoren"!
 
Terug
Bovenaan Onderaan