$500/maand Tinder abonnement

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb geen flauw idee hoe Tinder werkt , de tijden dat ik me met online dating bezig hield zijn van voor die tijd maar ik denk dat ze met alle algoritmes en de preferenties die ze hun leden vragen prima in staat zijn om mensen die de boel eerlijk ingevuld hebben en geen onrealistisch verwachtingspatroon hebben aan elkaar te koppelen hoor

Alleen wat zit er voor hun aan als ieder lid binnen een half jaar een gelukkige relatie heeft ?

Datingsites hebben er belang bij dat je zo lang mogelijk blijft hangen en zo vaak mogelijk inlogt ,je moet net niet ontevreden genoeg zijn om er mee te kappen zeg maar en altijd een sprankje hoop houden zodat je elke keer weer terug komt
 
Laatst bewerkt:
Wie vandaag als man nog geloofd dat je op tinder of welk ander platform dan ook een date kan scoren, denkt ook nog dat sinterklaas, de kerstman en eerlijke politici bestaan.
 
Datingsites hebben er belang bij dat je zo lang mogelijk blijft hangen en zo vaak mogelijk inlogt ,je moet net niet ontevreden genoeg zijn om er mee te kappen zeg maar en altijd een sprankje hoop houden zodat je elke keer weer terug komt
En dit is heel het verdien model, ik heb laatst nog een hele "deep dive" op het online daten gehad inclusief vrienden van mij die meer van de IT/Marketing kant afwisten. Hun en mijn conclusie: "tijdverdrijf, en een verdienmodel".

Je kan beter betalen als je even wil neuken en voor een relatie andere dingen proberen. Daarnaast kwam ik tijdens de lockdowns veel paydate aanbiedingen tegen die daar ook hun diensten aanboden.
 
Ik vermoed dat ze na een marktonderzoek hebben ontdekt dat de suiker-relatie wereldje booming is, daarvan willen ze ook wat van profiteren maar zonder concreet aan te geven wie de doelgroep is want dat is niet proper dus hierbij een $500/maand Tinder abonnement.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan