- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 70 + een tequila…
Afgelopen Zondag zijn de halfzusjes Lara en Aïda gestart bij Sixsens. Toen een uitstekende kamer gehad met Lara, en tegen Aïda gezegd dat ik de volgende keer graag met haar zou willen kameren. Dinsdag al gegaan, dus het wachten viel nogal mee
.
Aïda is pas 19 jaartjes jong!
Drie keer gevraagd of ze dit zeker wist. Ja, ze wist het zeker. Zoals al eerder aangegeven heeft ze een opvallende neus
, maar even voor de duidelijkheid: is prima hoor, dit maakt haar alleen maar makkelijker te vinden. Aïda's 160 centimetertjes brengen 54kg. op de weegschaal. Ze is dus slank, maar heeft mooie rondingen. Dan bedoel ik vooral haar billen en borsten (B cup, als het geen C is). Heel natuurlijk clean meisje met donkerblond haar en enkele tatoeages, waaronder eentje van een Dollar $ teken, dus wel een beetje oppassen met haar
.
Junior werd op een opvallend prettige manier geactiveerd, waarna het tijd was voor de diverse gevechtsposities. Dit zag er erg goed uit, en ze deed ook lekker mee, helemaal prima. Helaas wel weer met zo'n extra dikke rode regenjas, dus gevraagd om het handmatig af te maken. Het was geen enkel probleem voor Aïda om er nog een goede plof uit te krijgen.
Herhalingsgevaar is er zeker, maar dan het liefste met Aïda's halfzus Lara erbij
. Ze bieden dit ook zelf aan.
De dames zijn beiden erg vriendelijk, in voor een praatje en spreken goed Engels. Nogmaals: ik hoop dat ze blijven.
De vijf sterretjes zijn iets naar boven afgerond, gezien haar leeftijd.
Met zo'n jonge meisjes moet je toch altijd wat extra voorzichtig zijn vind ik.

Aïda is pas 19 jaartjes jong!

Junior werd op een opvallend prettige manier geactiveerd, waarna het tijd was voor de diverse gevechtsposities. Dit zag er erg goed uit, en ze deed ook lekker mee, helemaal prima. Helaas wel weer met zo'n extra dikke rode regenjas, dus gevraagd om het handmatig af te maken. Het was geen enkel probleem voor Aïda om er nog een goede plof uit te krijgen.
Herhalingsgevaar is er zeker, maar dan het liefste met Aïda's halfzus Lara erbij

De dames zijn beiden erg vriendelijk, in voor een praatje en spreken goed Engels. Nogmaals: ik hoop dat ze blijven.
De vijf sterretjes zijn iets naar boven afgerond, gezien haar leeftijd.
Met zo'n jonge meisjes moet je toch altijd wat extra voorzichtig zijn vind ik.
Laatst bewerkt: