- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 70
De afgelopen paar maanden al een aantal keren visueel genoten van Aïsha die lekker in de zon ligt te bruinen, vooral als ze met haar mooie billen in de lucht ligt. Vandaag was dit ook weer zo. Toch maar eens gevraagd of ze ook "deed kameren"…
.
Aïsha heeft een exotische uitstraling, die uitstekend past bij het Duizend-en-een nacht idee (in de bar) van Sixsens.
31 jaar, 1.70m., 65 kg., lange zwarte haren, B cup, zeer mooie gebruinde huid, weinig tot geen tattoos geloof ik (niet goed op gelet).
Ze zorgt meteen voor een zeer ontspannen en goede sfeer, en toont ook persoonlijke interesse, gaat echt op dingen in. Dit is meestal wel anders! Het helpt natuurlijk ook dat ze intelligent is en haar talen spreekt. Echt een hele mooie lieve rustige dame.
Maar ze weet wel van wanten
!
Alles was goed tot zeer goed, zal zeker herhaald worden
.
Vanwege de "total experience" rond ik naar boven af en krijgt ze vijf sterretjes van mij. Zo'n prettig persoon kom je niet vaak tegen.

Aïsha heeft een exotische uitstraling, die uitstekend past bij het Duizend-en-een nacht idee (in de bar) van Sixsens.
31 jaar, 1.70m., 65 kg., lange zwarte haren, B cup, zeer mooie gebruinde huid, weinig tot geen tattoos geloof ik (niet goed op gelet).
Ze zorgt meteen voor een zeer ontspannen en goede sfeer, en toont ook persoonlijke interesse, gaat echt op dingen in. Dit is meestal wel anders! Het helpt natuurlijk ook dat ze intelligent is en haar talen spreekt. Echt een hele mooie lieve rustige dame.
Maar ze weet wel van wanten

Alles was goed tot zeer goed, zal zeker herhaald worden

Vanwege de "total experience" rond ik naar boven af en krijgt ze vijf sterretjes van mij. Zo'n prettig persoon kom je niet vaak tegen.