A merk of B Merk?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kies altijd voor kwaliteit, niet voor kwantiteit.
Kwantiteit is hoe de machine eruit ziet, kwaliteit is wat de machine doet. Het gaat bij mij dus niet om de cadeauverpakking 😏

Kwantiteit heeft niets te maken met "hoe de machine eruit ziet". Als we nu zelf definities van woorden gaan verzinnen wordt het een lastig verhaal ;)
Maar goed... ik zal DVP's sowieso nooit met een wasmachine ofzo vergelijken.

Feit blijft. Bij gelijke service is zijn de meeste mannen bereid meer te betalen voor een knappere DVP dan voor een normale girlnext door. Uiterlijk is zeker een USP (Unique selling point) dat door een dame ingezet kan worden.

En de beste meneer die het topic starten... die snapt niet dat sommige dames zonder duidelijke USP wel een gokje doen in het meer premium segment op bv kinky.
 
Snap de hele discussie wat betreft A, B, C, D enzovoort merken niet zo goed. Uiteindelijk is het een kwestie van vraag en aanbod + wat de gek ervoor geeft. Net als met huizen, het blijft een stapel stenen.

Stel dat iemand 500 per maand te besteden heeft aan plezier buiten de deur, laten we het zo maar noemen. De één is blij met een uurtje Sissel (omdat die hier al vaker genoemd is in dit topic) en de ander doet liever 6 of 7 vluggertjes in de maand bij een voor hem leuke dame. Beide tevreden, dan hebben ze beide toch een zogenaamd A merk te pakken gehad?
 
Ja, dat lijkt me wel. Ze geeft in de advertentie ook aan korting te geven aan haar OnlyFans leden, deel van de marketingstrategie.
Was me niet opgevallen, als het haar om onlyfans gaat dan wil ze misschien niet eens klanten via kinky want ze had haar prijzen een tijdje terug nog verhoogd, misschien was er eentje zo gek om het bedrag te betalen dat ze bij zichzelf dacht dan zijn mijn prijzen nog niet hoog genoeg. Zal inderdaad gericht zijn op haar 'fans', als je haar niet kent ga je dat niet betalen.
 
Kwantiteit heeft niets te maken met "hoe de machine eruit ziet". Als we nu zelf definities van woorden gaan verzinnen wordt het een lastig verhaal ;)
Dat dacht ik ook, in het geval van wasmachines dan gaat het er bij kwantiteit om dat mensen een zo goedkoop mogelijke machine willen en bij kwaliteit eentje die zo lang mogelijk meegaat dus duurder
 
Snap de hele discussie wat betreft A, B, C, D enzovoort merken niet zo goed. Uiteindelijk is het een kwestie van vraag en aanbod + wat de gek ervoor geeft. Net als met huizen, het blijft een stapel stenen.

Stel dat iemand 500 per maand te besteden heeft aan plezier buiten de deur, laten we het zo maar noemen. De één is blij met een uurtje Sissel (omdat die hier al vaker genoemd is in dit topic) en de ander doet liever 6 of 7 vluggertjes in de maand bij een voor hem leuke dame. Beide tevreden, dan hebben ze beide toch een zogenaamd A merk te pakken gehad?

Nee want dan kan je dus zeggen dat de ene liever naar de Mac gaat en de ander liever naar een sterren restaurant? Hey zolang ze beide blij zijn.....

Gaat erom dat de Mac soms evenveel vraagt als Loetje ;)
 
Dat dacht ik ook, in het geval van wasmachines dan gaat het bij kwantiteit dat mensen een zo goedkoop mogelijke machine willen en bij kwaliteit eentje die zo lang mogelijk meegaat
Neen.. kwantiteit = aantal/volume
heeft niets te maken met merk A/B/C/D....

Kwantiteit is iemand die 10x50e uitgeeft aan dames voor cumdumps
Kwaliteit is iemand die 1x500 uitgeeft aan 1 DAME vanwege superdepuperservice
 
Snap de hele discussie wat betreft A, B, C, D enzovoort merken niet zo goed. Uiteindelijk is het een kwestie van vraag en aanbod + wat de gek ervoor geeft. Net als met huizen, het blijft een stapel stenen.

Stel dat iemand 500 per maand te besteden heeft aan plezier buiten de deur, laten we het zo maar noemen. De één is blij met een uurtje Sissel (omdat die hier al vaker genoemd is in dit topic) en de ander doet liever 6 of 7 vluggertjes in de maand bij een voor hem leuke dame. Beide tevreden, dan hebben ze beide toch een zogenaamd A merk te pakken gehad?

Sommige leden zijn bang dat als de B hoeren op de tarieven van de A hoeren zitten, de A hoeren hun prijzen weer gaan verhogen. Als dat zo doorgaat kunnen de hoerenlopers met een beperkt budget de A hoeren niet meer neuken, daar zijn ze bang voor
 
Neen.. kwantiteit = aantal/volume
heeft niets te maken met merk A/B/C/D....

Kwantiteit is iemand die 10x50e uitgeeft aan dames voor cumdumps
Kwaliteit is iemand die 1x500 uitgeeft aan 1 DAME vanwege superdepuperservice
Ik ga liever 10 keer.
Ben altijd eenvoudig gebleven, ondanks dat ik door omstandigheden wel de financiële mogelijkheden heb gekregen.
Aard van het beestje is dat
 
Sommige leden zijn bang dat als de B hoeren op de tarieven van de A hoeren zitten, de A hoeren hun prijzen weer gaan verhogen. Als dat zo doorgaat kunnen de hoerenlopers met een beperkt budget de A hoeren niet meer neuken, daar zijn ze bang voor
Is toch onzin, jij zegt dat als een Hisense wasmachine net zo duur zou zijn als een Miele, Miele zijn prijzen zou verhogen? Lijkt me dus niet, iedereen zou een Miele gaan kopen. Hebben ze veel meer aan.
 
Sommige leden zijn bang dat als de B hoeren op de tarieven van de A hoeren zitten, de A hoeren hun prijzen weer gaan verhogen. Als dat zo doorgaat kunnen de hoerenlopers met een beperkt budget de A hoeren niet meer neuken, daar zijn ze bang voor

In praktijk? A merken rekenen inflatie eerder door dan B merken. ;)
Dus de top zal eerder richting de 200+ gaan en de echte B'tjes blijven rond de 150 hangen. Dit maakt voor een groep de A-dames dus onbereikbaar...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan