Recensie Aaliyah, Yu&Mi, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bamihapje

Vaste klant
121
01/08/21
155
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profielpagina/?dame=aaliayh
Totale kosten (in euro)
155
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aaliyah is een lieve, jonge en praatgrage meid. Ontzettend mooie billen, een genot voor de billenman. Geeft een prima massage en weet je daarbij goed te teasen.
Extra's waren geloof ik wel mogelijk, maar geen gebruik van gemaakt.
 
Ben ook bij haar geweest. Lieve mooie jonge meid, waar veel mee mogelijk is. Prachtige billen, mooie kleine borsten, mooi mondje en ogen. Service meer dan goed.

Hoe kom je aan 155 euro ?
 
Had afgelopen maandag afspraak gemaakt met Aaliyah voor vandaag 10.30 uur. Om 11.00 uur was ze er nog niet 😫 Volgens de gastvrouw kwam ze regelmatig niet opdagen. Heb dus nog gewacht tot 11.00 uur en ben toen maar gegaan. De overige dames stonden me niet aan. Ook Amy (Thirza) die ik min of meer als backup in gedachten had had ook wederom afgebeld, deed ze ook vaker volgens de gastvrouw. Vandaag alleen al waren 3 dames die ingepland stonden niet gekomen.
 
Na de misser van vorige keer nu bij Aaliyah geweest, ze was nu wel op komen dagen 😉
Wat een BEAUTY 😍
En wat een geweldig figuur, precies zoals ik het 't mooist vind. Prachtige ronde billen, stevige dijen, mooie puur natuur borstjes en bovenal een zeer knap gezicht 😜
Ook een zeer vriendelijke en leuke meid in de omgang. Fijne massage gehad en spetterend klaargekomen en zeer tevreden de salon verlaten 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan