Aanranding, voorkomen dvp’s zedendelicten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ice

Meubelstuk
Forumpionier
1.305
03/07/21
1.882
7
Mijn vriendin Kim is donderdag aangerand , 2 voorbijgangers vonden het nodig haar in billen en borsten te knijpen, ze heeft aangifte gedaan

Mijn mening is dat het bestaan van dvp's voorkomt dat er meer van die gekke dingen gebeuren, dat mensen zonder dit meer seksueel gefrustreerd raken en dan maar een willekeurige dame op straat aanranden of verkrachten

Wat is jullie mening hierover ?

@Ice Ik ben het wel met je stelling eens. Ik zou zelf nooit een vrouw aanranden, daarvoor heb ik genoeg respect voor vrouwen. Ik denk wel dat het voor sommige mannen beter is dat het mogelijk is om een dvp te bezoeken om de behoefte aan seks te kunnen waarmaken. Dus ik denk wel dat het beter is dat er prostitutie bestaat. Als ik over bijv. Zweden lees dat het compleet verboden is, dan lijkt me dat toch erg vervelend als vrijgezel door het leven te gaan. Dan ben ik blij om hier "gewoon" lekker een wippie tegen betaling te gaan maken. Als ik maar genoeg geld over houd voor andere dingen.

Verschillende onderzoeken suggereren dat er een verband is tussen het legaliseren van sekswerk en afname in seksueel geweld, dus ik ben wel geneigd je stellingname te onderschrijven.

Our research finds that liberalizing prostitution leads to a significant decrease in rape rates whereas prohibiting it does the opposite. Our research also finds that the effects are asymmetric: the economic magnitude of prohibiting commercial sex is about four times as large as that of liberalizing it. On average, countries that liberalize commercial sex experience a decline in their rape rate by approximately 3 cases per 100,000 people relative to countries that experience no legal changes in prostitution. By contrast, countries that prohibit prostitution experience an increase in their rape rate by approximately 11 cases per 100,000 people relative to countries that experience no legal changes in prostitution. These results are significant given that the sample average rape rate is 9 per 100,000 people.

Mijn vriendin Kim is donderdag aangerand , 2 voorbijgangers vonden het nodig haar in billen en borsten te knijpen, ze heeft aangifte gedaan

Mijn mening is dat het bestaan van dvp's voorkomt dat er meer van die gekke dingen gebeuren, dat mensen zonder dit meer seksueel gefrustreerd raken en dan maar een willekeurige dame op straat aanranden of verkrachten

Wat is jullie mening hierover ?
Wat vreselijk voor je vriendin..

Laat haar maar rustig aan doen want ze zal flink geschrokken zijn.

Je vraag:
Ik denk dat er hier in NL genoeg aanbod is om sex te krijgen. En dan nog gebeurd het zoveel! ik ken meerdere meiden die zijn aangerand. Dat is volgensmij de macht hij die mannen wat ze voelen en hen de kick geeft 🤮

Laatst bewerkt:
Ik ben er bang voor van niet.. ik ken meerdere meiden die zijn aangerand. Dat is allemaal gebeurd in discotheken op straat en zelfs op het werk. Door mannen met gewoon een vrouw of Van die viezerikken of mensen met een andere nationaliteit en mentaliteit die geen zin hebben om te betalen en kicken op de spanning
Het zal helaas nooit verdwijnen, maar ik denk dat de vraag is of het erger zou zijn als sekswerk niet bestond of totaal illegaal zou zijn. Ik denk van wel.

Ik denk dat aanranders het puur doen voor de macht en schockeffect (en dus eigenlijk ook weer macht) die ze denken ermee te krijgen.

Ze willen aanraken wie en wat ze willen aanraken.

Ik denk niet dat het wel of niet bestaan van DVP's daar wat mee te maken heeft.

Het is gewoon een stoornis in iemands hoofd.

Ik denk bijvoorbeeld ook niet dat er minder ontucht met kinderen gepleegd zou worden als er sexdolls zouden bestaan in de vorm van een kind. Het is gewoon een afwijking in iemands brein en een hunker naar macht hebben over iemand.

Wat vreselijk voor je vriendin..

Laat haar maar rustig aan doen want ze zal flink geschrokken zijn.

Je vraag:
Ik denk dat er hier in NL genoeg aanbod is om sex te krijgen. En dan nog gebeurd het zoveel! ik ken meerdere meiden die zijn aangerand. Dat is volgensmij de macht hij die mannen wat ze voelen en hen de kick geeft 🤮
Ze is zeker flink geschrokken maar ze heeft een van de twee wel een flinke klap op zijn neus gegeven

Het gaat inderdaad vaak om een machtsgevoel bij dit soort daders

Volgens mij zijn er wel onderzoeken dat het niet zoveel met elkaar te maken heeft.

Op de Gay Pride de nodige aanrandingen en verkrachtingen las ik in de krant. Terwijl homo's daar toch wel aan seks met consent zouden moeten kunnen komen, hetero vrouwen ook makkelijk aan seks kunnen komen als ze dat willen en hetero mannen desnoods naar de ramen kunnen gaan, want dvp's zijn volop beschikbaar in Amsterdam.

prostututie in India is legaal

Klopt, maar leg uit wat je bedoelt? Je had het over het aanbod.

In Nederland is de schatting dat er ongeveer 30.000 prostituees werken. Op een bevolking van 18 miljoen zou dat ongeveer 1 prostituee per 600 inwoners betekenen.
In India is de schatting dat er ongeveer 650.000 prostituees werken. Op een bevolking van 1.45 miljard zou dat 1 prostituee per 2232 inwoners betekenen.
Dus ongeveer een kwart per capita in vergelijking met Nederland.

Dan hebben we het nog niet eens over andere omstandigheden zoals de extreme armoede waardoor het aanbod an sich niet uitmaakt omdat er geen cent gespaard kan worden.

Moet afschuwelijk geweest zijn voor je vriendin. Hopelijk kan de aangifte aangevuld worden met beelden zodat de daders geen ander beeld gaan ophangen.

Ik deel je mening wat betreft dvp's en had dit in het verleden als eens neergepend; de rol van dvp's in onze maatschappij is ZEER groot en verdiend niets meer dan lof en respect. Niet iedereen is gemaakt voor een relatie, niet iedereen is gemaakt om kinderen te hebben. Maar wat we allemaal nodig hebben is intimiteit, aanrakingen en erotiek. De stoffen die aangemaakt worden in onze hersenen zijn van levensbelang voor ons mentaal welzijn.
Ik prijs mezelf héél gelukkig dat ik de mogelijkheid heb om dvp's te kunnen bezoeken!

Ik ben van mening dat mannen die zonder consent en zonder respect een vrouw in billen en borsten knijpen, geen knip voor de neus waard zijn om ook DVP's te mogen bezoeken. Moeten de DVP's dan dit soort respectloze ratten tolereren en ontvangen, als zij eens wisten wat voor vieze kerels dit zijn?

Deze mannen moeten opnieuw opgevoed worden. En als ze zich niet kunnen gedragen, mogen ze bij geen enkele vrouw in de buurt komen. En dit is nog steeds een groot probleem.

Klopt, maar leg uit wat je bedoelt? Je had het over het aanbod.

In Nederland is de schatting dat er ongeveer 30.000 prostituees werken. Op een bevolking van 18 miljoen zou dat ongeveer 1 prostituee per 600 inwoners betekenen.
In India is de schatting dat er ongeveer 650.000 prostituees werken. Op een bevolking van 1.45 miljard zou dat 1 prostituee per 2232 inwoners betekenen.
Dus ongeveer een kwart per capita in vergelijking met Nederland.

Dan hebben we het nog niet eens over andere omstandigheden zoals de extreme armoede waardoor het aanbod an sich niet uitmaakt omdat er geen cent gespaard kan worden.
wat ik bedoel is dat er überhaupt aanbod is, het is zelfs legaal. in verhouding zijn er blijkbaar minder prostituees per inwoner dan in NL, maar het aanbod is er en zonder legale beperkingen. wat betreft armoede: klopt ook, maar dan zou je ook moeten kijken naar de achtergrond van de daders, de prijzen die zoal worden gehanteerd en wat het aanbod precies is.

mijn punt is dat ondanks er (legale) mogelijkheden zijn voor mannen om aan hun gerief te komen, er alsnog buitengewoon veel zedendelicten kunnen worden gepleegd:
het bestaan van dvp's voorkomt dat er meer van die gekke dingen gebeuren, dat mensen zonder dit meer seksueel gefrustreerd raken en dan maar een willekeurige dame op straat aanranden of verkrachten

en dat het dus ook een "cultureel" ding is - nee ik bedoel niet dat het aanranden/verkrachten van vrouwen bij de Indiase cultuur hoort, maar het is wel een symptoom van de man-vrouw verhoudingen in dat land.

Ja ze zei dat hij naar zijn gezicht greep en dat de tranen in zijn ogen stonden.

Dank je wel, ze redt zich wel, twijfelt alleen of ze niet te uitdagend gekleed was
NIET AAN TWIJFELEN KIM!!!
Het is echt niet haar schuld. Die 2 smeerlappen moeten gewoon van haar afblijven. Top dat ze een een flinke klap heeft verkocht. Hopelijk kan ze het snel een plekje geven. En dragen wat ze leuk vindt 😃

Dank je wel, ze redt zich wel, twijfelt alleen of ze niet te uitdagend gekleed was
Al loopt ze in haar blote kont over straat, dan nog hoort iedereen met zijn tengels van haar af te blijven. Uitdagend gekleed zijn staat nooit gelijk aan toestemming.

Ik snap het best dat ze gaat twijfelen of ze niks verkeerd gedaan heeft, maar dat is echt niet zo en ik hoop dat ze zich dat ook gaat beseffen.

Aanranding is nooit de schuld van het slachtoffer op wat voor manier dan ook.

Het is #@*&%€ de omgekeerde wereld als vrouwen op straat rekening moeten gaan houden met de daders en zich daarop gaan kleden.

Ik vind het al erg genoeg dat ze met sleutels tussen de vingers of zogenaamd bellend over straat gaan, omdat ze zich onveilig voelen.

En ja, als ik een mooie dame zie, dan blijft mijn blik soms ook even hangen, wat voor haar onprettig kan zijn. Mijn excuses daarvoor. Ik besef dat ik ook daaraan bijdraag.

Echter denken dat je ongevraagd aan iemands borsten en billen mag zitten? Zulke smeerlappen kunnen mij niet hard genoeg aangepakt worden.

De fysieke daad is één ernstig feit, maar de psychische klap die uitgedeeld is, wordt denk ik nogal eens onderschat.

Sterkte beiden.

Terug
Bovenaan Onderaan