Aantal toegestane hoogtepunten bij een DVP - ervaringen en ongeschreven regels ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hanteer gewoon altijd onbeperkt aantal keer klaarkomen. De meesten kunnen wel een keer of 2 a 3 keer komen, uitzonderingen daargelaten. Zolang de tijd nog niet om is is het aan de klant zelf hoe vaak hij nog wilt. Wel vind ik het fijn als je je even een klein beetje opfrist na het komen als je erna nog een keer wilt :)
 
Zolang de tijd nog niet om is is het aan de klant zelf hoe vaak hij nog wilt.
Waarbij veel dames hier een eigen interpretatie hebben van "tijd is om".
Als je bij een date van 30 min na 5 minuten komt, dan iheb je een kans, dat de dame de resterende 25 minuten er alles aan doet om je nog een keer te laten komen. Ben je 10 of 15 minuten bezig is het date iha over.
 
Waarbij veel dames hier een eigen interpretatie hebben van "tijd is om".
Als je bij een date van 30 min na 5 minuten komt, dan iheb je een kans, dat de dame de resterende 25 minuten er alles aan doet om je nog een keer te laten komen. Ben je 10 of 15 minuten bezig is het date iha over.
De tijd is om als de tijd om is. Maar als we 10 min voor tijd naar een orgasme toe werken ga ik niet precies op de tijd zeggen stop maar het is tijd. Niet dat ik nog een half uur langer doorga maar 5 a 10 min doe ik niet moeilijk over. Max 15 want ben ook weer geen gekke henkie 😋
 
De tijd is om als de tijd om is. Maar als we 10 min voor tijd naar een orgasme toe werken ga ik niet precies op de tijd zeggen stop maar het is tijd. Niet dat ik nog een half uur langer doorga maar 5 a 10 min doe ik niet moeilijk over. Max 15 want ben ook weer geen gekke henkie 😋
Je ziet toch ook zelf dat die commentaren (vrijwel) altijd uit de hoek van de 'snelle wip' komen. Ze boeken (max!)30 min 'on the cheap'... en willen dan na 15 min nog een 'tweede ronde'... goed wetende dat ze dat binnen de betaalde tijd hoegenaamd niet 'klaarkrijgen'.

En... dan hier maar klagen over 'die slechte vrouwen'... die alleen maar uit zijn op hun geld...
 
De tijd is om als de tijd om is. Maar als we 10 min voor tijd naar een orgasme toe werken ga ik niet precies op de tijd zeggen stop maar het is tijd. Niet dat ik nog een half uur langer doorga maar 5 a 10 min doe ik niet moeilijk over. Max 15 want ben ook weer geen gekke henkie 😋
Oef… dat doe ik dus echt niet meer. Het is altijd "nog heel even, ik kom echt bijna". vaak zijn het de klanten die hun neus hebben gepoederd, die zijn naast overmoedig ook incapabel om überhaupt te komen.
 
Je ziet toch ook zelf dat die commentaren (vrijwel) altijd uit de hoek van de 'snelle wip' komen. Ze boeken (max!)30 min 'on the cheap'... en willen dan na 15 min nog een 'tweede ronde'... goed wetende dat ze dat binnen de betaalde tijd hoegenaamd niet 'klaarkrijgen'.

En... dan hier maar klagen over 'die slechte vrouwen'... die alleen maar uit zijn op hun geld...

Sorry maar klopt niet... Ik boek een uur als ik meerdere hoogtepunten verwacht.
 
Oef… dat doe ik dus echt niet meer. Het is altijd "nog heel even, ik kom echt bijna". vaak zijn het de klanten die hun neus hebben gepoederd, die zijn naast overmoedig ook incapabel om überhaupt te komen.
Snap ik wel hoor! Daarom ook max 15 maar misschien niet handig om te benoemen hier omdat iedereen dan 15 extra wil meteen🤣
Maar het maakt me niet heel erg uit omdat ik ook zelden meer dan 1 klant per dag doe omdat ik dat genoeg vind. Dus die paar minuutjes extra voor die ene klant is dan wel te overzien. Als je er meerdere per dag hebt is dat natuurlijk niet handig om te doen die extra tijd steeds
 
Snap ik wel hoor! Daarom ook max 15 maar misschien niet handig om te benoemen hier omdat iedereen dan 15 extra wil meteen🤣
Maar het maakt me niet heel erg uit omdat ik ook zelden meer dan 1 klant per dag doe omdat ik dat genoeg vind. Dus die paar minuutjes extra voor die ene klant is dan wel te overzien. Als je er meerdere per dag hebt is dat natuurlijk niet handig om te doen die extra tijd steeds
Ik begrijp wat je zegt maar kan me er niet in vinden. Tijd is tijd en zeker in dit vak in mijn ervaring erg belangrijk duidelijk te zijn en op je strepen te staan wat dat betreft. Lukt het niet binnen de tijd kun je eventueel bijboeken.
 
Ik begrijp wat je zegt maar kan me er niet in vinden. Tijd is tijd en zeker in dit vak in mijn ervaring erg belangrijk duidelijk te zijn en op je strepen te staan wat dat betreft. Lukt het niet binnen de tijd kun je eventueel bijboeken.
Respect voor ieders werkwijze hoor. Goed dat je je grens bewaakt.
Ik zit ook altijd aardig binnen de tijd hoor maar paar minuutjes vind ik geen ramp. Maar like i said, vooral omdat ik dus zelden meer dan 1 date per dag wil doen. Zit niet standaard op een kwartier langer hoor maar als het zo uitkomt en eens voorkomt maal ik er niet echt om
 
Oef… dat doe ik dus echt niet meer. Het is altijd "nog heel even, ik kom echt bijna". vaak zijn het de klanten die hun neus hebben gepoederd, die zijn naast overmoedig ook incapabel om überhaupt te komen.

Ik denk dat dat soort klanten precies de reden zijn waarom sommige dames/huizen iets zeggen over maximaal aantal orgasmes.

Eerste keer komen, uitrusten, en met te weinig resterende tijd mag de dame zich een tennisarm trekken en zere kaak pijpen en door de tijd heen gaan want hij komt echt bijna.

"Mag ik meer keer komen" is niet hetzelfde als "jij garandeert dat je doorgaat totdat ik meer keren gekomen ben" , zoiets zal ook wel een misvatting zijn.

Nu kom ik vrij langzaam - en een tweede keer binnen de tijd die ik boek zit er dan zeker niet in, maar mijn ervaring is dat de resterende tijd gewoon prettig gevuld wordt met knuffelen, babbelen, wat massage e.d.
(ik boek gewoonlijk een uur , geen vluggertjes en probeer dames met een afwerk-reputatie te mijden)
 
een tweede keer komen lukt me moeilijk in een date van 2 uur. in 3 uur lukt het meestal wel.
maar dat vind ik niet erg.
ik vind het zelf dan beter, het voelt intenser aan want je kan lang blijven doorgaan zonder dat het plots stopt door klaar te komen.
kan je allerlei geils doen zonder dat je bang moet zijn om te snel klaar te komen.

en ik laat dat dan wel weten dat het niet meer zal lukken om klaar te komen als ik merk dat de tijd bijna om is.
voor mij is een date even geslaagd of ik wel of niet klaarkwam tijdens ronde 2, het gaat me toch meer om al hetgeen zich afspeelt voor het klaarkomen.
klaarkomen kan ik makkelijk zelf doen, daarvoor betaal ik niet :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan