Aanwezigheid dames Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ligt het aan mij of is de keuze voor de moment zeer beperkt in gent? Nu al 2maal de vrijdagavond langs geweest en vele ramen gewoon dicht of niemand aanwezig. Nu weet ik wel dat er veel dames niet zitten te wachten op het weekend omwille van de toffe buren uit het westen. Maar nu is het toch echt flauw. En in de week is het niet echt veel beter.
Ga ik gewoon op de verkeerde momenten?
 
Neen, anderen en ikzelf hebben het hier meermaals aangehaald, tis effectief triestig.
Ik heb het in meer dan 10 jaar nooit zo triest geweten.

Tijdens de eerste en tweede golf, voor en na de eerste paar sluitingen, was het zelfs beter.
 
Neen, anderen en ikzelf hebben het hier meermaals aangehaald, tis effectief triestig.
Ik heb het in meer dan 10 jaar nooit zo triest geweten.

Tijdens de eerste en tweede golf, voor en na de eerste paar sluitingen, was het zelfs beter.
Klopt volledig. Was er donderdagavond. Alle betere dames lijken - al dan niet tijdelijk (?) - met de Noorderzon verdwenen. Vanessa (Chrystal bar), Alexandra (Vogue 1 raam 3-4), Antonia (Schepenenvijverstraat 23/1), Leyla (Navy raam 1), Nathalie (Vanderdonckdoorgang open gedeelte),...enz... Rest alleen nog Anna (Navy middelste raam)... maar dan mag die geen kuren hebben (= vaak zo als ze je ergens anders zag binnengaan...). Bijzonder mooie looks en mooie lichaam maar op seksueel vlak eigenlijk niet echt iets speciaal. Ze is wel heel vaak bezet... In het glazen straatje zat in bar Doceur (das nr 4 denk ik) een tamelijk mooie dame van rond de 28 jaar, zwart kort haar met bril op. Lijkt eerder koel aan het raam, maakt totaal geen aanstalten om je binnen te lokken integendeel ze bekijkt je nauwelijks... (binnen lijkt het wat anders te horen aan het getier en gekreun toen ze bezig was... jadadde, was te horen van op 10 meter afstand), Verder zat in bar Vogue 3 een voor mij nieuwe blondine lang krullend haar, ferme tieten (C-cup) ze ziet er goed uit (ook rond de 28 denk ik) maar lijkt niet zo heel veel werk te hebben... (dus op de hoek, samen met de mollige dame). In Vogue 2 zit ook een mooie meid (mooie looks maar allicht silicone borsten en komt vrij stuurs en onderkoeld over en ook weinig werk... Verder van de rest weinig zaaks.... Antonia - de enige die voor mij nog echt de moeite is - was er op 20/01 nog maar gisteren en eergisteren alvast niet, al dan niet tijdelijk weg ?). Weet iemand iets meer over de dames die ik beschreef maar die ik alleen ken van zien ?

Nachtshift:

1/ bar Douceur Glazen straatje n°4 of 6 denk ik) ),
2/ bar Voque 3 (op de hoek Vanderdonckdoorgang het verste meisje bij de mollige dame)
3/ Vogue 1 raam2 Schepenenvijverstraat

Bedankt voor de info. grt. Dorisday.
 
Ik weet dat het al paar keer besproken is hier, maar vond het voor mij persoonlijk dan wel meevallen. Maar nu vond ik het toch wel zeer triestig.
De dames die boris beschrijft zijn mij niet echt opgevallen of waren juist bezet dat moment.
Was mij wel een blonde met krullen opgevallen in bar vogue 21/3 in schepenvijverstraat, maar maar was toen eigenlijk opweg naar babylon om de dame op de hoek nog eens te bekijken, maar was toen bezet of weg. Schepenvijverstraat 36/2 slanke met lang donkerbruin of zwart haar. Dat waren 2 nieuwe gezichten voor mij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Hey lonewolf de dame die je bedoelt van schepenenvenvijverstraat straat 21/3 met blonde krullen is zeer zeker stella. Topdame. Moet je als je kan zeker eens bezoeken voor het corona tijdperk een van mijn favoriete dames heb ze keer of 6 bezocht en is voir mij persoonlijk ook wel een toppertje, heel lief en begripvol voor veel, mits het nodige respect want dit is heel belangrijk voor haar. Trust me, probeer haar maar een keer ik denk niet dat het je zal beklagen en zeker niet als je zegt dat ze je opgevallen is, moet zijn dat ze je type wel is 😉voor mij was ze dat vanaf het eerste moment ik in Gent haar gezien heb en ook meteen een klik met haar, je kan ook recencies over haar terugvinden onder stella. 100 procent zeker dat zij het is. En normaal draagt ze van die doorzichtige heels ook.echt een lekker geil kippetje.
 
Hey lonewolf de dame die je bedoelt van schepenenvenvijverstraat straat 21/3 met blonde krullen is zeer zeker stella. Topdame. Moet je als je kan zeker eens bezoeken voor het corona tijdperk een van mijn favoriete dames heb ze keer of 6 bezocht en is voir mij persoonlijk ook wel een toppertje, heel lief en begripvol voor veel, mits het nodige respect want dit is heel belangrijk voor haar. Trust me, probeer haar maar een keer ik denk niet dat het je zal beklagen en zeker niet als je zegt dat ze je opgevallen is, moet zijn dat ze je type wel is 😉voor mij was ze dat vanaf het eerste moment ik in Gent haar gezien heb en ook meteen een klik met haar, je kan ook recencies over haar terugvinden onder stella. 100 procent zeker dat zij het is. En normaal draagt ze van die doorzichtige heels ook.echt een lekker geil kippetje.
Ja dat is ze inderdaad 100% zeker
 
Nu toch spijt dat ik naar huis gegaan ben gisteren 🙄 ik moet zeggen voor mij was het de eerste keer dat ik ze zag. En mijn type...nja, ze leek zeer spontaan en zou wel iemand zijn waar je eens goed naar zou kijken op straat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan