Aanwezigheid dames Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is er de laatste weken aan de hand in Gent. Bij de heropening was het niet veel soeps maar nu is er gewoon niks meer ?
't Ja Midnightwolf, ik weet het ook niet. Ik ga - een uitzondering niet te na gesproken - altijd 's avonds (ten vroegste vanaf 21u00); Op de dayshift heb ik totaal geen zicht (maar al veel gelezen dat het niks meer voorstelt). In de nightshift zijn zowat al de 'beteren' weg: Alexandra (bar Vogue Schepenenvijversraat 21/3), Vanessa (bar Crystal Schepenenvijverstraat 19A2), Antonia (Schepenenvijverstraat 23/3), Nathalie (Vanderdonckdoorgang open gedeelte 15R). Rest nog Anna, de Roemeense met de lange zwarte haren en zéér mooie looks (Bar Navy (het vroegere La Seduction) Schepenenvijverstraat 2M middelste raam). Ze heeft een mooi lichaam, is vriendelijk (+ mooie aantrekkelijke glimlach) en is goed voor wie van Soft seks houdt. In Oostende is het ook zo goed als niks (vorige week geweest in de nachtshift). Heb jij nog aanraders aub ?; Grt. Dorisday.
 
Vandaag in Antwerpen geweest op de dag.
Maar daar is het niet veel beter dan in Gent.
Vele vensters leeg .
Zat voor mij niets bij dus het geld weer mee terug naar huis :cry:
 
Niks meer is nu wel veel gezegd maar de laatste drie jaar is het ieder jaar wel minder en dames die 3 jaar geleden kloegen over een te kalme buurt is 2 derde van die dames niet meer te zien en komen er minder in de plaats, vooral overdag staat heel veel leeg, in avond/nacht dienst is het iets beter maar een overrompeling zal het niet meer worden, wel spijtig maar zoals je kunt lezen is het in Antwerpen ook zo met een raamkwartier die zo een goeie reputatie heeft.
 
't Ja Midnightwolf, ik weet het ook niet. Ik ga - een uitzondering niet te na gesproken - altijd 's avonds (ten vroegste vanaf 21u00); Op de dayshift heb ik totaal geen zicht (maar al veel gelezen dat het niks meer voorstelt). In de nightshift zijn zowat al de 'beteren' weg: Alexandra (bar Vogue Schepenenvijversraat 21/3), Vanessa (bar Crystal Schepenenvijverstraat 19A2), Antonia (Schepenenvijverstraat 23/3), Nathalie (Vanderdonckdoorgang open gedeelte 15R). Rest nog Anna, de Roemeense met de lange zwarte haren en zéér mooie looks (Bar Navy (het vroegere La Seduction) Schepenenvijverstraat 2M middelste raam). Ze heeft een mooi lichaam, is vriendelijk (+ mooie aantrekkelijke glimlach) en is goed voor wie van Soft seks houdt. In Oostende is het ook zo goed als niks (vorige week geweest in de nachtshift). Heb jij nog aanraders aub ?; Grt. Dorisday.
Helaas Dorisday, al mijn toppers zijn weg. Heb er al een paar gedaan maar dit zijn helaas pijnlijke weggesmeten euros geweest. Enkel Daniela in de belgradostraat als je fan bent van zeer zeer rustig. De rest durft ik niet meer proberen uit vrees van tegenvallen.
 
In Gent hebben ze het zelf naar de knoppen geholpen. Ik ben op 5 bezoeken 4 keer ontevreden (lees opgelicht) buitengestapt. Zo maak je geen klanten.
 
Hallo midnightwolf en Bruno, misschien eens nieuwke uitproberen? Haar naam is Vanessa en zit in de schepenvenvijverstraat is jong (22) is Roemeense en is slank en geeft veel terug vindt ik als je haar veel vertrouwen en respect geeft ik eens langs geweest omdat Antonia niet meer aanwezig is sinds augustus en omdat ik echt goesting had om nog eens te stappen en te neuken, paar ervaringen gelezen van andere wandelaars en eens geprobeerd en ik vondt ze alvast heel goed ??. Zit overdag van 13 u tot 17 u of 18 u maar ze zegt dat het meestal tot 17 u is, zei haar met een knipoog ? dat het waarschijnlijk afhankelijk is van hoeveel zaad (money ?) er waarschijnlijk in het bakje is gekomen en ze kon er goed mee lachen ??. Ze zegt dat die uur langer blijven dat ze blijft zelden voorvalt, en kan dat wel geloven met zo'n goede service dat ze geeft.
 
Nergens te bespeuren beide, rondgekeken voor beide maar niks. Toch vreemd dat beide dames zo'n groot clienteel hebben en er toch wel redelijk veel niet aanwezig zijn, toch jammer want denk dat dit ook wel ten goede zou komen voor nieuwe bezoekers en misschien de nieuwe bezetting van meisjes zou stimuleren ook 1 nieuwe dame er zien rondwandelen (ale denk ?ik toch) zag er mij wel ook een mooi meiske uit heel jong 20-25 schat ik zwart haar zwarte wenkbrauwen en een schoon bruin velletje, ook heel mooi snoetje. lederen jasje aan en zwarte lederen broek zo één die goed aan hun benen en kont spant ?Laat ons hopen dat het echt een nieuwke is en dat het haar niet afschrikt dat er zoveel lege ramen warer was daar in de schepenvenvijverstraat wat aan het rondkijken en zag haar dan binnenstappen in bar le vogue. Dus wie weet misschien er een nieuwke bij of misschien moest ze nog beginnen aan hare shift was rond 13 u 20 dacht ik, dan mijnen city trip nog eens gedaan en bij Vanessa beland erna niks meer van deze meid gezien.
 
Ik lees hier even mee en lees dat de sommigen beweren dat de Gentse raamdames alles zogezegd naar de knoppen geholpen hebben maar toen ik begon met raamwandelen had ik ook 3 slechte en 1 goeie raamdame ontmoet waarvan ik tegen mezelf zei van wat is dat hier, ik vind (mijn opinie) dat je nog niet echt mag oordelen als je 5 raamdames bezocht hebt en kijk eens wat voor een rustige periode Antwerpen op vlak van raamdames te verduren heeft terwijl zelfs veel Nederlanders beweren dat het daar de beste buurt is van West Europa, kijk vorige week was ik in verlof en bezocht 2 dames in een privéhuis en 2 raamdames, de 2 raamdames waren voor minder euro's zo slecht niet en zowel raamdames klagen over te weinig klanten en raam bezoekers over te weinig aanbod en in de 2 privéhuizen is het altijd maar druk druk druk, er wordt in deze tijden gewoon meer privé bezocht en minder aan het raam,ook door het internet uiteraard , nochtans aan het raam zie je wie je voor je hebt terwijl op een advertentie wordt het gezicht gemaskeerd en valt op dat vlak nog af te wachten wat je voor je krijgt, en als je ze niet bezocht hebt weet je enkel aan de hand van het internet of het een goeie is of niet maar dat heb je bij veel raam dames ook, en heb je tegenvaller aan de ramen zonder toeslag dan ben je nog altijd minder kwijt dan in privé.
Persoonlijk vind ik de raamdames nog altijd de meest aantrekkelijke die er zijn/zitten al mag je ook daar niet teveel veralgemenen.
 
Sofia, Belgradostr. 4 links, ik denk vanaf 20u 30 jarige Hongaarse, kleine dame met brilletje
Anna, Pieter Vanderdoncktdoorgang 1 links, kleine donkerharige Albanese
Voor 20 u Anita Pieter Vanderdoncktdoorgang 13 links, Roemeense blondine
Alina Schepenenvijverstraat 8 in het midden, bar crazy, staat er soms met pet achterstevoren, donkerharige
met een vrij stevige voorgevel,
en de rest is momenteel in verlof, spoorloos, ik weet het niet.
 
deze avond in gent was het nochtans druk, vooral in de schepenenvijverstraat stonden veel nieuwe knappe dames. ter vergelijking , Ik ben vorige week zaterdagnacht is in anwerpen geweest ik moet zeggen veel keus bij 4 bloedmooie dames geweest na 3 maal slecht was het 4e keer goede keer een lekkere milf van 36 maar die was natuurlijk continu bezet dus met veel chance binnen geraakt . hier in gent heb ik niet geklaagt deze avond voor het eerst bij emma 50 euro kwijt ipv 200 in antwerpen. wat ik wel merk tegen 5jaar geleden kreeg ik bij jessica,elena en nog een griekse op de hoek (gent) veel voor 50 euro .tegenwoordig voor dezelfde behandeling geef ik 70 of 100 bij de dames nu . alles word duurder meisjes ook
 
Je kan zeker niet ontkennen dat Gent er zwaar op achteruit gegaan is. Ik ga er al langer dan 20 jaar, en het verschil met vroeger is duidelijk. Bij toeval was ik gisteren in Duisburg (Vulkanstrasse) en wat je daar ziet: je zou er elke dag heen willen rijden. Een grote hangar volgestouwd met containers voor de dames (zelfs gestapeld), inclusief 2-persoonsmatras, lavabo, airco, badkuip, ... De leeftijd van de dames gemiddeld begin/mid de twintig en meestal heel knap; je weet niet wat eerst gekozen. En zoals je waarschijnlijk al wist, de prijzen - die zijn onveranderd sinds jaren - 30 euro voor 20 minuten of 50 euro voor een half uur. Zet dat maar eens tegenover de "standaard" prijzen hier (50 euro voor een kwartiertje). Het is precies alleen hier dat het duurder geworden is (zoals hierboven beschreven), dus zo normaal is het toch niet. En de verleende service is niet overeenkomstig het tarief, i can tell you that.
Waar ik al content mee zou zijn is als de keuze van dames weer zou zijn zoals vroeger, en de bezettingsgraad veel hoger zou zijn.
 
Je kan zeker niet ontkennen dat Gent er zwaar op achteruit gegaan is. Ik ga er al langer dan 20 jaar, en het verschil met vroeger is duidelijk. Bij toeval was ik gisteren in Duisburg (Vulkanstrasse) en wat je daar ziet: je zou er elke dag heen willen rijden. Een grote hangar volgestouwd met containers voor de dames (zelfs gestapeld), inclusief 2-persoonsmatras, lavabo, airco, badkuip, ... De leeftijd van de dames gemiddeld begin/mid de twintig en meestal heel knap; je weet niet wat eerst gekozen. En zoals je waarschijnlijk al wist, de prijzen - die zijn onveranderd sinds jaren - 30 euro voor 20 minuten of 50 euro voor een half uur. Zet dat maar eens tegenover de "duurdere" prijzen hier (50 euro voor een kwartiertje). Het is precies alleen hier dat het duurder geworden is, dus zo normaal is het toch niet. En de verleende services is niet overeenkomstig het tarief, i can tell you that.
Waar ik al content mee zou zijn is als de keuze van dames weer zou zijn zoals vroeger, en de bezettingsgraad veel
Je kan zeker niet ontkennen dat Gent er zwaar op achteruit gegaan is. Ik ga er al langer dan 20 jaar, en het verschil met vroeger is duidelijk. Bij toeval was ik gisteren in Duisburg (Vulkanstrasse) en wat je daar ziet: je zou er elke dag heen willen rijden. Een grote hangar volgestouwd met containers voor de dames (zelfs gestapeld), inclusief 2-persoonsmatras, lavabo, airco, badkuip, ... De leeftijd van de dames gemiddeld begin/mid de twintig en meestal heel knap; je weet niet wat eerst gekozen. En zoals je waarschijnlijk al wist, de prijzen - die zijn onveranderd sinds jaren - 30 euro voor 20 minuten of 50 euro voor een half uur. Zet dat maar eens tegenover de "standaard" prijzen hier (50 euro voor een kwartiertje). Het is precies alleen hier dat het duurder geworden is (zoals hierboven beschreven), dus zo normaal is het toch niet. En de verleende services is niet overeenkomstig het tarief, i can tell you that.
Waar ik al content mee zou zijn is als de keuze van dames weer zou zijn zoals vroeger, en de bezettingsgraad veel hoger zou zijn.
nu ja bezetting mag beter en vroeger was alles altijd beter. maar 2 jaar geleden had ik voor 10 euro in de supermarkt vandaag voor hetzelfde 25 en zo is dat met alles hier tegenwoordig in belgie.je kan dan ook verwachten dat ze voor 50 euro niet met evenveel plezier hetzelfde doen. in spanje en frankrijk spendeer ik ook veel minder dan hier , alles is in belgie pokke duur geworden dan ook verstaanbaar dat de meeste zullen merken dat ze minder winst maken en dan maar ergens anders proberen waar de leefkosten lager zijn...
 
nu ja bezetting mag beter en vroeger was alles altijd beter. maar 2 jaar geleden had ik voor 10 euro in de supermarkt vandaag voor hetzelfde 25 en zo is dat met alles hier tegenwoordig in belgie.je kan dan ook verwachten dat ze voor 50 euro niet met evenveel plezier hetzelfde doen. in spanje en frankrijk spendeer ik ook veel minder dan hier , alles is in belgie pokke duur geworden dan ook verstaanbaar dat de meeste zullen merken dat ze minder winst maken en dan maar ergens anders proberen waar de leefkosten lager zijn...
Ja is inderdaad algemeen zo. En dan maar klagen dat men in het buitenland zijn producten gaat kopen (bol.com, coolblue, ...), en aan de andere kant de vakbonden die op de rem staan voor weekendwerk etc. Het is mij een landje hoor, België :) . Dus ik rij met plezier naar Duitsland voor een ganse dag, saunaclub bezoeken en 's avonds nog eens passeren aan de ramen. Met het prijsverschil is uw diesel ruimschoots betaald.
 
Luxeland, met luxemensen, met luxeproblemen als je gaat vergelijken met echte apenlanden.
Wij hebben hier de luxe om te klagen.
Soms moet ik ook eens mezelf down to earth brengen als ik klaag over iets wat in se banaal is.

Dat gezegd zijnde, de bezetting is slecht, en dat is al de laatste maanden zo, zelfs na de lockdownperiodes.
En eerlijk gezegd, ik sluit me aan bij mensen die de vergelijking maken met vroeger, en die dus langer meegaan dan de laatste 2-3 jaar, toen was de kwaliteit van het aanbod ook wel beter.

Maar dus, ik leer me mee omgaan.
En als ik de situatie in Gent niet meer aankan, ipv te klagen, ga ik wel naar Antwerpen, of Brussel, waar ik weet heb van toppertjes.
Die luxe hebben we wel in België, ja het is mee een landje, België, @Private Partz

Hell, we hebben zelfs de bijkomende luxe om naar buurlanden te gaan die minstens even open-minded zijn op vlak van betaalde sex.
Wa wilde meer.

Maarja, idd, als je van de buurt bent, dan is het makkelijker om in een klaagzang te vervallen als je het jaren zo goed hebt gehad natuurlijk.

Alleen, nie te ver gaan in het klagen en zagen aub....tis vermoeiend voor te doen, en vermoeiend om te lezen.
 
@Private Partz, join the club. Ik ga ook al vele jaren naar de saunaclubs in Duitsland. ;)
Maar als ik even mag zagen: ook daar heeft de neergang zich al enkele jaren ingezet. Het is eigenlijk een algemeen probleem dat overal aanwezig is: minder dames, minder service, upselling enzovoort.

Wat ook meespeelt is dat de bron van de mooie jonge meisjes uit de Oostbloklanden niet eeuwig kan blijven stromen want op den duur zijn die landen leeg. Het aanbod is volgens mij gewoon over de piek heen (die was, laat ons zeggen, rond de jaren 2008-2012).

Relativeren zal dus het sleutelwoord worden voor de volgende jaren.
 
Bevoorrading uit Oekraïne zou fantastisch zijn, dan zijn alle ramen en clubs in no time terug gevuld. De dames staan te poppelen om hier te komen werken.
Helaas behoort Oekraïne niet tot de EU. :(
 
Vandaag in Antwerpen geweest op de dag.
Maar daar is het niet veel beter dan in Gent.
Vele vensters leeg .
Zat voor mij niets bij dus het geld weer mee terug naar huis :cry:
Dan ga jij toch op rare momenten.... in Antwerpen is het wat rustiger dan voor de lockdown maar keuze z'n hoeveelheid genoeg. Denk niet dat je elders groter aanbod vind achter de ramen....
 
Ja vindt ik idem voor Gent ook, zelden gebeurt dat ik met zaad huiswaarts mocht of moest keren, toch ook iedere keer aan men trekken gekomen, klopt dat het nu wat mindere tijden zijn in bezettingsgraad maar vindt toch nog altijd mijn goesting en we mogen ook niet te kieskeurig zijn vindt ik toch ook wel. Voor mij in Gent, nu net Vanessa ontdekt jong meisje en goede service gekregen, antonia die nu 2 maandjes op non actief is, maar die normaal gezien terug zou zijn in november, ook nog niet te klagen gehad en denk wel dat ze tevreden is om te werken in Gent, ale vertelde me dat toch dat ze er graag werkt, en desnoods heb ik ook nog altijd stella bij de hand als de nood het hoogst is, voor mij persoonlijk is ze ook wel ok en dan hebben we ook nog ons Bonita en Nathalie die er ook wel binnenkort terug full power tegenaan zullen gaan denk ik en hoop ik, stel dat deze meiskes er allemaal staan gaan we zelfs nog moeilijk krijgen om te kiezen ??. En weet niet hoe het zit met onze knappe française, vorige week haar gespot in glazen straatje, maar nog niet bij binnen geweest want was voor de corona vooral ook gekent vanwege haar povere service, weet er al iemand of haar karakter al beetje veranderd is?
 
Dan ga jij toch op rare momenten.... in Antwerpen is het wat rustiger dan voor de lockdown maar keuze z'n hoeveelheid genoeg. Denk niet dat je elders groter aanbod vind achter de ramen....
Ik kan Eddyx zijn verhaal alleen maar bevestigen,ik ken de Gentse redlight buurt niet,skw Antwerpen sinds de jaren '80,maar wat je nu ziet gebeuren is raar,week na week zie je zowel dag als nacht shift achteruit gaan.Zowel qua bezetting.aanbod dames als de mannen.Ik ben er juist geweest en effe gebabbeld met 2 dames en die zeggen it's a dissaster.En toch 2 dames die al jaren aanwezig zijn Kiana en Rosie. Hoe komt het denk je dat meer en meer dames oo sites adverteren en na of voor hun shift privé ontvangen.Probleem is ook dat door de situatie sommige dames hun service achteruit gaat, bang om mogelijk toch een klant te missen,ook niet goed natuurlijk. Ter afronding toen ik rond de middag er was liepen er max 20 mannen rond afgelopen donderdag nacht twee uur half drie 5 mannen dan weet je het wel.Ben dan bij Danniellla grweest vroeger vingerlingstraat nu ss en na de job heb ik nog meer dan een uur beneden met haar gepraat en er amper volk passeerde.
 
@Private Partz, join the club. Ik ga ook al vele jaren naar de saunaclubs in Duitsland. ;)
Maar als ik even mag zagen: ook daar heeft de neergang zich al enkele jaren ingezet. Het is eigenlijk een algemeen probleem dat overal aanwezig is: minder dames, minder service, upselling enzovoort.

Wat ook meespeelt is dat de bron van de mooie jonge meisjes uit de Oostbloklanden niet eeuwig kan blijven stromen want op den duur zijn die landen leeg. Het aanbod is volgens mij gewoon over de piek heen (die was, laat ons zeggen, rond de jaren 2008-2012).

Relativeren zal dus het sleutelwoord worden voor de volgende jaren.
de bron van jonge mooie meisjes is nog steeds goed gevuld. Echter spelen er verschillende factoren mee.
1. de eu heeft ervoor gezorgd dat de levenstandaard in die landen omhoog gaat.
2. Ze kunnen overal in Europa een normale job uitoefenen legal
3. Het is alom geweten bij hun ouders, Familie en vrienden dat prostitutie gebeurd in deze streken. Dus ergens een sociale controle.
4. De huidige golven van crissisen dat wij te verduren hebben gehad sinds 2008 doen ook geen goed. Alles is duurder waardoor men bespaart op bezoekjes aan de meisjes. Meisjes verdienen minder dus gaan ze weg. Waardoor nog minder klanten komen door weinig aanbod. En de stijging van energie etc nu. Zal ook geen goed doen.
 
Misschien ben ik ook te kieskeurig.
Ik hou niet van nep tieten , en al helemaal niet van vol getatoeéerde meiden.
Ook met grietjes van onder de 25 heb ik het wel gehad.
Dat gezeur dat wanneer hij er net in hang je al moet klaar komen.
Daar ben ik ook wel "klaar" mee.
Ga dan ook liever prive , iets meer betalen maar meestal wel beter.
Zoek dan ook wel naar dames boven de 30 jaar oud.
 
Aja OK eddyx kan u wel begrijpen ergens ?ik ook geen fan van neptieten, maar wel fan van tatoeages, ik heb er ook zodus geen probleem voor me soort zoekt soort zeker ???,al speelt het me ook geen parten als ze er geen hebben hoor. Maar moet gezegd de meerder van die jongere meiskes hebben wel tatoeages. Ik zoek wel jonge meisjes op en al zeker als ze nog heel jong zijn begin de 20. Omdat je ze nog klein beetje naar uwen hand kunt zetten en al zeker de Roemeense gaan daar bij mij toch nogal graag in mee. Voorlopig in Gent voor mij mee dan voldoende keuze voor mij maar moeten er voor mij niet te heel veel zitten want anders komt het voor mij te moeilijk om te kiezen ??
 
Ik kan Eddyx zijn verhaal alleen maar bevestigen,ik ken de Gentse redlight buurt niet,skw Antwerpen sinds de jaren '80,maar wat je nu ziet gebeuren is raar,week na week zie je zowel dag als nacht shift achteruit gaan.Zowel qua bezetting.aanbod dames als de mannen.Ik ben er juist geweest en effe gebabbeld met 2 dames en die zeggen it's a dissaster.En toch 2 dames die al jaren aanwezig zijn Kiana en Rosie. Hoe komt het denk je dat meer en meer dames oo sites adverteren en na of voor hun shift privé ontvangen.Probleem is ook dat door de situatie sommige dames hun service achteruit gaat, bang om mogelijk toch een klant te missen,ook niet goed natuurlijk. Ter afronding toen ik rond de middag er was liepen er max 20 mannen rond afgelopen donderdag nacht twee uur half drie 5 mannen dan weet je het wel.Ben dan bij Danniellla grweest vroeger vingerlingstraat nu ss en na de job heb ik nog meer dan een uur beneden met haar gepraat en er amper volk passeerde.
Ja, ik hoor en zie ook verschil met voor Corona. Al waren er toen ook al dipjes in herfst en winter. Ik was er donderdag en vrijdag nacht en woensdag overdag, en ik vond het toch steeds keuze genoeg. Uiteraard hier en daar wat lege ramen, maar toch denk ik dat je zeer ver moet rijden om meer aanbod te vinden.
Ik ken ook een paar toppertjes die pas later gaan terugkomen (vb. Maya) of nog twijfelen (vb. Severine).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan