Recensie Lucy, Vogue 3, Pieter Vanderdonckt doorgang. 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stoofvlees

Vaste klant
Forumpionier
161
08/07/21
292
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag treinstaking, dus moest ik iemand naar Gent brengen....en de drang was groot.
Dus na controle van de binnenkant van mijn portefeuille, koers gezet naar de bekende buurt in Gent.
En daar zag ik deze leuk uitziende jongedame zitten, ze vroeg hoeveel ik wilde spenderen (rare vraag), dus afgesproken voor 70 euro.

Binnen deed ze haar kleren uit en daar verschenen een paar stevige jongens. Eerst wat plagen, beffen en aan de tieten likken, en dan een goeie pijpbeurt.
Dan kwam ze op mij zitten, niks gehaast wat wel leuk was, daarna afgemaakt in missio, waar ze speelde met mijn tepels iets wat ik altijd leuk vind.
Dame komt uit Roemenië en is half bloed Turks. Wel al bijgewerkte lippen, dus dat belooft voor de toekomst.

Kortom een leuke ervaring met een leuk meisje, niet van de magerste.
Haar Engels was meer dan behoorlijk, als ik nog eens in Gent ben, spring ik nog eens binnen....

Voor nu hou ik het efkes voor bekeken, op 3 weken 500 euro gespendeerd.....
Waar blijft die dertiende maand?
Ciao
 
Vandaag treinstaking, dus moest ik iemand naar Gent brengen....en de drang was groot.
Dus na controle van de binnenkant van mijn portefeuille, koers gezet naar de bekende buurt in Gent.
En daar zag ik deze leuk uitziende jongedame zitten, ze vroeg hoeveel ik wilde spenderen (rare vraag), dus afgesproken voor 70 euro.

Binnen deed ze haar kleren uit en daar verschenen een paar stevige jongens. Eerst wat plagen, beffen en aan de tieten likken, en dan een goeie pijpbeurt.
Dan kwam ze op mij zitten, niks gehaast wat wel leuk was, daarna afgemaakt in missio, waar ze speelde met mijn tepels iets wat ik altijd leuk vind.
Dame komt uit Roemenië en is half bloed Turks. Wel al bijgewerkte lippen, dus dat belooft voor de toekomst.

Kortom een leuke ervaring met een leuk meisje, niet van de magerste.
Haar Engels was meer dan behoorlijk, als ik nog eens in Gent ben, spring ik nog eens binnen....

Voor nu hou ik het efkes voor bekeken, op 3 weken 500 euro gespendeerd.....
Waar blijft die dertiende maand?
Ciao
Natuurlijke borsten??
 
Amai, ze was aan het vertellen dat ze een weekend had doorgebracht in Amsterdam met een klant, de lucky bastard.
Ik had inderdaad niet verwacht dat ze zo jong was. Ik had haar een 25 jaar geschat.
Hopelijk blijft ze een tijdje.
Ze is Gipsy. Buiten haar borsten vind ik ze niet speciaal.. Wel zeer vriendelijk en enthousiast. Als ze ouder zal zijn, zal dat wel verminderen...
 
Ik ben langsgeweest.
Zij werkt van 7-19u, alle dagen, behalve dinsdag.
Zij zegt wel dat ze zou overstappen naar 6u overdag werken en 6u 's nachts werken.
Maar hoe dat er concreet zal uitzien heb ik niet gevraagd.
Zij zei ook dat ze de hele winterperiode in België blijft. Dus nog geen vakantie plannen.
Ik vind haar heel mooi en ik vind niet dat ze er per se ouder uitziet dan 21. Ook heel vriendelijk.
 
Ik heb een zwartharige dame in de nacht shift gezien (zaterdag avond) die aan de beschrijving voldoet; Zelfde plaats, bar Vogue 3. E+ borsten. Maar ze is maar tussen 1m50 en 1m60. Kwam in de verleiding voor haar te kiezen. Waarschijnlijk toch een andere dame?
 
Zondag werkte ze in de nacht vanaf 19u.
Ik ben deze avond bij haar geweest. Zij werkt ''s nachts. Niet meer overdag. Vanaf 19u.
Nu Donderdagnacht 25/01 is haar laatste nacht want daarna keert ze voor 1 tot 2 maand terug naar Roemenië. Ze zegt dat er in Gent weinig mensen zijn en de huur is duur.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor mijn werk was ik in Gent, de woensdag avond ook wat gewandeld, ook bij deze dame binnengegaan.
Even onderhandeld over de diensten , Zeer aangename meid met lekkere joekels, eerst even een tijdje mijn lul lekker tussen haar borsten geschoven, toen rubbertje eromheen en wat laten pijpen waarbij ze soms even overgeschakeld op deepthroat, dan een paar standjes gedaan om doggy te eindigen (rubbertje uit) en mijn zaad op haar lekkere billen gespoten. Na afloop een klein gesprekje, ze gaat idd terug naar huis, ja ze is een roemeense Roma, ze klaagde dat ze teveel moest betalen hier in Gent. Ze overweegt om toch misschien als ze terugkomt in Antwerpen te gaan werken. Maar ze wist het nog niet en wilde het in alle rust thuis overwegen.
Al bij al, was fijn, niks gehaast, goede service en geen fake gedoe. We hadden 50€ afgesproken, voor de goede service en ook omdat ik na 45min ben vertrokken heb ik haar 20€ bijgegeven waarbij ze me met een kus en ' een multumesc' bedankte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan