Algemeen Gentse feesten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is in gent de ramen even goed bereikbaar met auto met de feesten? Of toch de nodige parkeerzoektocht?
Hangt er denk ik beetje vannaf natuurlijk wanneer je wil gaan. Perfect doenbaar denk ik dat vannaf rond een uur of 8 smorgens tot rond 17 uur in de namiddag wanneer de meeste mensen gedaan hebben met werken. Natuurlijk minder plaats dan dat er anders is. Anders het beste wat je kan doen is gelijk ik, weekje wachten en sparen en dan uw schade inhalen 😉
 
Er zijn veel straten afgesloten in het centrum ! De rosse buurt ligt wel net aan de rand van het feestgebeuren maar toch wel een pak minder parkeerplaats !! Waarschijnlijk kun je best parkeren in de ondergrondse parking aan het zuid , op een boogscheut van de rosse buurt !! Reken ook wel dat er nu veel meer passanten passeren aan de ramen , dus wanneer je niet herkend wil worden best nog wachten tot na zondag als de Gentse feesten voorbij zijn !!
 
Ja Bonita ook gezien deze week. Had heel pikante lingerie aan 🥵🥵 zwart en doorschijnend. Ze zag er wel niet echt gemotiveerd uit. Jammer want ik denk als ze echt gemotiveerd achter haar raam zou zitten ze
ze nog veel meer bezoek zou hebben.
Ze ziet er mss niet gemotiveerd uit maar voor mij moet er niet al te veel volk gaan. Zeker niet als ik er kom....lol.
 
Zeer mager beestje vandaag ! Gelukkig nog net Vanessa kunnen strikken. Rond 16u stond ze al vertrekkensklaar, maar ze heeft me nog net als laatste klant binnen gelaten.....ja dadde min ratje...de max van een wijf ! Ze heeft alvast veel kwaliteiten : sympathiek, vlot, super lijf en super seks! Echt tof !
 
Zeer mager beestje vandaag ! Gelukkig nog net Vanessa kunnen strikken. Rond 16u stond ze al vertrekkensklaar, maar ze heeft me nog net als laatste klant binnen gelaten.....ja dadde min ratje...de max van een wijf ! Ze heeft alvast veel kwaliteiten : sympathiek, vlot, super lijf en super seks! Echt tof !
De beste momenteel in Gent 😉. Ze is klasse.
 
Hoe ziet ze er uit? Ik wil ze ook bezoeken
Zwart haar. Heel knappe sexy benen en een heel lekker kontje. Je kan niet missen eigenlijk. Knapste van heel de buurt. Ze draagt een beugel ook en glimlacht heel mooi. En als ze u echt naar binnen wil lokken gaat ze dansen achter haar deur. Maar dit doet ze als ze jou echt naar binnen wil lokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan