Recensie The princess ; Vanderdoncktdoorgang Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lucky boy !

Wandelaar
43
23/03/22
19
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze namiddag wat gewandeld, maar helaas zeer teleurstellend! Uiteindelijk binnen gestapt bij the Princess ( zoals ze zichzelf noemt ): heel jong, mager, 20 jarig en zwartharig Roemeens meisje . Alles verliep heel afstandelijk en cool. Voor 50 € krijg je het klassieke aanbod. Pijpbeurt was matig tot goed. Daarna gestart in messio en overgegaan in Doggy. Het was wel leuk dat ze je ballen streelde tijdens het neuken.
Matig tot goed; zou niet direct terug gaan ( maar indien geen beter aanbod zou ik het ook niet erg vinden ) . Ze was in elk geval heel afstandelijk. Ze antwoordt als je iets vraagt, maar daar stopt het ook. Ze vertelde me dat ze soms tot 30 klanten per dag heeft.... Ze werkt sinds 2 a 3 maand in Gent tijdens de dagshift.
 
Ben er vorige week ook eens bij geweest. Gelijkaardige ervaring. Ik ben haar wel tegengekomen op redlights. Voor degenen die een idee van haar looks willen : hier de link : Princess
Mooie looks en mooi slank lichaam. Opgespoten lippen maar dat zijn er veel tegenwoordig (spijtig dat ze hierin - naar mijn smaak - soms een beetje overdrijven zoals hier ook). Dit vind ik evenwel minder storend dan silicone borsten. Tegenwoordig blijkbaar weinig soeps in gent (ik spreek over de nightshift). Zijn er al even niet: Alexandra (Vanderdonckdoorgang Open gedeelte Vogue 3 16/L), Evelyn (vanderdonckdoorgang Open gedeelte La Caresse), die zogezegde tweelingzusjes (piepjong) halfweg de Vanderdonckdoorgang Open gedeelte,...
 
Volgens haar...
I fulfill unique fantasies and I am a very romantic person. It gives me great pleasure to carry on conversations. I speak English and German as well as French. I am a funny and lively character with whom you can spend the night. I am sure that I am an excellent campaign.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan