Algemeen Acapulco Gold algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen woensdag rond 11.30 aangekomen in Acapulco Gold. Wat een leuke tent!

Prima faciliteiten en 3 x een leuke kamer/appartement gedaan met een mooie, niet opdringerige dame.

Prijzen vielen me ook heel erg mee, 50 euro voor een half uur geile sex met een dito dame.

Als ik in de buurt ben ga ik hier zeker nog eens heen. Beter dan die ballentent Oceans/Goldentime, waar ik dezelfde avond ook nog ben geweest.
 
Dit is zeker een club waar het vroeg opgang komt. Begin van de middag zijn er vaak best wel dames. Op maandag zal het iets minder zijn. Voor deze dag is deze club de beste keus.
 
JETLAG

Op de 23e van de 6e met het minder mooie weer besloten een club te bezoeken zonder tuin, aangezien er toch weinig van zon of zwembad gebruikt zou worden.
En aangezien miss ijsbeer weer terug was van vakantie was de keuze snel gemaakt. Acapulco Gold heeft een goeie prijs zetting en vind ik wel een relaxte club.

Iets na openingstijd aan het hekje gerammeld en mocht na het aftikken van 3 tientjes m'n berenvel meenemen.
Eenmaal opgefrist mezelf voorzien van een glaasje prik en een broodje ei. Simpel, maar prima te kanen.
De rest van de dag kwam de kok nog met een lekker soepje en warme maaltijden voor de middag en de avond.

Daarna lekker sauna rondje gemaakt. Tot m'n verbazing liet het verlegen zonnetje zich af en toe een zien tussen de wolken door. Dus gauw met wat drinken het dakterras op.

Kwa dames waren er die dag tussen de 25 a 30, maar starten wat laat pas op. In de ochtend waren er maar 6 dames te spotten en dat was anders als de vorige keren. Maar uiteindelijk kwam het dus wel goed. Helemaal omdat de verhouding mannen lager bleef.
1 Dame bleef de hele tijd naar me lonken. Op een gegeven ogenblik wenkte ze me naar zich toe. Zegt ze me te kennen van eerder. Sterker nog, we zouden op de kamer zijn geweest. Dementholbear had geen idee wie ze was, tot ze met wat details op kwam zetten en er een lichtje ging branden. Jeetje, het was rond Pasen vorig jaar, maar die DVP lijken wel een olifanten geheugen te hebben. Het blijkt Bella te zijn, die nu Suzie als artiestennaam heeft.
Ze wilde weer op herhaling. Maar ik had al een afspraakje met Miss ijsbeer. Bovendien had ik nog een meid gezien die kwa looks meer in m'n straatje past. Ook nog 2 chocomausen gespot, waarvan er 1 een aantrekkelijk figuur heeft. Dus ik had de boot afgehouden.
Bijna kwam het er nog van toen die andere mooie meid maar niet beschikbaar was. Stond op het punt voor Suzie een joker kaart te trekken, toen de jonge slanke brunette toch opdook. Sofia bleek ze te heten en na een korte kennismaking een kamertje opgezocht. Van beademing kwam het niet, maar ze was wel milieubewust. Het bleef helaas allemaal wat koeltjes, waardoor het op een redelijk kamertje bleef steken.
Opvallend was dat na het afrekenen en een presentje er later in de bar er nog een glimlachje naar me toe werd gegeven. Zou het de moeite waard zijn om te ontdekken of ze een volgende keer meer ontdooit...?
Gelukkig bleek miss ijsbeer Caro een degelijk zekerheidje te zijn. Gewoon altijd een nette goeie GOSC service meid. Ze was ook fraai gebruind wat ik erg aantrekkelijk vond.

Na nog wat wellness en voederbakrondjes besloten om voor vertrek even een dutje te doen in hun zoutstenen rustkamer. Had nog steeds wat last van de jetlag. Erg fijn vind ik dat om uitgerust de weg op te gaan.

Heb me weer prima vermaakt en als de kans zich voordoet wil ik tegen mijn normale doen in, wel eens kennismaken met die chocomaus...
 
Merci pour votre réponse.
Et ma question sur le cinéma/action publique ?
Since the owner of this club has changed, along with the name - the previous name was Panthera -, no more public action is apparently allowed in this club, neither in the cinema nor elsewhere. Besides, since the the ProstSchG entered in force in July 2017, public action occurs seldom in german FKK. The clubs and the clients fear repression.
 
NO MORE

Na de week ervoor haring te zijn wezen happen, op de 31e van de 7e getrokken naar Ratingen voor een afspraakje met miss ijsbeer.

We hadden ons samenzijn gepland in de middag, dus kon na de 3 tientjes aan entree overhandigd te hebben me eerst opfrissen en storten op de voederbakken. Wegens gebrek aan warme worstjes ofzo, neem ik bij Aca G eigenlijk altijd een broodje gekookt ei. Later aangevuld met een lekker soepje. Ook het middag en avond eten was simpel maar prima te doen.

Na een sauna rondje en even bijkomen in hun zoutstenen rustkamer me proper gemaakt voor m;n date met Caro. Atijd een zekerheidje met haar. Geen wilde uitspattingen ofzo, maar meer een soort van Duitse degelijkheid. Een GOSC certificaat waardige jonge dame op de kamer.

Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op Nathalia. Een fraaie naturelle jonge dame met een jeugdig snoetje. Maar ze was erg in trek bij de ouwe viespeuken en maakte de ene na de andere kamer. Mogelijk op afspraak, want soms haalde ze een wachtende beer op.
Uiteindelijk spotte ik een ouwe bekende die op gouden nest is teruggekeerd: Selena.
Na kort bijgepraat te hebben trokken we ons terug op een kamertje om hernieuwde intieme kennismaking met elkaar te maken. Geweldig van elkaar genoten met deze GOSC waardige dame.
Alleen bleek bij het afrekenen een verrassing dat ook zij het nieuwe tarief van 50p30 zou rekenen. Ze stelde althans dat andere dames het ook hanteren. Uiteindelijk geen bonje van gemaakt, zo van dat had je van te voren moeten aangeven ofzo. Want ze was wel lekker en wilde m;n schepen niet achter me verbranden voor een ritje een volgende keer.
Maar Aca G is kwa kameren budget club no more.

De rest van de dag lekker gerelaxt. Meer beren wisten deze keer de locale Mentholcave te vinden. Gelukkig hebben ze in de zoutstenen rustkamer genoeg ligbankjes staan, zodat iedereen een plekje kon vinden.
Al met al weer een prima keuze om met vies tuin weer te kiezen voor Aca G. Hoop met hogere temperaturen en een zonnetje zusterclub Penelope weer es aan een smaaktest te onderwerpen ;)
 
Hier op een maandagavond geweest.
Best wel wat heren en veel keuze aan dames.
Wel een beetje saaie boel.
Eigenlijk geen actie.
Veel heren zitten verveeld voor zich uit te kijken net als best wel wat dames of de dames kletsen met elkaar.
Uiteindelijk gekozen voor Pamela, een kleine geblondeerde Bulgaarse.
Ze sprak me 3 keer aan en is in een tijd van 2 uur ook niet op een kamer geweest.
Heb een half uurtje een kamer met haar gedeeld.
Leuke lekkere naturel dame....
Voor herhaling vatbaar.

Acapulco : best wel saai!
Had meer actie in die toko verwacht
 
Hier op een maandagavond geweest.
Best veel heren en een beetje keuze aan dames.
Wel een heel saaie boel.
Gewoon geen actie.
Alle heren zitten verveeld voor zich uit te kijken net als best wel wat dames of de dames kletsen met elkaar.
Uiteindelijk gekozen voor Pamela, een kleine geblondeerde Bulgaarse.
Ze liet haar tieten zien bij het voorbijlopen.
Heb nog nooit zo'n aanfluiting gehad.
Afwerkdame zonder gevoel of interesse naar klant.....
Voor herhaling zeker niet vatbaar.

Acapulco : best wel heel saai en minder netjes/luxe dan gedacht!
En wat een absolute kots komt er uit de speakers.

Ik heb twee kamers gemaakt en twee afwerk aanfluitingen. Recenties geschreven. Ik kom niet meer terug naar deze club. De slechte ervaringen met de dames daargelaten, was de sfeer (of gebrek daaraan) echt niet lekker. Ik voelde me ongemakkelijk in deze club en dat had ik elders nooit. Het eten was van niveautje ziekehuisvoer maar dat was te verwachten. Zacht en sompig en waarschijnlijk al zes uur op dat buffet.

Ik ben gegaan voor twee dames die beide naar mij toe kwamen. Misschien is dat een teken om te vermijden... Nee, dit was niet mijn dag :(
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het niet je club is en dat je 2 mindere dames hebt getroffen. Eerlijk gezegd is mijn ervaring met het eten in AcaGold een stuk beter. Simpel: broodjes, grill/frituur vlees, frites en salade, weinig keuze, geen warme groente, maar wat er is, is goed. Wel zie je altijd de mannen naar het restaurant rennen als er weer een verse lading kip oid is. Daar heb je denk ik de goede momenten net gemist.

Vingeren staan steeds minder dames toe in alle clubs. Na een paar vaginale infecties besluiten ze dat niet meer te doen.

Zo te horen zijn de budgetclubs niet je ding. Ga naar Venus, Babylon of Sixsens zou mijn advies zijn. Venus en Babylon kunnen ook vrij saai zijn. Ik neem een e-Reader mee voor de tijd tussen de kamers (trouwens ook naar Sixsens, maar daar gebruik ik hem steeds minder). Ik zie anderen ook wel eens met een krant of tijdschrift. In Venus heb je nog de kooidansjes als extra vermaak.
 
Onder andere jouw positieve geluiden hebben doen besluiten Acapulco te bezoeken ja ;)

Vingeren is inderdaad lastig te vinden, ik was daarom juist zo blij het hier wel aangeboden te krijgen. Helaas dat het meer een verkooppraatje op de bank leek dan ook echt een aangeboden dienst.

Ik weet niet zo goed wat het was aan de sfeer. Iets in Acapulco maakte me niet instaat te relaxen. Mijn ereader was ik vergeten maar al had ik 'm, denk niet dat ik lekker wat had kunnen lezen. Misschien te gehaast van de heenreis meteen doorgegaan, had even rustig moeten aklimatiseren in mn hotel vooraf ;)

Anyhow, een ervaring rijker, illusie armer en alsnog een tevreden mens 😄
 
Het is in de meeste clubs een beetje komkommertijd heb ik het idee en dat is gebruikelijk in de vakantie periode.
Net als rond de kerst pakken veel dames ook gewoon hun vakantie, ik heb weleens vaker gehoord dat als je veel dames in dit wereldje kent je meer kans maakt ze in Marbella of Ibiza te treffen rond deze tijd van jaar als in een club.
 
GIRAFFE

Op de 28e van de 8e Ratingen bezocht. Het zou wat minder mooi weer worden, en dan vind ik Aca Gold erg fijn dat ze binnen een rustige zoutstenen kamer op de 1e verdieping hebben.

Na aftikken van de entree en opfrissen, gauw de innerlijke mens aansterken. Lekker broodje ei genomen en na een iets te hete sauna rondje van 93 graden, dacht ik met de onverwachte verschijning van het zonnetje even gebruik te kunnen maken van het dakterras. Die bleek helaas op slot te zitten. Wellicht vanwege gladheid na wat regen.
De zoutkamer was gelukkig wel een toevluchtsoord voor deze lome ijsbeer die graag z'n vangst van de dag (broodje ei) ergens rustig ligt te verteren...

Kwa line up begon de dag rustig met 5 dames en een man of 12. Dat liep in de avond op naar circa 25 dames en iets meer heren.
Ik meende een bekend gezicht te herkennen en inderdaad, Carolina was weer terug. Helaas was ze die dag gepannenkoekt van vroeg tot laat. En hopelijk dat ik de volgende keer wel onthoud om haar kleur ogen te checken voor Cameltoe Slide ;)
Selena was ook weer van de partij en wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje. Een GOSC meid voor menig ijsbeer die van slank houdt.
En miss ijsbeer 2022 & 2023 was een vaste waarde voor me. Caro weet me altijd geweldig te verwennen tijdens een kamergang. GOSC, correct en respectvol. Geen wonder dat menig klant haar weet te waarderen.

Een dame met een grote roos tattoo vond ik erg aantrekkelijk en vroeg haar naam toen ze op d'r weg naar de serre was. En daar had ik goed aan gedaan, want dementholbear was strak vergeten dat ze Gina heet en na raadpleging van m'n dagboekje het geen hoogvlieger bleek te zijn geweest.
Ook was er super lange slanke geblondeerde dame aanwezig. Op haar stelten leek ze helemaal op een giraffe. Ik zou een stijve nek krijgen om haar aan te kunnen kijken. In 69 zou ik misschien bij haar navel komen. Of het zou een keer leuk zijn om staand te proberen beffen...

Enfin, na nog wat smaakvolle maaltijden, wat saunarondje en een dutje de club weer tevreden verlaten. Wat me de vorige keer was opgevallen was dat de deur naar een open gedeelte bij de douches bij de sauna was verwijderd. Die was nu nog steeds niet vervangen. Hoop dat dit wel gebeurd nu de herfst voor de deur staat. Wordt anders wel wat fris en straks een ijsbaan met de winter...
 
Nee. In de buurt zijn er maar 2 clubs waar de dames naakt rondlopen: Babylon en Venus Hamminkeln. (Venus niet op maandag, woensdag en zondag). Ondanks dat sommige andere clubs (zoals Salome) wel FKK in de naam hebben.
 
WING MAN

Na een weekje vakantie en een weekje uitzieken, op de 30 van de 10e besloten om met het weinig zonnige weer een 'winter club' te bezoeken. Voor mij is dat een club waar je zonder warm zonnetje in de tuin, binnen toch lekker rustig even ergens kunt liggen uitbuiken. De zoutstenen rust kamer fungeert in deze tent als de lokale Mentholcave.

Iets na opgeningstijd en het aftikken van de 30 euro entree, kreeg ik een modieus felgroen bandje op maat om de pols, sleutels voor locker EN kluisje voor je waardevolle spullen, badjas en gelijk 2 handdoeken.

Daarnaast kreeg ik ongevraagd gratis een grote fles Wodka en flinke fles energydrank. Dat noem ik nog eens een warm welkom.
Wel betrof het puur om de flessen, zonder inhoud en stonden ze in m'n locker tussen een lading pistache schillen...
Een schoonmaker zag het met lede ogen aan en stelde voor dat ik een andere locker zou vragen. Nou was de locker verder gewoon schoon (niet kleverig vuil ofzo) dus ik hield het erbij om de flessen en de pistache schillen eruit te vegen.

Eenmaal opgefrist en omgetoverd tot hongerige ijsbeer, me begeven naar de voederbakken. D'r waren flink wat 'rondvliegende zwarte sojabonen' dus ik besloot het weer op save te spelen met een gekookt eitje en een bolletje brood.

De dag begon rustig met een handvol dames en heren. Mijn date met miss ijsbeer zou pas in de namiddag kunnen plaatsvinden. Ik had nog een joker kaart met een naam er op. Bij navraag aan de theke bleek dat die er (nog) niet was en als ze zou komen dat het mogelijk over een uurtje of 2 pas zou zijn.
Dus dan maar eerst lekker wat sauna rondjes gaan doen. Die was lekker op temperatuur en er was ook aufguss aanwezig die voor een warm dekentje zorgde. Daar nog met een amicale Belgische beer gekletst.
De defecte kranen bij de douches van de sauna zijn hersteld. De verwijderde deur naar het kleine openlucht stukje is vervangen door wat transparante hangende kunststoflappen. Dat maakt de douche ruimte wel wat frisser en ik vraag me af of dat in de winter niet voor spekgladde ijsvloeren in de douche gaat zorgen...
Erna lekker de warme zoutstenen rustkamer opgezocht voor een dutje.

Na weer opgeladen te zijn terug in de bar lekker genoten van een soepje en iets later een smakelijke middaglunch. Ook de sigarenclub was weer aanwezig in hun hoekje bij de glazen wand. En er bekroop met verder het gevoel dat er ook wat forumberen ronddoolden die dag. Eentje daarvan had een koppie die me bekend voor leek te komen, maar zeker weten deed Dementholbear het niet. Gelukkig bleek Rmjhexe met z'n goeie gehuegen mij wel te herkennen. Onze ontmoeting zou nog in Vertigo zijn geweest wist ie te vertellen.

Ik kreeg een seintje dat miss ijsbeer me zo zou komen halen, dus ging ik me maar even opfrissen. En goeie timing, want bij terugkomst zat Caro al op 'haar' bankje te wachten. Na een praatje hebben we ons teruggetrokken naar een appartement waar deze GOSC dame me weer es geweldig heeft verwend.
Met wat saunarondjes, een lekkere avondmaal en een break in de zoutstenen rustkamer weer lekker even bijkomen.

Terug in de bar me genesteld bij Rmjhexe. De receptioniste wist me namelijk te vertellen dat m'n joker dame al enige tijd was gearriveerd. Ik had haar als tip gekregen van een mede beer, waarvoor nogmaals mijn dank, maar ik wist niet hoe ze er precies uitzag.
Gelukkig kende Rmjhexe haar wel en als een ware wingman zou ie me bijstaan. Tussendoor wist ie te melden welke meiden op de kamer tegenvielen en waar je moest wezen voor theezakjes. Ook deelde ie z'n kennis over m'n beoogde dame en dat ze veel, vaak en lang geboekt werd. Dus ik begreep dat ik niet moest treuzelen. Kwa bouw zou ze een normaal postuur hebben, terwijl ik normaal op wat slanker val. Maar een goeie tip laat ik me niet ontgaan.
Het werd al later en hij stond op het punt te vertrekken, toen plotsklaps hij me er op attendeerde dat m'n target de bar inliep. Een snelle blik deed me besluiten om er gelijk op af te stappen, toen ze ons voorbij liep. En gelukkig had ze tijd voor een nadere kennismaking.
Rmjhexe nog gauw bedankt en we vertrokken naar een rustige kamer boven de bar. Onderweg moest Adina nog even grinniken toen ze me betrapte dat ik nog gauw even een geurtje opdeed. Tja what can I say, Mentholbear komt graag fris en fruitig over. Eenmaal op de kamer ontpopt ze zich als een lief vriendinnetje die het rustig opbouwt en de tijd voor je neemt. Technisch top en ook sensueel intiem met me werd. (Was dat geuertje toch ergens goed voor ;))
Geweldig van d'r genoten en ook zij is het GOSC predikaat waardig. Een aanrader als je van GFE houdt.

Erna nog wat saunarondjes en in de rustkamer een dutje gedaan om uitgerust de lange reis terug aan te gaan. Acapulco Gold is me weer prima bevallen.
 
@Mentholbear wat bedoel je eigenlijk met die joker kaarten van je?
Graag gedaan. Fijn dat m'n verslagjes je hebben kunnen helpen met tips.

Jokerkaart is een ouwe grap van me. Na wat eerste 'wilde' jaren waarbij ik telkens met zoveel mogelijke mooie dames probeerde te kameren, werd dat minder bijzonder.
Dus gooide ik het roer om en besloot slechts 1 kamer per bezoek te doen. Dan hou je wat om naar uit te kijken voor een volgende keer. En is ook beter voor m'n beurs :)
Maar soms kwam ik na een kamergang toch een hele leuke dame tegen. En mijn ervaring was ook dat soms een volgende keer een dame al is gevlogen.
Dus dan maakte ik een uitzondering voor die dame en 'trok een joker kaart' voor nog een extra beurt.

Grt,
M
 
VOL

Op de 18e van de 12e met kameraad Klaus naar Ratingen getrokken om z'n zak te legen.

Iets voor 11 aangekomen en voor 3 tientjes een ijsberenvel en 2 handdoeken meegekregen.
Opfrissen en lekker broodje met ei genomen.
Erna even opwarmen in de sauna. Wel oppassen bij het passeren van het kacheltje, want het hekwerkje er omheen was kapot. Alsof een zwaarlijvig iemand (it wasn't me!) er tegenaan is gevallen en de hele voorzijde heeft meegenomen...
Maar de sauna zelf was gelukkig gewoon goed warm.
De douche ruimte naast de sauna was nog steeds wel frisjes, maar gelukkig staat er nu weer een deur ipv een paar kunststof lappen.
De doucheruimte nabij de lockers roken niet muf, al blijft het met warm waterdruk nog altijd wat behelpen.
De zoutstenen rustkamer op de 1e verdieping was weer lekker warm en stil om even een dutje te kunnen doen.
Soepje, middag en avond eten waren ook weer prima te doen. In het bijzonder in de avond toen er hamburgers geserveerd werden.

De line up begon in de ochtend al met zo een 12 dames en een man of 8. Rond m'n vertrek waren er zeker wel 25 meiden en kwa heren schommelde het zo tussen de 15 a 20. Meestal leken de dames in de meerderheid.
Caro was weer volgeboekt en ik viste helaas achter het net. Had graag nog een kamertje gemaakt met miss ijsbeer.
Doch, Selena maakte alles goed. Met deze slanke GOSC meid geweldig van elkaar genoten op een kamertje. Kom er graag bij terug.
Ze blijft met de feestdagen dus kunnen er nog volop van genieten.

Wat wel een beetje jammer was dat er 's avonds een ouwe beer het nodig vond om de rustkamer te luchten met het raam en de deuren open. Kabaal uit de bar was daardoor wel te horen, terwijl ik juist een dutje probeerde te doen voor de lange reis terug.

Verder was m'n verblijf in Acapulco Gold me weer prima bevallen.

Om een jury met dit matig verslagje om te kopen, kan hij op deze link klikken om zijn crypto wallet te vullen met Mentholcoins:

https://substackcdn.com/image/fetch/f_auto,q_auto:good,fl_progressive:steep/https://substack-post-media.s3.amazonaws.com/public/images/f6bfc7c8-1a15-4708-af1e-9e2d91e39283_400x400.gif

En omdat ie zo van koekjes houdt, hier een speciaal Chinees koekje om em over de streep te halen:
https://i.imgflip.com/8ahew5.jpg

;)
 
GELUKKIG

Op de 12e van de 2e besloten de AG dames een gelukkig Chinees nieuwjaar te wensen.
Zo rond 11:30 aangekomen en 3 tientjes afgetikt voor een badjas en 2 handdoeken. Centjes wijzelijk opgeborgen in een klein kluisje met camera toezicht. En daarna gauw omtoveren tot ijsbeer en opfrissen. Om vervolgens gauw te gaan kijken of er nog wat te schansen viel.

Wel, deze veelvraat had mazzel. Er lagen nog 2 gekookte eitjes, maar eentje was al opengebroken, dus die liet ik maar voor wat het was. Iemand anders durfde het wel aan. En even later vond een andere beer het deksel op z'n neus. Navraag bij de kok mocht niet baten: op = op.
Gelukkig lag er nog wel ander beleg.
Zelf was ik vandaag te laat voor de soep. Die was al vlotjes leeg. Ook voor de hamburgers kwam ik te laat. Dutbeer had zich weer eens verslapen...
Maar revange tijdens het avondmaal om mijn punten voor de veelvraat bokaal aan te spekken. Ik had maar liefst 4 kippenbouten met friet EN 3 verse krokante schnitzels met champignon saus opgepeuzeld. De theke stond me met grote ogen aan te kijken.
Maar geen zorgen, de kok bleef maar aanvullen, dus er was genoeg voor iedereen.

De sauna was zoals altijd weer flink heet. En tot m'n vreugde bleek er een nieuw hekje rondom het kacheltje te zijn gemaakt. Net als Husky even wezen checken of die een beetje stevig was, en ik kreeg em in ieder geval niet omver...
Wat ik wel jammer vond was dat er een andere bezoeker zo nodig mint aufguss moest opgieten. Ik ben wel fan van opgietingen met geurtjes, maar niet van een mint opgieting. Ik ga een sauna in om het warm te krijgen. Maar die mint crystallen zorgen ervoor dat je een koud gevoel krijgt. En je toch zweet. Alsof je hevige koorts hebt. Nee, mijn ding is het niet.
Dan maar mijn toevlucht gezocht in de zoutstenen rustkamer. Dat viel ook wat tegen. Normaal lekker warm en verduisterd, maar 1 van de bezoekers had er zijn kantoortje van gemaakt en vond het nodig om een raam open te zetten en de rolgordijn omhoog te trekken. Die leek er de ganse dag te zitten met z'n laptop.
Gelukkig kon ik nog achter het muurtje schuilen en zo toch nog een tukkie kunnen doen.
Verder nog een klein kwartiertje van het zonnetje kunnen genieten, omdat erna het wat begon te regenen.
Wat me deugd deed was dat de kranen op het toilet eindelijk zijn vervangen en ze nu weer alle 3 het doen. Hoewel de middelste wel eventjes bleef hangen en onafgebroken stroomde. Kleine reset door mij had gelukkig het euvel verholpen.

Kwa dames begon het rustig met een klein tiental. Maar gedurende de avond na het aantal met een drie en misschien wel viervoud toe! Ook de mannen waren goed vertegenwoordigd.
Zelf ben ik op herhaling geweest met GOSC meid Selena en wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Op het forum zag ik dat Wooley er ook was geweest en er voor Flori een paspoortje was gemaakt. Helaas was ie weer snel vertrokken en geen kennis mee kunnen maken.
Via PB kreeg ik van Tjeppah de vraag of ik er nog was, omdat ie overwoog ook langs te komen. Dat bevestigd en elkaar in het begin voorbij gelopen.
Uiteindelijk toch tot een ontmoeting gekomen in de kino. Een gezellige en sympatieke kerel die al een tijd niet in AG is geweest. Gezien z'n verslagje was het bezoekje zeer succesvol geweest.
Floris had blijkbaar ijsberen als prooi deze dag, want ze kwam meermaals bij tjeppah langs. De dames zien het wanneer er een glinstering in de ogen van een man is te bespeuren. En jawel, na een poosje gingen we met z'n drieën de trappen op naar boven. Niet voor een trio, maar om tjeppah de rustkamer te laten zien. Hij ging zich erna opfrissen, terwijl ik met Flori even verder kwebbelde. Wat bleek, ze herkende me jaren geleden van Heaven 7. Dementholbear had daar geen actieve herinnering meer aan. Doch, na heel diep graven ging er een lampje branden nadat ze zei dat ze van m'n massage genoten te hebben. Volgens mij was dat destijds in de rustkamer naast de sauna.
Enfin, tjeppah kwam fris en fruitig z'n date ophalen. En ik ging nog even een tukkie doen voor de lange rit terug.

Hopelijk dat miss ijsbeer 2021&2022 Caro er volgende keer ook weer is!
 
Hallo! Vraagje.
Ik ben van plan om voor het eerst een sauna club te bezoeken. Is dit een goede club om voor het eerst te bezoeken?

Zouden dames er ook voor open staan om een erotische body to body massage te geven?
 
Hallo! Vraagje.
Ik ben van plan om voor het eerst een sauna club te bezoeken. Is dit een goede club om voor het eerst te bezoeken?

Zouden dames er ook voor open staan om een erotische body to body massage te geven?
De meeste dames in clubs staan er voor open om een Body to Body massage te geven. Bespreek dat even van tevoren met de dames van je keuze.

Of dit een geschikte club is hangt van veel dingen af. Bijvoorbeeld hoe belangrijk is netheid en wellness voor je? Er zijn schonere clubs met betere wellness zoals Venus Hamminkeln, Babylon en Sixsens.
Als je de eerste keer op vrijdag of zaterdag gaat dan zijn Acapulco Gold, Penelope de Luxe en Sixsens nogal overweldigend met 60-80 dames. Ga je zondag, maandag, dinsdag of woensdag dan zijn deze clubs een stuk rustiger en prima geschikt voor een eerste bezoek. Op vrijdag en zaterdag zou ik eerder Babylon of Venus Hamminkeln adviseren voor een eerste bezoek.

Algemeen advies: ga niet met de eerste de beste dame naar de kamer. Kijk eerst eens een uurtje rond en kijk bijvoorbeeld hoe de heren die er vaker komen en de dames elkaar begroeten.

Veel plezier!
 
Eens met wat w5 schrijft. Aan de andere kant kan zo een overweldigende ervaring ook juist indrukwekkend zijn in de positieve zin.
Ga je op een dooie maandag, dan kan het wat saai zijn en kunnen sommige mooie dames vrij hebben genomen, die er bv op een vrijdag of zaterdag wel aanwezig zijn.

Verder is het eigenlijk vanzelfsprekend dat je fris en fruitig bij een dame komt. Stink je een uur in de wind en hangen de etensresten tussen je tanden, dan zal een dame er minder gauw zin in hebben. Zowel er body massage als überhaupt een kamer gang met je.
Het fijne van een sauna club is dat je er kunt douchen. Doe verder een lekker geurtje op.

Wees je er wel van bewust dat een body massage geen raar verzoek is, maar ook weer niet heel gangbaar, zoals mogelijk bij een massagesalon het kan zijn.
Zorg bijvoorbeeld dat je zelf (massage)olie bij je hebt. Niet alle dames hebben dit standaard in hun handtasje zitten. En neem een paar extra handdoeken mee, aangezien het gewone matrassen zijn en niet speciaal voorzien van zeil ofzo.

Er is bij AG (net als bij sommige andere SC) soms ook een professionele masseur aanwezig, al heb ik er geen ervaring mee.

Veel plezier met je eerste bezoek!
 
Eens met W5, Acapulco Gold kan heel overweldigend zijn en de wellness is wel heel erg klein, de sauna is van het formaatje bushalte hahaha. Zelfs ik als redelijk ervaren saunaclub bezoeker was in Acapulco Gold een beetje überfordert haha. Saunaclub Le Grand in Zundert (NL) zou voor de eerste keer ook een idee kunnen zijn. Zeer schoon, top sauna en een goede sfeer. Even met een teentje in het water :)
 
LeGrand is een heel ruime en mooie schone club, maar ik vind het om een aantal redenen niet zo'n geschikte club voor een eerste bezoek. Als die redenen voor jou niet zo belangrijk zijn, dan is de club uiteraard wel geschikt voor een eerste bezoek, met als extra voordeel dat de club voor veel mensen in Nederland en België dichterbij is dan andere saunaclubs.
1) De wellness is beperkt tot een sauna, geen jacuzzi of zwembad of stoomcabine.
2) De dames rekenen voor PZC €50 extra (of hebben al een hoger starttarief)
3) Er zijn weinig dames. De meeste dagen nog geen 10. Dus vrij weinig keus en als er niets van je gading bij zit, dan vertrek je teleurgesteld.
4) Er zijn geen dames <30 jaar die aan tongzoenen doen. Wel wat oudere dames met een uitgebreide service.

Nu zijn wellness, PZC en TZ voor sommige mensen niet zo belangrijk. Dus voor sommige mensen is het wel een optie voor een eerste keer. Maar niet in het algemeen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan