Algemeen Acapulco Gold algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren naar Acapulco Gold geweest. Voor het eerst sinds lange tijd. Ik had met een bekende afgesproken en deze vroege vogel stond al op de parkeerplaats toen ik aankwam na een rit met veel wegwerkzaamheden, maar geen vertragingen door het rustige Pinksterverkeer. 93 minuten voor de heenreis en 89 minuten voor de terugreis. Het was 10 uur, dus we zijn samen naar binnen gegaan; voor slechts €30 kreeg ik een badjas met 2 kleine gaten erin mee.

Het ontbijt was eenvoudig, maar wat er lag was goed. Net afgebakken warme broodjes, warme eieren en wat vlees en kaas, zoet beleg, feta, komkommer tomaat. De espresso van versgemalen bonen was ook voldoende. Ik kwam ook nog een bekende Franse ijsbeer tegen. Even de club verkend. Niets veranderd, behalve dat er nu een (betaald) solarium is.

De eerste keer naar het dakterras. Dat zou ik die dag een keer of 6 doen. Ik ben niet iemand die lang in de zon ligt, maar steeds even een frisse neus halen en 5 minuten op mijn rug en 5 minuten op mijn buik in het zonnetje liggen en was heerlijk. Er is ook geen jacuzzi om lekker te ontspannen.

Afijn, naar het hoofdonderwerp: de dames. Voor een Pinkstermaandag een zeer ruime keuze van 30 tot 40 meest Roemeense dames. Veel zeer skinny dames, ook veel 10 minuten dames (die naar de kamer gaan met een man en na korte tijd weer in de bar verschijnen). Ook wat molliger en oudere dames, voor elk wat wils, alleen geen dames van kleur. Op aanraden van een Franse ijsbeer de eerste kamer gemaakt met Ariana: https://www.girlsreview.nl/threads/ariana.44493/
Niet geweldig, maar net voldoende.
Op aanraden van een andere ijsbeer een kamer gemaakt met Adnana https://www.girlsreview.nl/threads/adnana.44491/post-852977
Voor de derde kamer kreeg ik een tip voor Ella of Brianna. Maar eerder hadden andere aanwezige ijsberen mij ook op Caro en Adina gewezen. Die waren echter de hele dag naar de kamer verdwenen en werden steeds afgevangen voordat ze in de bar verschenen. Zou ik in deze club nu ook wat keuzestress krijgen? Toen ik na het eten toe was aan een kamer loste het probleem zich vanzelf op. Ella was op de kamer en Caro verscheen. Ze ging eten met Adnana. Ik dacht dat Adnana best positief over mij zou zijn, dus Caro aangesproken. Ze had na het eten nog een afspraak maar zou daarna naar mij toe komen. Terwijl ik op haar wachtte verscheen Adina. Maar ik had al een afspraak staan, dus netjes gewacht op Caro en met haar naar de kamer gegaan: https://www.girlsreview.nl/threads/caro.44492/

Dan het eten: Het ontbijt is al beschreven. Het grote nadeel is dat je echt op tijd moet zijn. Op = op. Zo waren 2 mannen naar de MacDonalds geweest voordat zij naar de club gingen. omdat ze wisten dat ze het ontbijt al gemist hadden en er tot 3 uur amper iets te eten zou zijn. Om 3 uur en om 6 uur ontstaan er rijen voor het buffet om op tijd te zijn voor het eten. En mannen zitten dan in het restaurant te wachten op de tweede ronde. Dat doet voor mij wat af aan de ontspannen sfeer in de meeste andere saunaclubs waar ik verspreid over de dag vaak wat kleinere hapjes of porties neem. Om 3 uur heb ik een hamburger met friet gegeten. Een krappe voldoende. 's Avonds was er keuze tussen sla, rijst, couscous, drumsticks met doperwten, wortelen, aardappels en olijven en kipschnitzel. Allemaal prima van smaak en de schnitzel lekker knapperig gefrituurd. Een grote schaal yoghurt was het toetje en rond half acht stond er ineens taart op de bar. Geen idee of dat toeval was vanwege een verjaardag of onderdeel is van het normale programma.

Al met al was ik vandaag €60 (€30 entree en 3x €10 voor de 3 kamers) goedkoper uit dan in Sixsens. €70 goedkoper dan Babylon en €30 goedkoper dan Venus. De club was netjes, nergens schimmel gezien, de toiletten en douches werkten allemaal. De kamers waren niet echt memorabel behalve het Russisch van Adnana, de wellness is ook minder dan in die clubs. Een echte budget ervaring dus. De gezelligheid was weer dik op orde. Goed bijgepraat met diverse andere mij bekende ijsberen. Al met al een dikke voldoende voor het geld. Ik betaal zelf wel graag wat meer voor kamers met echt tongzoenen, een betere wellness en minder stressvol eten. Dus ik denk dat een volgend bezoekje wel weer even op zich laat wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan