Actie = reactie ( zou je denken )

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3427

Guest
Zomaar even een berichtje omdat ik me verbaas over het volgende. Zowel op Hookers als hier wordt van deze rubriek veelvuldig gebruik gemaakt. Vragen over allerlei soorten mogelijkheden, het kan niet op. Veelal word dit door ons onderling opgelost. Maar wat mij verbaasd is dat ik nog nooit heb gelezen dat iemand n.a.v. zijn vraag is benaderd door een dvp zelf. We weten allemaal dat, hoe leuk, lief, aardig en geil de dvp tegen ons doet, het is ze allemaal om 1 ding te doen, keiharde cash, simpel. Je zou dan denken dat de dvp deze rubriek doorleest en reageert op desbetreffende vraagsteller met 'ja hoor, dat wat jij wilt, dat doe ik, interesse?'. Maar heb hier nog nooit een wandelaar over gehoord dat hij benaderd is. Zomaar een gedachte die ik met jullie wil delen.
 
Ik heb het een enkele keer gehad.

Maar het overgrote deel van de DVPs voelt zich bezwaard om te reageren, omdat ze dan het gevoel krijgen dat ze zichzelf aan het pushen zijn. En misschien is dat gevoel ook wel terecht.

Die enkele keer dat ik een bericht van een DVP heb gehad begon dat met een hele grote disclaimer in de trant van: ik wil mezelf absoluut niet opdringen en ik hoop dat je me niet kwalijk neemt dat ik reageer. Dus die schroom zit er diep in.
 
Tja, van die kant had ik 't nog niet bekeken. Ik kan je wel zeggen dat als ik een dvp zou zijn het absoluut wel zou doen.
 
Ik heb me er ook niet aan gestoord. Dat gezegd hebbende: als ik na iedere post op deze rubriek standaard 50 berichten van DVPs zou krijgen zou me dat behoorlijk gaan irriteren. Maar goed, zo gaat het dus niet.
 
heb het wel eens op Reddit gehad dat iemand zich aanbood. Heb zelf alleen geen interesse om naar Amerika te vliegen voor een wip.
 
Uit de (van Hookers gekopieerde) Algemene Spelregels:

Reclame strikt verboden!

In berichten op ons forum is reclame (ook negatieve "reclame"), onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Eveneens verboden is het via PM "spammen" van gebruikers!

Berichten plaatsen op dit forum met als enige doelstelling mensen te verwijzen naar een andere forum (via het bericht, je profiel of je handtekening) is niet toegestaan.
https://www.girlsreview.nl/threads/algemene-spelregels.80/

Ook PM dus.

Op Hookers heb ik het wel eens meegemaakt, gelukkig weinig, maar als het regelmatig zou gebeuren zou ik me er gaan ergeren.
 
Dvp's genoeg die dit lezen hoor. Op slechte reviews komt genoeg reactie van desbetreffende dvo dat het noooooooit aan haar heeft gelegen, dus daar zit het 'm niet in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het aantal DVP`s dat lid is van dit forum, beperkt is. De buitenlandse dames kunnen het al niet lezen als het in het Nederlands geschreven is. En van de Nederlandstalige meiden die actief zijn in het wereldje, verwacht ik dat slechts een klein aantal lid is en een nog kleiner aantal actief bezig is op forums als dit.
 
Dan heb jij nooit van google translate gehoord.
Kleine moeite, als ze het graag willen lezen.
De dames die tijd hebben om het allemaal door zo`n vertaalmachine te halen, zijn niet de dames die ik wil bezoeken. Dat zijn namelijk dames die heel veel tijd over hebben omdat ze hun werk niet naar behoren doen en daardoor weinig klanten hebben.

Een DVP die haar vak naar behoren uitoefent, hoeft zelf geen reclame te maken, daar wordt reclame voor gemaakt door ons.
Een DVP die negatief beschreven wordt op een forum, moet zich niet druk maken over die teksten, maar over haar dienstverlening. Lezen levert niks op, beter werk leveren wel.....
 
De dames die tijd hebben om het allemaal door zo`n vertaalmachine te halen, zijn niet de dames die ik wil bezoeken. Dat zijn namelijk dames die heel veel tijd over hebben omdat ze hun werk niet naar behoren doen en daardoor weinig klanten hebben.

Een DVP die haar vak naar behoren uitoefent, hoeft zelf geen reclame te maken, daar wordt reclame voor gemaakt door ons.
Een DVP die negatief beschreven wordt op een forum, moet zich niet druk maken over die teksten, maar over haar dienstverlening. Lezen levert niks op, beter werk leveren wel.....
Blijkbaar heb jij nog nooit in het SKW gewandeld daar zijn alle dames iedere dag met hun telefoon bezig ,ook op translate denk ik dan ?
 
Ik heb al een flinke poos, lees aantal maanden, een advertentie staan op sexjobs. Vraag is om een een pijpbeurt met edgen, mogelijk met cim, cif en rimmen regio Rotterdam eo. Heb aangegeven er een goede prijs voor te betalen. Ik heb aangegeven een nette jongeman te zijn.
Tot nu toe 0 reacties. Dit lijkt me ten opzichte van dit forum meer de gewezen plaats, maar zoals je ziet, ook daar werkt het niet. Ik heb geen foto, zou het dat zijn? Maar ja, wat voor foto zet je er dan op? Niet van mijn gezicht iig.
 
Ik gebruik(te) sexjobs ook op die manier. In het verleden nog wel wat succes gehad overigens. Je moet wel een goede filter voor jezelf toepassen, want soms krijg je heel wat fakers in de mail. Maar daar word je op een gegeven moment wel handig in...
Moet zeggen dat het de laatste tijd (paar jaar) wel een stuk minder is geworden qua reacties. Of dit door covid komt, of de schijnbaar onuitputtelijke berg aan buitenlandse dames weet ik niet, maar een verschil met voorheen is wel op te merken, helaas.
 
Je zou dan denken dat de dvp deze rubriek doorleest en reageert op desbetreffende vraagsteller met 'ja hoor, dat wat jij wilt, dat doe ik, interesse?'. Maar heb hier nog nooit een wandelaar over gehoord dat hij benaderd is. Zomaar een gedachte die ik met jullie wil delen.
Ik heb het vroeger op Hookers wel eens meegemaakt. Ik had nogal specifieke wensen, en de dame wou het samen met mij uitproberen - schijnbaar uit oprecht enthousiasme over het onderwerp. Uiteindelijk omwille van de lange reisafstand toch niet doorgegaan.
 
Er is vandaag nog een DVP actief op dit forum die beweert dat haar glijmiddel niet naar aardbeien smaakt en begin van de week een DVP uit Andelst die boos was, omdat er iets gezegd werd over getruukte foto's en een telefoonnummer met een slechte reputatie op 'wie heeft gebeld'.

Wil de forumleiding dat allemaal toelaten? Mij maakt het overigens niet uit. Ik kan goed negeren
 
a, genoeg dames spreken/lezen weinig tot geen nederlands dus die komen hier niet
b, dat ze dit werk doen wil niet zeggen dat ze graag lezen hoe wij over ze praten
c, de dame heeft misschien genoeg werk
d, de dame denkt.. ja dan kan ik mezelf wel aanbieden maar is dat geen ongevraagde reclame
e, als ze niet aan d denkt.. dan antwoord iemand een keer 'nee je bent te dik'... en dan laat ze t de volgende keer wel.
f... ik kan zoveel redenen verzinnen waarom ze de mannen wel laat komen. Ze kan in de advertentie aangeven wat ze aanbiedt en hoe ze er uit ziet, wat t kost, waar ze werkt etc.. om dan zelf actief mannen te benaderen.. best wat gedoe
 
Ik heb al een flinke poos, lees aantal maanden, een advertentie staan op sexjobs. Vraag is om een een pijpbeurt met edgen, mogelijk met cim, cif en rimmen regio Rotterdam eo. Heb aangegeven er een goede prijs voor te betalen. Ik heb aangegeven een nette jongeman te zijn.
Tot nu toe 0 reacties. Dit lijkt me ten opzichte van dit forum meer de gewezen plaats, maar zoals je ziet, ook daar werkt het niet. Ik heb geen foto, zou het dat zijn? Maar ja, wat voor foto zet je er dan op? Niet van mijn gezicht iig.
Misschien ook in het Engels schrijven voor de niet Nederlandse doelgroep?
 
Ik gebruik(te) sexjobs ook op die manier. In het verleden nog wel wat succes gehad overigens. Je moet wel een goede filter voor jezelf toepassen, want soms krijg je heel wat fakers in de mail. Maar daar word je op een gegeven moment wel handig in...
Moet zeggen dat het de laatste tijd (paar jaar) wel een stuk minder is geworden qua reacties. Of dit door covid komt, of de schijnbaar onuitputtelijke berg aan buitenlandse dames weet ik niet, maar een verschil met voorheen is wel op te merken, helaas.
Heb wel een beetje de zelfde ervaring.
Afgelopen jaren veel leuke reacties en dates gehad , maar krijg de laatste tijd echt minder reacties.
 
Hier ook een soortgelijk verhaal wat betreft Sexjobs. 2017/2018/2019 kreeg ik na het online zetten van mijn advertentie tientallen reacties, ik had nog zelfs de luxe om uit te kiezen. Sinds 2020 heb ik het een paar keer online gegooid maar nagenoeg 0 reacties. Een paar die reageert is of fake of analfabeet.

Ik kan twee mogelijkheden bedenken: corona of dames bezoeken de site niet of nauwelijks meer om advertenties van mannen te bekijken.

Of, superkleine kans natuurlijk, mijn advertentie is niet meer van deze tijd, hehe.
 
Elke keer als ik een advertentie zette op Sexjobs, een jaar of twee geleden nu, kreeg ik een paar reacties, maar die reageerden vervolgens niet meer toen ik spijkers met koppen wilde slaan over een concrete datum, of als ik vroeg om een foto. Die dachten zeker dat ik ongezien met ze zou afspreken. Ook vaak reacties die totaal niet ingaan op wat ik vroeg, half onleesbare reacties (is het nou echt zoveel gevraagd van een Nederlandse meid om fatsoenlijk te schrijven?) en natuurlijk degenen die buiten mijn gevraagde criteria vallen. M'n tijd verdoen met paar mailtjes op en neer en dan pas na drie keer vragen, antwoorden dat ze 28 is terwijl m'n ad duidelijk vroeg om max. 23. Het is al net zo frustrerend als Marktplaats. ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan