"Actief sinds"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
nouhou...

Die indicator geeft (correct) weer wanneer de Sexjobs account is aangemaakt achter de advertentie. Op zich is dat betrouwbaar.

Wat je alleen wel eens ziet zijn meisjes van 23 met daarbij "actief sinds 2012", dan is er natuurlijk iets aan de hand.

Ik denk dat een hoop van de oudere accounts, horen bij pooiers die jarenlang verschillende meisjes aanbieden. Dus nee, "actief sinds" zegt dan weinig over hoe ervaren de dame is.
 
Je moet de 'actief sinds' ook altijd combineren met een aantal views. Een account wat al jaren oud is maar slechts een paar honderd views heeft is meestal iets om heel wantrouwend over te zijn.
 
De combinatie van datum en aantal views is inderdaad een goede graadmeter over het algemeen hoewel ik ook herken dat accounts "overgedragen" worden.

Heb zelf ook 2 accounts sinds 2012-13 waar ik af en toe een advertenties mee plaats als ik op zoek ben naar wat extra mannen en ben regelmatig benaderd of ik ze wilde verkopen. Niet gedaan uiteraard.

Wat ik wel apart vind is dat sinds kort om ID verificatie gevraagd wordt en nieuwe advertenties weer in de wachtrij komen ter goedkeuring. Zit ik niet op te wachten maar wat ik niet snap is hoe er sloten vol advertenties aangemaakt worden waar het fake gehalte vanaf druipt en dit niet alleen net aangemaakte profielen zijn.
Het gaat er bij mij niet in dat die allemaal dit proces met succes doorlopen hebben 😂

http://url7973.sexjobs.nl/ls/click?...38kqPuzRLpWiPWC-2FNK6Z4Drnt3wlIY-2FNQD5Alc-3D

https://klantenservice.sexjobs.nl/nl/support/solutions/articles/42000082265
 
Het gaat er bij mij niet in dat die allemaal dit proces met succes doorlopen hebben 😂
Ja dat is inderdaad verdacht, zelf hanteer ik eigenlijk de regels dat alles wat als goud of zilver bestempeld is, of hoe dat ook heet op SJ, niet echt te vertrouwen is en veelal fake.

Als iemand zich er echt in wil verdiepen zou je inderdaad leeftijd x aangeboden diensten x prijs x actief sinds en nog wat meetwaarden erin moeten gooien om tot een "echtheids" score te komen 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan