Recensie Ada, Elewijt (vh Rumst) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Smosser

Vaste klant
215
15/11/23
147
7
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ada-927/
Totale kosten (in euro)
250
Hele mooie classy dame. Doet wat je graag wil. Ik ga er zeker nog eens naartoe

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ada-960/
Totale kosten (in euro)
200
Er is een WHEM van deze Ada (https://www.girlsreview.nl/threads/ada-reizend.52785/) maar volgens mij nog geen recentietopic (denk ik? ik kan het alleszins niet vinden).

Ada reist rond maar zat nu in Elewijt.

De foto's zijn waarheidsgetrouw en niet gedateerd. Jong, strak, zacht en best knap. Ze kan redelijk Engels, voldoende om met elkaar te communiceren. Wij hadden afgesproken voor een uurtje.

Voorspel:
Zoenen doet ze, maar niet van harte. Als je zelf initiatief neemt geeft ze een drietal zoentjes, maar dan stopt het wel. Tongzoenen is er niet echt bij.
Pijpen (doet ze enkel met condoom) doet ze wel goed. Dat was heel lekker. Ondertussen haar poesje gelikt, niets op aan te merken.
Bij het intieme stuk dirigeerde ze me in doggy. Na een 5-tal minuten zei ze plots "if you want to come twice, first time has to be fast! Otherwise only one long time". Nota bene dat de date op dat moment zo'n 10 minuten bezig was.
Goed, ik wilde wel 2 keer komen dus heb me niet te hard ingehouden en na een kwartiertje was ik dan, in haar termen, "finished".

Nadien maakt ze geen aanstalten voor een massage, of om je vast te pakken ofzo. Ze ligt gewoon naast je. Na een paar minuten ongemakkelijke stilte hebben we dan toch een kleine conversatie, maar ze wacht hier eigenlijk gewoon tot je een tweede keer kan. Daarna ontvouwt zich dezelfde routine van even pijpen en neuken.
In missionary wil ze niet dat je te dicht bij haar gezicht komt (I have allergies).
Dat gaf alles nogal een afstandelijke vibe.

Gezien de rush in ronde 1 en het gebrek aan tussen- en voorspel is de date dan ook gedaan na 35 minuten.

Samenvatting:
- helemaal geen GFE
- helemaal geen PSE (daarvoor is er te weinig initiatief en algemeen "geilheid")
- je wordt aangemaand voort te doen (if you want to come twice, you have to finish now!) en betaalde tijd van de date wordt niet in het minst gerespecteerd

Zeker voor deze prijs is dat ruim onvoldoende.

Gezien ik deze date vastlegde na een vorige onvoldoende-ervaring kan ik stellen dat voor mij vandaag bepaald geen topdag was.

ik heb toch al 2 aangename dates gehad met ADA, eens in sint niklaas en later in Boom. Als ik schrijf via whatsapp reageert ze toch , maar denk dat haar GSM niet stilstaat. Toen ik vroeg om een sexy kort minirokje aan te doen had ze dat toch gedaan. Ze is erg knap en heeft mooie borsten. Heb haar eens wat langer mogen beffen en op haar borsten kunnen spuiten. communicatie gaat redelijk goed mijn Engels is ook niet super goed. Ja ze reist vaak verder en blijft niet erg lang op zelfde plek en voor mij gaat ze de verkeerde kant uit steeds verder uit regio Gent. ik ga nog wel eens langs, maar liefst ook niet te ver weg meer Ada, go2 regio GENT

Terug
Bovenaan Onderaan