Sexy hot
Please take your time to read my description before reaching out to me! I don't do ANAL, KISSING or SEX WITHOUT CONDOM! PLEASE
Foto's Adda leken me wel wat. Contact met whatsapp bijzonder vlot. Uitleg wat wel wat niet. Met name geen "kissing" bewaart ze voor later een echt liefde zeker.
Ietsje duurder 200/U
Gaf aan dat ze eventueel ook een trio kon organiseren met een vriendin. Ben daar niet op ingegaan maar er begon bij mij al een heel klein belletje te rinkelen.
Foto's kloppen dus, vind ze in het echt eigenlijk zelfs mooier. Ja er zijn een paar toevoegingen aan borst en lip maar supermooi gedaan en verder is ze gezegend met goede genen en een schitterend figuur.
mooie tattoos ook
spreekt goed engels dus geen probleem in conversatie
heel leuk en plezierig contact gehad
wij hebben er een heerlijk uurtje van gemaakt. Eerst haar verwend hier geeft ze zich helemaal over en geniet volledig mee, met een nogal heftig hoogtepunt, ik geniet er ook van om zo een prachtig figuur onder handen te nemen, dan heerlijk intiem gegaan met mijn hoogtepunt en vervolgens een massage van haar kant die de fijne combinatie had van contact, zachtheid en bij momenten heel diepe spiermassage, toen was de tijd bijna om maar het had voor mij nog kunnen blijven duren.
Nog even nagebabbeld
de vriendin bleek dus Ada met één d minder. ( Rumst, elewijt, sint niklaas etc...)
Adda en Ada twee mooie dames tesamen, zal het maar bij een fantasietje houden je weet immers nooit hoe die tegenover elkaar zijn in bed ( Adda geeft aan hetero te zijn)