Recensie Adda (vh Ella), Roeselare (vh Kortrijk, Brugge) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grote Baas

Wandelaar
43
23/12/23
16
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/adda-49/
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag ben ik eens langs geweest bij Adda !

Op de foto's op de advertentie site ziet ze er prachtig uit. Dus ik besloot om een berichtje te sturen via whatsapp !

30 min is 100€ en 60 minuten is 200€.
Ik koos voor 30 minuten. (100€)

Ze was zeer vriendelijk en vlot tijdens de berichtjes die we stuurden naar elkaar.

Eenmaal aangekomen (En Ja , het is effectief daar) langs de zijkant van het gebouw werd er plots open gedaan.

En daar stond de dame aan de ingang. Adda een zeer vriendelijke en mooie verschijning. Ze hete mij welkom en nam me mee met de trap naar boven die boven de zaak op het 1ste verdiep uitkwam ze nam me naar 1 van de kamers.

Eenmaal op de kamer heb ik de afgesproken prijs betaald. Ook dit ging zeer vlot.

Ik moet toegeven dit was 1 van de beste dates die ik ooit heb meegemaakt. Ze was dan ook volledig mijn type vrouw. Netjes , mooi lang gestijld haar mooie ogen , mooie glimlach mooi gekleed , ruikt zeer lekker en ze is lekker zacht.

Strelen knuffelen het was geweldig ook tijdens het pijpen met condoom was het genieten, volgens mij is ze nog een beetje verlegen….

Daarna nam ze plaats bovenop mij. Ook hier was het genieten, ook doggystyle was leuk.

Niets dat meer spant dan je rechter hand ! En zo knalde ik me klaar.

Tijdens het afscheid kreeg ik nog een knuffel en 3 zoentjes op de wang!
Zoals ik het graag heb.

Voor mij is het een droomvrouw ❤️
Ze is echt gezellig!

Achteraf nog een leuk kort gesprek gehad. Ze is mijn ogen en mijn ervaring een echte topper !

Kort samengevat : ik ga zeker nog terug !

Ze staat in de top 3 van beste ervaringen ooit !

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan