Recensie Adel(e), Amsterdam 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zou eigenlijk nog niet werken volgens de advertentie maar kreeg vrijwel direct reactie. Met de wetenschap dat ze alleen bij beschikbaarheid de advertentie online heeft en de goede ervaringen hier maar eens een berichtje gestuurd. Eigenlijk geen plannen voor de dag maar toen ze het adres van haar hotel gaf bleek ze op slechts 14 autominuten van mij vandaan te zitten.... Tja toen was het lastig om de verleiding te weerstaan....

Pijpen doet mij niet zo gek veel, het was prima zeker niet slecht.

Ik bezocht haar en ze vertelde me precies hetzelfde, zoals dat ze Nederland niet leuk vindt en dat sommige klanten haar problemen bezorgen. Het lijkt erop dat ze iedereen hetzelfde vertelde... Voor mij is de interactie niet erg intiem en ik haat het nepgekreun.

Die links zijn niet meer online, is het wel deze zelfde dame in deze link ?

In een woord: pareltje. Zelfde categorie van leuke, lieve Oost-Europese meid als de betere GK dames van weleer. Minder glamorous in het echt dan de foto's zouden doen vermoeden, meer type vrolijke girl next door. Spreekt ook gewoon goed Engels, dus je kan leuk met haar babbelen, wat ook fijn is en de intimiteit zeker ten goede komt.

Seks was intens lekker.

Wat betreft ontvangst en planning weinig op aan te merken (ik moest even wachten maar dat was het zeker waard), je zit aan de rand van de stad maar het is goed bereikbaar, schoon en prettig.

Kortom, het type dame die je eigenlijk niet wil delen. Maar ja, sharing is caring :) En ik hoop dat ze het druk genoeg krijgt om hier nog lang te willen blijven.
Hé, bedankt voor je uitgebreide recensie!

Je hebt een geweldige ervaring gehad – altijd fijn om te horen over iemand die zowel warmte als een goede energie in de ontmoeting brengt. De "girl next door"-sfeer kan dingen echt natuurlijker en intiemer laten voelen.

Fijn dat je het deelt – ook al wilde je dat deels niet!

Ik hoop dat ze ook blijft.

Proost!

Terug
Bovenaan Onderaan