Recensie Adela, Den Haag, Geleenstraat 122 k10 (vh Amsterdam, Ruysdaelkade 119R) 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Op bezoek geweest bij deze lekkere meid.
Heb haar mooie buurvrouw Ella al een paar keer bezocht.
Adela komt aan het raam iets minder interessant over, maar binnen is ze net zo lief als Ella.
Knap koppie en mooi lichaam.
Pijpen en neuken was in orde.
Herhaling is mogelijk, maar toen ik vertrok stond Ella stout naar me te lachen zo van "he joh normaal neuk je mij maar nu heb je mijn vriendin geneukt".
Dat wordt moeilijk kiezen de volgende keer!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Beste heren van geluk,

Toen Ella mij haar nieuwe kamer met tweepersoonsbed liet zien, wist ik dat we er een feestje van moesten maken. Zij kende nog wel iemand die van een pretje houdt en niet veel later kwam Adela binnen wandelen.

Adela beschikt over een spectaculair figuur, een stoute lach, lustvolle ogen en een vlotte babbel. Ze is wat langer dan Ella en heeft ook stevigere billen en benen. Verder vond ik haar gezicht bijzonder symmetrisch maar ik kan het verkeerd hebben gezien. Ik heb namelijk het hele bezoek scheel gekeken omdat ik niet wist waar ik me op moest concentreren: Ella die tussen mijn benen zat en zich barmhartig ontfermde over mijn opgezwollen staaf, of Adella die op mijn borst zat en zachtjes mijn hoofd masseerde, of de spiegel, waar ik het gehele tafereel gelijktijdig kon aanschouwen. Na een kwartiertje was het omdraaien en Adella reed mijn pook enthousiast naar de zesde versnelling. Het duurde vervolgens niet lang voordat de klokken gingen luiden. Hier ga ik zeker nog eens langs voor een uitgebreidere inspectie.

Chapeau Adela!

Cordialement,

De Connaisseur

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan